کسب و کار

45 عامل آمار املاک که در سال 2024 باید بدانند

45 عامل آمار املاک که در سال 2024 باید بدانند

آمارهای زیادی وجود دارد که آژانس‌های املاک و مستغلات باید از چشم‌انداز همیشه در حال تحول بدانند. روندهای صنعت دشوارتر است و حتی پیش بینی آن سخت تر است. نمایندگان باید در بالای مجموعه ای از روندها و عوامل مختلف بمانند – چالشی که به ندرت ساده است.

house for sale in todays real estate market

برای کمک به نمایندگان در به‌روز ماندن، فهرستی از 38 آمار کلیدی را گردآوری کرده‌ایم که برخی از مبرم‌ترین مشکلاتی که متخصصان املاک با آن مواجه هستند را پوشش می‌دهد. این شامل تغییر روندهای دیجیتال، تفاوت های نسلی مشتریان بالقوه، و تأثیر تغییرات محل کار مرتبط با بیماری همه گیر است.

بیایید شیرجه بزنیم.

Free Resource: Real Estate Strategy Template

چشم انداز املاک و مستغلات در سال 2024

  • در دسامبر 2023، میانگین قیمت فروش برای یک خانه موجود 382,600 دلار و متوسط ​​قیمت فروش برای یک خانه جدید 413,200 دلار بود. (وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده< /a>)
  • در ایالات متحده، موجودی خانه‌های فروش‌نشده مجدد بین نوامبر تا دسامبر 2023 به میزان 11.5 درصد کاهش یافت. با 1 میلیون خانه موجود، موجودی با سرعت فروش فعلی حدود 3.2 ماه دوام خواهد داشت. (Forbes)
  • از ساختمان‌های جدید، بیش از 73 درصد خانه‌های تک خانواده هستند. (Redfin)
  • در سال 2023، خانه ها به طور متوسط ​​48 روز را در بازار سپری کردند. (Realtor.com)
  • در هفته آخر سال 2023، نرخ وام مسکن 6.61٪ بود. (Lending Tree)
  • در سال 2023، 26 درصد از خریداران خانه در سه ماه منتهی به آگوست 2023 به دنبال نقل مکان به یک منطقه متروی دیگر بودند. این یک رکورد جدید است، از 24 درصد در ماه های مشابه در سال 2022. (Redfin)
  • فقط 5.4 میلیون فهرست جدید در سال 2023 وجود داشت که پایین ترین سطح ثبت شده است. (Redfin)
  • از لیست های فعال، 15.3٪ کاهش قیمت را تجربه کردند. (Redfin)
  • در سال 2023، نزدیک به 33 درصد از خانه ها به صورت نقدی خریداری شدند. (Redfin)
  • کل فروش خانه از ژوئیه 2021 به صورت ماهانه کاهش یافته است. فروش از اکتبر 2023 نسبت به سال قبل 11 درصد کاهش داشته است. (فردی مک)
  • از ماه می 2023، بازار شاهد رشد ماه به ماه قیمت مسکن بوده است. (فردی مک)
  • که میانگین 0.8٪ بود. این بالاتر از میانگین 0.4 درصدی قبل از همه‌گیری 2017 تا 2019 است. (فردی مک)

این به ما چه می گوید؟

طبق گزارش Business Insider، سال 2023 سال ضعیفی برای فروش خانه بود. فروش تمام سال 4.09 میلیون واحد در سال 2023 بود. این کمترین میزان از سال 1995 است. فروش تمام سال در سال 2023 به 4.09 میلیون واحد رسید که پایین‌ترین میزان از سال 1995 است. قیمت خانه‌ها، موجود و جدید، در سال گذشته افزایش یافت. خریداران همچنان با نرخ بالاتر وام مسکن و موجودی کم مواجه هستند. با این حال، با پایان سال، نرخ وام مسکن شروع به کاهش کرده است.

آمار املاک و مستغلات در عصر دیجیتال

استفاده از فناوری مسکن

  • از مشاوران املاک، 79٪ می گویند که امضای الکترونیکی برای اسناد بر تجارت آنها تأثیرگذار است. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • 66٪ از جعبه های قفل و نشان دادن فناوری به عنوان تأثیرگذار بر کسب و کار خود اشاره کردند. فضای ذخیره سازی ابری برای دسترسی ایمن به فایل های راه دور به 48 درصد از مشاوران املاک خدمات داده است. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • از میان مشاوران املاکی که توسط NAR مورد بررسی قرار گرفتند، 92٪ از پاسخ دهندگان از فیس بوک در تجارت املاک و مستغلات خود استفاده می کنند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • کانال های برتر رسانه های اجتماعی بعدی اینستاگرام (68%)، لینکدین (52%) و یوتیوب (26%) بودند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • فقط 54 درصد از مشاوران املاک اظهار داشتند که تا حدودی با هوش مصنوعی آشنایی دارند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • 44 درصد از مشاوران املاک معتقدند که هوش مصنوعی در حال حاضر بر دنیای املاک و مستغلات تأثیر می گذارد. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • 32 درصد مشاوران املاک معتقدند که بلاک چین در سه تا پنج سال آینده بر صنعت تأثیر خواهد گذاشت. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • طبق گزارش Matterport، فهرست‌هایی با گشت‌های سه بعدی در خانه 31 درصد سریع‌تر از خانه‌هایی که این ویژگی را ندارند به فروش می‌رسند. (Forbes)
  • پیش بینی می شود که ارزش بازار املاک و مستغلات متاورس در سراسر جهان تا سال 2028 به 5.95 میلیارد دلار برسد. (Forbes)
  • 66% از مشاوران املاک دارای وب سایت هستند. (Realtor.com)
  • تقریباً 90٪ از مشاوران املاک دارای وب سایت از این پلت فرم برای نشان دادن لیست خود استفاده می کنند. (Realtor.com)
  • علاوه بر این، 70 درصد از مشاوران املاک از وب سایت خود به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خرید یا فروش خانه استفاده می کنند. (Realtor.com)

این به ما چه می گوید؟

به نظر می رسد که صنعت املاک و مستغلات همگام با موج فزاینده تحول دیجیتال است. فناوری جدیدتر در تار و پود عملیات روزانه اکثر مشاوران املاک بافته شده است – با تاکید روزافزون بر فعالیت رسانه های اجتماعی و حضور مستحکم وب برای تولید سرنخ و آگاهی از برند.

استفاده از رسانه اجتماعی Realtor

  • 48٪ از نمایندگان، تبلیغات رسانه های اجتماعی را به عنوان مؤثرترین شکل تبلیغات سایت می کنند. (بسته)
  • 53% از نمایندگان می گویند بازاریابی ویدیویی در رسانه های اجتماعی مهمتر از وب سایت است. (بسته)
  • 47 درصد از مشاوران املاک و مستغلات از مهارت های خود در رسانه های اجتماعی اطمینان دارند. (بسته)
  • 67٪ از نمایندگان گفتند که پست کردن در رسانه های اجتماعی مهم تر از داشتن یک وبلاگ است. (The Close)
  • از مشاوران املاک در سال 2022، 80 درصد گفتند که برای رشد کسب و کار خود قصد دارند حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهند. (بسته)

این به ما چه می گوید؟

به نظر می‌رسد متخصصان املاک و مستغلات که از رسانه‌های اجتماعی آگاه هستند، وقت خود را روی پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی «بالغ‌تر» می‌گذرانند که خود را به ارتباطات مستقیم و بالقوه طولانی برای تولید سرنخ – یعنی فیس‌بوک و لینکدین – اختصاص می‌دهند.

هنوز، پلتفرم‌های کمتر متعارف دیگری که می‌توانند یک عنصر بصری به تبلیغ املاک و مستغلات اضافه کنند نیز در حال ظهور هستند. اینستاگرام دومین انجمن محبوب رسانه های اجتماعی برای مشاوران املاک است و بیشتر به YouTube به عنوان وسیله ای برای تبلیغ مارک های خود و جلب توجه نگاه می کنند.

چه کسی خانه می خرد

  • بر اساس جدیدترین روندهای نسل خریداران و فروشندگان خانه NAR، در سال 2022، خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند، 26 درصد از کل خریداران خانه را تشکیل می دهند. این کاهش نسبت به 34 درصد در سال قبل است. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • از خریدارانی که برای اولین بار خریدند، 70 درصد جوانتر هزاره و 46 درصد هزاره پیر بودند.
  • 14 درصد از خریداران خانه خانه های چند نسلی را خریداری کردند تا بتوانند از والدین سالخورده مراقبت کنند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • در میان خریداران خانه 58 ساله و بالاتر، دلیل اصلی خرید خانه آنها نزدیکتر بودن به دوستان و خانواده بود. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • بیبی بومرها با 39% بزرگترین نسل خریداران خانه در سال 2023 را تشکیل دادند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • از خریداران خانه، 61 درصد زوج متاهل بودند. گروه بعدی زنان مجرد با 17 درصد و پس از آن زوج های مجرد با 10 درصد قرار گرفتند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • هزاره‌های جوان با 20% بیشترین جمعیت را در بین زوج‌های مجردی که خانه می‌خرند تشکیل می‌دهند. (انجمن ملی مشاوران املاک)
  • در بین تمام نسل‌ها، Gen Xers بالاترین درآمد را در
  • داشت

  • 114,300 دلار در سال 2022. هزاره‌های مسن‌تر با درآمد متوسط ​​خانوار 102,900 دلار در رتبه بعدی قرار دارند. (انجمن ملی مشاوران املاک)

این به ما چه می گوید؟

به عنوان یک مشاور املاک، از نظر جمعیتی با گروه متنوعی از خریداران سر و کار دارید. بیبی بومرها تعداد نسبتا زیادی از خریداران را تشکیل می دهند، بنابراین باید مطمئن شوید که شیوه ها و فناوری شما برای این جمعیت در دسترس است.

هزاره ها آینده خرید خانه هستند. فراتر از آن، Millennials احتمالاً اکثریت خریداران خانه اول شما را تشکیل خواهند داد. مطمئن شوید که در طول مسیر برای آنها راهنمایی دارید.

فراتر از آن، متوسط ​​درآمد نسل X و تمایل به خرید گران‌تر

داده‌های املاک تجاری

  • از بین کارشناسانی که توسط دیلویت مورد بررسی قرار گرفتند، 50 درصد انتظار داشتند که هزینه سرمایه بدتر شود. علاوه بر این، 49 درصد انتظار دارند در دسترس بودن سرمایه نیز بدتر شود. (Deloitte )
  • شرکت‌های CRE برای رعایت مقررات انطباق با محیط زیست آمادگی ندارند. تقریباً 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که شرکت آنها داده ها، فرآیندها یا کنترل های لازم برای رعایت استانداردهای انطباق را ندارد. (Deloitte )
  • 40% از مدیران ارشد املاک و مستغلات شرکتی می گویند که قصد دارند در سال 2024 هزینه های خود را کاهش دهند. (Deloitte)
  • از آوریل 2023، 67 درصد از وام دهندگان بانکی مورد بررسی گفتند که استانداردهای وام را برای خرید املاک و مستغلات شرکتی تشدید می کنند. (Deloitte )
  • از کارشناسانی که توسط Deloitte مورد نظرسنجی قرار گرفتند، 72 درصد گفتند که سازمان‌های آنها در حال اجرای آزمایشی، پیاده‌سازی یا استفاده از راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند. (Deloitte )
  • از ژوئن 2023، فروش املاک CRE تا 59 درصد در سراسر جهان کاهش یافت. (Deloitte )
  • فروش در ایالات متحده 63 درصد، در اروپا 62 درصد و در منطقه APAC 50 درصد کاهش یافت. (Deloitte )

این به ما چه می گوید؟

تغییر در سبک کار، با افزایش کار ترکیبی و از راه دور، همچنان بر CRE تأثیر می گذارد. فراتر از آن، انتظار می‌رود که یک محیط اقتصادی سخت، صنعت را تا سال 2024 شکل دهد. اگر در این زمینه فعالیت می‌کنید، احتمالاً از قبل به این تغییر نزدیک شده‌اید. اگر نه، این چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید.

مقابله با بازار

صنعت املاک و مستغلات هرگز ساکن نیست – و اگر می‌خواهید با آن همگام باشید، باید در صدر روندهای نوظهور در چشم‌انداز وسیع‌تر این کار و جایگاه خود در آن باشید. این یک زمینه سریع است، بنابراین اگر می‌خواهید بهترین عاملی باشید، انجام تحقیقات مداوم در مورد چگونگی تغییر آن به نفع شماست.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا