اخبار روز

اهداء ۱۴۰ سری جهیزیه میان نوعروسان

اهداء ۱۴۰ سری جهیزیه میان نوعروسان

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی در مراسم اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گفت: توزیع ۱۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش به مناسبت عید غدیر کار باارزشی است که نشان از روحیه برگرفته از ایثار اهل بیت(ع) و میراث حضرت فاطمه(س)، پیامبر اعظم و حضرت خدیجه(س) است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: حضرت خدیجه کبری (س) ثروتنمندترین زن جهان عرب بود، اما تمام اموال و امکانات خود را در راه اسلام و اهل بیت (ع) فدا کرد، مکتب غدیر، مکتب ازخودگذشتگی و ایثار است.

او با تاکید بر اصل توانمندسازی، افزود: برنامه‌ریزی موفق این نهاد موجب شده تا افراد نیازمند اکنون توانمند شده و خود حامی باشند و سربازان نیازمند دیروز به سرداران امروز تبدیل شده اند.

آیت‌الله دری با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات پیش‌رو گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده و مهمترین اصل حضور آگاهانه مردم در انتخابات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هم گفت: در مدت سه سال ۳ هزار و ۲۳۱ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شده که اقدام بزرگی است و امروز هم ۱۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت توزیع می‌شود.

عبادی افزود: جهیزیه شامل ۵ قلم کالا از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی است و مبلغ هرسری جهیزیه هم ۵۰ میلیون تومان است.

او گفت: ۳۵۰ سری جهیزیه هم تعهد شده که امیدواریم برای هفته وحدت توزیع شود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا