5 چیزی که من میخواهم در یک نامزد فروش ببینم، بر اساس گفتههای رئیس کسب استعدادهای جهانی Meet Recruiting
5 چیزی که من میخواهم در یک نامزد فروش ببینم، بر اساس گفتههای رئیس کسب استعدادهای جهانی Meet Recruiting
به “The Pipeline” خوش آمدید — ستونی هفتگی از HubSpot، حاوی توصیههای عملی و بینش رهبران واقعی فروش.
خواص استاندارد زیادی وجود دارد که اکثر شرکت ها هنگام استخدام متخصصان فروش به دنبال آن هستند. کسبوکارها کاندیداهایی را میخواهند که باکسهای سنتی را علامت بزنند – هدفگرا، خوشبین، مربیپذیر، متقاعدکننده، و غیره.
در حالی که همه اینها پایههای کلیدی هستند که هنگام استخدام فروشندگان پوشش داده میشوند، برخی از عناصر کمتر در نظر گرفتهشده وجود دارند که، در تجربه من، نامزدهای فروش واقعی ایدهآل را ایجاد میکنند – عواملی که عملکرد قابلاعتماد بالایی را متمایز میکنند. از میانگین محصول حرفه ای شما در فروش.
بنابراین برای اطمینان از اینکه از استخدام بعدی خود تا حد امکان مسافت پیموده شده را دریافت میکنید، فهرستی از پنج ویژگی کلیدی که آناتومی یک نامزد فروش ایدهآل را تشکیل میدهند، گردآوری کردهام. بیایید شیرجه بزنیم.
چه چیزی یک نامزد فروش ایده آل را می سازد؟
1. انگیزه پول
من میتوانم این نقطه را برای آخر ذخیره کنم، اما احتمالاً باید زودتر این موضوع را کنار بگذارم. این – بدون شک – کیفیت اصلی است که من می خواهم در نامزدهای فروش ببینم. اگر نامزدی بخواهد بیش از هر چیز دیگری پول دربیاورد، تقریباً هر نقطه دیگری در این لیست بیاهمیت است.
ناگفته نماند که می خواهید یک نامزد فروش انگیزه داشته باشد. شما کسی را می خواهید که با سرسختی و اشتیاق صمیمانه به نقش خود بپردازد – اما در تجربه من، “سرسختی و اشتیاق صمیمانه” صرفاً از تمایل به ایجاد روابط یا ایفای نقشی رودرروی مشتری ناشی نمی شود.
مشاغل زیادی وجود دارند که با این شرایط مطابقت دارند که در هیچ کجا به اندازه فروش نیاز ندارند. وقتی برای نقشهای فروش استخدام میکنم، سعی میکنم کاندیداهایی را پیدا کنم که ذهنیت «صحبتکننده برتر» را از خود نشان میدهند – کسانی که ذهنیت کارآفرینی دارند و تمایل دائمی برای برنده شدن دارند.
این چارچوب ذهنی ناشی از انگیزه پولی قانونی است. فروش نیاز به تمرکز دارد. نمایندگان باید همیشه چشمشان به جایزه باشد – و در زمینه این زمینه، آن “جایزه” تقریباً همیشه مالی است.
2. “بازگشت به عقب”
را تجربه کنید
یک نزول و جریان ثابت در فروش وجود دارد. صرف نظر از عمق تجربه یا میزان زیرکی شما در فروش، نمیتوانید همیشه روی کارها به راحتی پیشروید.
شرایط اقتصادی گستردهتر ممکن است تغییر کند، ممکن است تغییری در رفتار خریدار در بازار شما ایجاد شود، سایر بخشها در سازمان شما ممکن است عملکرد کلی شرکت را به خطر بیندازند، یا چیز دیگری ممکن است شما را در موقعیت دشواری قرار دهد.
فروش یک عمل ذاتاً غیرقابل پیشبینی است و بهترین متخصصان فروش میدانند که چگونه در مواجهه با تغییر و عدم قطعیت خونسردی خود را حفظ کنند – و اگر s*** واقعاً به فن ضربه زد، آنها میدانند که چگونه پاهای خود را در حرکت نگه دارند و از آن تجربیات رشد کنید بنابراین، وقتی به نامزدهای فروش نگاه میکنم، عموماً نسبت به آنهایی که به تکههای خشن برخورد کردهاند و راه خود را از آنها میبینند، بیتفاوت هستم.
شکست پایان دنیا در فروش نیست (حداقل نباید اینطور باشد). من تقریباً همیشه کاندیداهایی را که توانایی شکست رو به جلو را نشان داده اند در اولویت قرار می دهم – کسانی که درس می آموزند، آنها را به کار می گیرند و در نتیجه به فروشندگان مؤثرتری تبدیل می شوند.
3. فوریت
فروش ممکن است «برو، برو، برو» حرفه ای ترین زمینه موجود باشد. اگر برای مدت طولانی راکد هستید، اجازه خواهید داد فرصت ها از شما عبور کنند. به همین دلیل است که من به دنبال نامزدهایی هستم که احساس فوریت را در کار خود نشان دهند.
من میخواهم نامزدی را ببینم که برای تماس با مشتری که میگوید علاقهمند به شراکت است، یک روز صبر نمیکند. من نیاز دارم هر کسی را که استخدام می کنم بداند چگونه فعال باشد و ابتکار عمل کند.
فروش یک عمل خود محور است، بنابراین طبیعتاً بهترین نامزدهای فروش دقیقاً همینطور هستند. من میخواهم در کاندیداهایی که استخدام میکنم شاهد دعوا باشم – نمیخواهم کسی که بیش از حد حواسپرتی یا هوسباز باشد واقعاً به نقش خود متعهد باشد.
4. توانایی تفکر تجاری
من قبلاً در مورد آن صحبت کردم، اما شما نمی توانید روی ثبات در فروش سرمایه گذاری کنید. فروش در خلاء اتفاق نمی افتد. احتمالاً با گذشت زمان، بازار شما تغییر خواهد کرد – بنابراین وقتی من نامزدهای فروش را ارزیابی میکنم، میخواهم توانایی نشاندادهشده در استفاده از اطلاعات بازار و حل خلاقانه مشکلات را ببینم.
ویژگی هایی که تا کنون فهرست کرده ام بیشتر به قلب مربوط می شود، و این عناصر برای موفقیت در فروش بسیار مهم هستند – اما فداکاری و روحیه نمی توانند کار زیادی برای شما انجام دهند اگر منطق و انتقاد هدایت نشوند. فکر کردن.
فروش همیشه تا حد زیادی یک بازی ذهنی خواهد بود – بازیای که در آن دانستن اینکه چگونه الگوها را مشخص کنید و به طور متفکرانه آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید بسیار مهم است. به همین دلیل است که میخواهم کاندیداهایی را ببینم که سابقه ثابتی در شناسایی روندها در چشمانداز رقابتی خود دارند و از این بینش برای فروش مؤثرتر استفاده میکنند.
5. سررسید
در حالی که سرسختی، اضطرار و فداکاری کلید فروش هستند، اما باید با خونسردی و پختگی رفتار کنند. اگر نامزدی سابقه ای از سر گرم بودن یا دوری از دیوار داشته باشد، ممکن است فرهنگ سازمان فروش را تضعیف کند یا فقط یک کابوس ساده برای کار کردن باشد.
من همیشه سعی میکنم کاندیداهایی را شناسایی کنم که میتوانند انگیزه داشتن را با پایهدار بودن هماهنگ کنند – متخصصان قانونی که به طور معناداری به تیمهای خود کمک میکنند و همکاران خود را با الگوبرداری ارتقا میدهند.
استخدام فروش یک سرمایهگذاری است، و در بسیاری از مواقع، نامزدهای بالغ کسانی هستند که بهترین بازگشت سرمایه را به شما ارائه میکنند — آنها پتانسیل رهبری مناسبی را دارند که به طور معناداری در سازمان فروش شما برای سالهای آینده مشارکت کنند.
مطمئن شوید که استخدام بعدی شما در فروش نتایج مورد نیاز شما را ارائه می دهد.
استخدام متخصصان فروش موثر میتواند فرآیند دشواری باشد – و خراب کردن آن میتواند خسارت زیادی بر زمان، انرژی و منابع سازمان فروش بگذارد. به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که به ویژگی های کلیدی توجه داشته باشید که شما را با فروشندگانی که به طور پایدار نتایج را ارائه می دهند مرتبط می کند.
این فهرست ممکن است جامع نباشد، اما حداقل، نقطه شروع محکمی را برای شما نشان میدهد تا بفهمید چه کسی ارزش سرمایهگذاری شما را در هنگام استخدام نیروی فروش بعدی شما دارد.
منبع:hubspot