سریال و انمیشن

با بهترین انیمیشن های وارنر (warner bros) آشنا شوید

با بهترین انیمیشن های وارنر (warner bros) آشنا شوید

کمپانی وارنر یکی از بهترین سازندگان آثار انیمیشنی است که در این راه محبوبیت زیادی دریافت کرده است. در این مقاله برترین انیمیشن های وارنر را به شما معرفی خواهیم کرد.

گروه انیمیشن های برادران وارنر (warner bros) که عمدتا به دلیل همکاری با لگو شناخته می‌شود، برای تولید فیلم های انیمیشنی با تمرکز قوی بر کمدی شهرت پیدا کرده است و اغلب صداپیشه‌های با استعدادی را برای رسیدن به نقطه فروش منحصر به فرد خود جمع‌آوری کرد. این کمپانی تاکنون در طول 10 فیلم اکران شده 2 میلیارد دلار در گیشه به دست آورده است.

گروه انیمیشن وارنر پس از ورود به دنیای انیمیشن در سال 2014 نامزد اسکار فیلم لگو شد، علیرغم استخراج از کتابخانه گسترده‌تر وارنر برای شخصیت‌های قابل فروش، گروه انیمیشن وارنر در طول 9 نسخه دیگر خود به موفقیت مالی و انتقادی دست یافت. اما با توجه به اینکه پس از خرید فاکس در سال 2019، تعداد خانه‌های تولید انیمیشن بیشتر از هر زمان دیگری تحت مالکیت برند دیزنی است، به نظر می‌رسد که اکنون بیش از هر زمان دیگری حوزه انیمیشن می‌تواند از رقابت قوی سود ببرد. در این مقاله از پلازا به معرفی برترین کارتون های وارنر می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

بهترین انیمیشن های وارنر

انیمیشن های شرکت برادران وارنر به دلیل کمدی‌های بسیار فوق العاده و داستان پردازی عالی، در میان طرفداران بسیار محبوب شدند. کمپانی های انیمیشن سازی برادران وارنر توانستند با خلق آثار بسیار فوق العاده و دیدنی، شخصیت‌های جذابی را در دل هواداران جای دهند. در ادامه به معرفی انیمیشن های جدید برادران وارنر و بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

1. فیلم لگو

کارتون های جدید کمپانی وارنر

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: فیل لرد و کریستوفر میلر
  • بازیگران: کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت
  • نمره IMDB: امتیاز 7.7

هنگامی که برادران وارنر و لگو اعلام کردند که برای ساختن یک فیلم انیمیشنی که شخصیت های کارتونی برادران وارنر را گرد هم می‌آورد، بسیاری از افراد در صنعت فیلم لگو را پول پرست خطاب کردند. حقیقت در واقع بسیار پیچیده‌تر بود، گروه انیمیشن وارنر با یک نسخه انیمیشنی لذت‌بخش و کاملاً خنده‌دار که پیچش‌های آن آنقدر بزرگ است که شما را میخکوب می‌کند، وارد عرصه فیلم‌های انیمیشن شد.

هنوز هم گران‌ترین و پردرآمدترین فیلم این کمپانی تا به امروز می‌باشد. فیلم لگو آنقدر دقیق و تاثیرگذار بود که هر یک اثر انگشت روی قطعات لگو به سختی قابل مشاهده بود و تولید آن توانست مردم را متقاعد کند که واقعاً در حال تماشای یک فیلم استاپ موشن هستند. فیلم لگو یکی از برترین کارتون های وارنر در سال 2014 می‌باشد.

همچنین بخوانید :

2. لک لک ها

جدیدترین انیمیشن برادران وارنر

  • سال انتشار: 2016
  • کارگردان: نیکولاس استولر، داگ سوئیتلند
  • بازیگران: جنیفر آنیستون، اندی سمبرگ، کیتی کراون
  • نمره IMDB: امتیاز 6.8

لک‌لک‌ها یکی از بهترین انیمیشن های وارنر می‌باشد. این انیمیشن به نویسندگی و کارگردانی مشترک نیکلاس استولر، مردی که به بازگرداندن ماپت‌ها به سینما در زیر پرچم دیزنی به عنوان یک فیلمنامه نویس کمک کرد، فیلمی بود که بسیار شبیه به گروه انیمیشن وارنر بود. این اثر فیلمنامه‌ای کمتر از حد متوسط دارد، اما مملو از لحظات واقعاً خنده‌دار و صداپیشگی فوق العاده است.

این اثر اقتباسی است از افسانه قدیمی لک‌لک‌ها که بچه‌ها را به خانواده‌ها تحویل می‌دهند؛ همانطور که هانس کریستین اندرسون در داستان کوتاه قرن نوزدهمی خود، به شیوه‌ای بسیار شوم به این افسانه جان بخشید. خود انیمیشن مطمئناً ارزش بالایی داشت و یک قدم قابل توجه از تکنیک‌هایی که در نسخه قبلی فیلم لگو به نمایش گذاشته شده بود، فراتر رفت. لک‌لک‌ها مطمئناً ارزش دیدن را دارد و به اندازه کافی خنده‌دار است. همین تضمین می‌کند دیدن آن هدر دادن وقت نیست.

3. فیلم لگو نینجاگو

انیمیشن های شرکت برادران وارنر

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: چارلی بین، پل فیشر، باب لوگان
  • بازیگران: جکی چان، دیو فرانکو، کومیل نانجیانی
  • نمره IMDB: امتیاز 6

گروه انیمیشن وارنر در تلاشی برای استفاده از موفقیت چشمگیر فیلم لگو در سال 2014، دو فیلم جدید لگو را در سال 2017 منتشر کرد؛ فیلم لگو نینجاگو و فیلم لگو بتمن. این تنها سالی بود که وارنر تا سال 2021 دو فیلم را در همان دوره 12 ماهه اکران کرد. نینجاگو تبدیل به تجربه‌ای شد که در نهایت نتیجه‌ای نداشت.

این فیلم اساساً به دلیل ساختار خود آسیب دید. نینجاگو کودک محورتر که نتوانست مخاطبان بزرگسال جوان را جذب کند که فیلم لگو و فیلم لگو بتمن با محوریت بتمن توانستند آن را به ارمغان بیاورند. با وجود یک فیلم لگو که تنها 8 ماه قبل از اکران نینجاگو در سینماها عرضه شده بود، این فیلم حتی احساس تقویت یک فیلم کاملاً جدید از سری محبوب لگو را نداشت.

همچنین بخوانید :

4. فیلم لگو بتمن

انیمیشن جدید برادران وارنر

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: کریس مک‌کی
  • بازیگران: ویل آرنت، مایکل سرا، روزاریو داوسون
  • نمره IMDB: امتیاز 7.3

فیلم لگو بتمن هوای تازه‌ای برای شوالیه تاریکی بود، شخصیتی که پس از فیلم تفرقه‌انگیز بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت که سال 2016 اکران شد، منشا جنجال‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی بود. شاید اوج مطلق کمدی ارجاعی فیلم‌های لگو، فیلم لگو بتمن، یک اثر کمدی فوق العاده بود.

یکی از انیمیشن های وارنر با تکه‌هایی از همه چیز برای همه. همچنین این یک طنز عالی برای دنیای بتمن بود که برادران وارنر روی پرده ساخته بودند، فیلمی که عناصر داستانی را که ممکن است فیلم‌های قبلی بتمن اشتباه کرده‌اند را مسخره کند و عناصری را که ممکن است از دست داده باشند، آشکار می‌کند، اما هرگز بد نبود. این اثر یکی از بهترین انیمیشن های کمپانی برادران وارنر می‌باشد.

همچنین بخوانید :

5. پا کوچولو

بهترین انیمیشن های کمپانی برادران وارنر

  • سال انتشار: 2018
  • کارگردان: کری کرک پاتریک، جیسون ریسیگ
  • بازیگران: زندایا، چانینگ تاتوم، لبرون جیمز
  • نمره IMDB: امتیاز 6.6

یکی از کارتون های وارنر که بیشتر شبیه به لک‌لک‌ها است تا فیلم لگو. پا کوچولو تا آنجا که فیلم‌شناسی گروه انیمیشن وارنر پیش می‌رود، چیزی شبیه به یک فیلم ترکیبی بود. این انیمیشن در مواقعی دیدنی و در برخی مواقع کاملاً بی مزه عمل می‌کرد، در حالی که ایده اصلی فیلم به اندازه کافی منحصر به فرد یا غیرقابل تصور نبود که بتواند یک فیلم انیمیشنی را پشتیبانی کند.

با فروش ۲۱۴ میلیون دلاری باکس آفیس در سراسر جهان، پا کوچولو سومین اثر پرفروش انیمیشن های وارنر شد، با این حال هرگز به اندازه بزرگ‌ترین فیلم‌های این استودیو، بازیگران پر ستاره‌اش از جمله زندایا، چانینگ تیتوم و لبرون جیمز، تبدیل به یک بحث جنجالی برای مخاطبان نشد. این انیمیشن یکی از برترین کارتون های وارنر در سال 2018 می‌باشد.

همچنین بخوانید :

6. فیلم لگو 2: بخش دوم

کارتون های وارنر

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: مایک میچل
  • بازیگران: کریس پرت، تیفانی هادیش، الیزابت بنکس
  • نمره IMDB: امتیاز 6.6

فیلم لگو 2: بخش دوم برای گروه انیمیشن وارنر و برند لگو با توجه به موفقیت نجومی اولین فیلم لگو، که دومین نسخه پرفروش تا به امروز بود، برای گروه انیمیشن وارنر و برند لگو غافلگیرکننده ظاهر شد. در حالی که قسمت دوم جادوی بسیار کمتری را در 2 فیلم برتر وارنر به ما ارائه می‌کرد، بهتر از آن چیزی بود که استقبال از آن نشان می‌داد.

یک انیمیشن نسبتاً خوب که همه چیز در نظر گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد انیمیشن از نقطه پایین نینجاگو بازیابی می‌شود و برخی از لحظات کمدی مانند فیلم‌های لگو بتمن و فیلم لگو به خوبی به نمایش در می‌آیند.

همچنین بخوانید :

7. اسکوب 2020

انیمیشن های برادران وارنر

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: تونی سروون
  • بازیگران: فرانک ولکر، زک افرون، ویل فورته
  • نمره IMDB: امتیاز 5.6

اسکوبی‌دو یکی از برترین و محبوب‌ترین انیمیشن های وارنر می‌باشد. ریبوت مجدد فرانچایز اسکوبی‌دو توسط گروه انیمیشن وارنر مسیر سختی را در اختیار مخاطبان خود قرار داد و به عنوان یک آزمایش‌کننده برای بازار رو به رشد Premium VoD مورد استفاده قرار گرفت. کمترین بازگشت سرمایه در تاریخ استودیو این فیلم نیز به سختی موفقیت چشمگیری از نظر منتقدان داشت.

با بازی انبوهی از نام‌های بازاری و با استعداد، که به ترتیب توسط فرانک ولکر و ویل فورته در نقش اسکوبی دوبی و شگی عنوان شده‌اند و طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها، داستان‌ها و جوک‌های محبوب هانا باربرا، اسکوب! پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به محصول نهایی ارائه شده در نهایت داشت، اما می‌توان از آن به عنوان سرگرم‌کننده‌ترین انیمیشن های وارنر یاد کرد.

همچنین بخوانید :

8. فیلم تام و جری

انیمیشن های های وارنر

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: تیم استوری
  • بازیگران: کلوئه گریس مورتز، مایکل پنا، پالاوی شاردا
  • نمره IMDB: امتیاز 5.2

یکی از کارتون های وارنر که بسیار پرطرفدار است، فیلم تام و جری بود که اصلاً نمی‌دانست چه هدفی دارد. البته سبک انیمیشن هولناک تام و جری به پرده نمایش بزرگ آورده شد تا علاقه کودک و خانواده به شخصیت‌های کارتونی کلاسیک را دوباره برانگیزد، با این حال روایت داستانی بر محور یک بیست و چند ساله آرزومند بود.

این فیلم تمام تلاشش را برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب انجام می‌دهد. مثل این بود که شرکت‌های بزرگ شصت و چند ساله آمریکایی می‌خواستند برای جوانان آن روز در مورد آنچه برای رهایی از خط فقر در قرن بیست و یکم نیاز است سخنرانی کنند. آن هم در یک فیلم کودکانه درباره یک موش و گربه که دائماً در حال نبرد هستند. این فیلم جزو کارتون های جدید کمپانی وارنر به شمار می‌رود که ارزش دیدن را دارد.

همچنین بخوانید :

9. هرج و مرج فضایی: میراث جدید

معرفی انیمیشن های جدید برادران وارنر

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: مالکوم دی. لی
  • بازیگران: لبرون جیمز، سدریک جو، دان چیدل
  • نمره IMDB: امتیاز 4.5

هرج و مرج فضایی: میراث جدید یکی از بهترین انیمیشن های وارنر می‌باشد. در حالی که انتقادات به دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، نشان می‌داد که فیلم مالکوم دی لی چیزی بیش از نمایشی از فرانچایز شرکتی نیست، اما این تبلیغ انیمیشنی تحسین‌برانگیز این بار برای HBO Max در مقابل لگو حداقل تا حدودی دارای سهام بود.

این انیمیشن از بسیاری جهات مانند ماپت‌ها عمل کرد. با لونی تونز محبوب که توسط مردم طرد شد، به شهرت بازگشت. این انیمیشن در اینجا، مانند ماپت‌ها، ارزش‌های خود را نمی‌فروشند تا بازدهی خود را داشته باشد و وقتی با ورزش همیشه سینمایی بسکتبال ترکیب می‌شود، لحظات بسیار سرگرم‌کننده‌ای خلق می‌کند. این اثر جدیدترین انیمیشن برادران وارنر در سبک لایو اکشن می‌باشد.

10. ابر حیوانات لیگ دی سی

شخصیت های کارتونی برادران وارنر

  • سال انتشار: 2022
  • کارگردان: جرد استرن، سام جی لوین
  • بازیگران: دواین جانسون، کوین هارت، کیت مک کینون
  • نمره IMDB: امتیاز 7.1

انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی، انیمیشن جدید برادران وارنر ، یک اثر بسیار مدرن است که شخصیت‌های متعدد را برای سود بالقوه به تصویر می‌کشد. این اثر حیوانات خانگی قهرمانان و شرورهای متعدد کمیک‌های دی‌سی را در یک ماجراجویی هیجان انگیز متحد می‌کند.

گرافیک این نسخه از انیمیشن های وارنر با استانداردی که این کمپانی با آن در فیلم لگو در سال 2014 وارد بازار شد، فاصله زیادی دارد و فراتر رفتن از رویکرد قبلی خود راه سختی برای موفقیت داشت، اما این پروژه به نویسندگی و کارگردانی مشترک جرد استرن بسیار بالاتر از کلاس وزنی خود است و در نهایت تبدیل به یک انیمیشن خنده‌دار و دلچسب می‌شود که ارزش وقت گذاشتن هر طرفدار دی‌سی را دارد.

11. غول آهنی (The Iron Giant)

فیلم های معروف کمپانی برادران وارنر

  • سال انتشار: 1999
  • کارگردان: برد بیرد
  • بازیگران: الی مارینتال، هری کونیک، جنیفر آنیستون
  • نمره IMDB: امتیاز 8.1

پسر 9 ساله‌ای به نام هوگارت (Hogarth) یک ربات غول پیکر پیدا می‌کند و به سرعت با آن دوست می‌شود. اما هر چه هوگارت تلاش می‌کند تا جایی که ربات از آن‌ آمده است را پیدا کند. اما آن ربات هیچ چیز به خاطر نمی‌آورد. روزها می‌گذرد تا این که سر و کله یک مامور دولتی به نام کنت منسلی (Kent Mansley) پیدا می‌شود. با پیدا شدن کنت که به دنبال ربات می‌گردد، رازها و اسرار نهفته‌ای آشکار می‌شوند.

12. زن شگفت انگیز (Wonder Woman)

انیمیشن های کمپانی برادران وارنر

  • سال انتشار: 2009
  • کارگردان: لائورن مونت گومری
  • بازیگران: کری راسل، ناتان فیلیون، آلفرد مولینا و…
  • نمره IMDB: امتیاز 7.2

زن شگفت‌انگیز یکی از فیلم های معروف کمپانی برادران وارنر بوده که لایواکشن آن نیز محبوبیت فراوانی به دست آورده است. این انیمیشن درباره دیانا زنی جنگجو و جاودانه است که به همراه دیگر زنان هم‌نژاد خود در جزیره تمیسیرا (Themyscira) زندگی می‌کنند. اما پس از گذشت چندین سال، دیانا از زندگی در این جزیره خسته می‌شود و می‌خواهد دنیای بیرون را کشف کند.

یک روز هواپیمای استیو تروور (Steve Trevor) خلبان جنگنده آمریکایی، در این جزیره سقوط می‌کند. دیانا نیز مامور می‌شود او را به سرزمین انسان‌ها بفرستند و…

13. فانوس سبز: پرواز اول (Green Lantern: First Flight)

انیمیشن های شرکت برادران وارنر

  • سال انتشار: 2009
  • کارگردان: لائورن مونت گومری
  • بازیگران: کریستوفر ملونی، ویکتور گاربر، تریسیا هلفر
  • نمره IMDB: امتیاز 7

فانوس سبز نیز یکی دیگر از انیمیشن‌هایی است که از روی کتاب‌های کمیک ساخته شده است. این انیمیشن حول محور قدرت عنصر سبز رنگی است که برای تولید باتری فانوس سبز استفاده می‌شود. این باتری‌ها قدرت عظیمی دارند، اما تنها نقطه ضعفشان طیف نور زرد رنگ است. نگهبانان فانوس سبز قوی‌ترین منبع نور زرد را در جایی پنهان کردند تا از هر گونه سواستفاده جلوگیری کنند. محل منبع نور زرد لو می‌شود و…

14. انیمیشن The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

انیمیشن

  • سال انتشار: 2024
  • کارگردان: Kenji Kamiyama
  • بازیگران: برایان کاکس (Brian Cox)
  • نمره IMDB:

داستان این انیمیشن حدود دو قرن پیش از رویدادهای مجموعه فیلم The Lord of the Rings اتفاق می‌افتد. انیمیشن The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim داستان Helm Hammerhand را دنبال می‌کند که همراه با خانواده‌اش از پادشاهی خود در برابر Dunlendings دفاع می‌کند. این انیمیشن در تاریخ 13 دسامبر 2024 در ایالات متحده منتشر خواهد شد. همچنین مدت این انیمیشن حدود 2 ساعت و 10 دقیقه است.

15. انیمیشن The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes Movie

انیمیشن

  • سال انتشار: 2024
  • کارگردان: Pete Browngardt
  • بازیگران:  اریک باوزا (Eric Bauza)، کندی مایلو (Candi Milo)، پیتر مک نیکول (Peter MacNicol)، لرین نیومن (Laraine Newman)
  • نمره IMDB:

انیمیشن The Day the Earth Blew Up یک spin off برای مجموعه Looney Tunes Cartoons است و اولین بار در تاریخ 11 ژوئن 2024 در Annecy International Animation Film Festival به نمایش درآمد. داستان این انیمیشن در مورد Daffy Duck و Porky Pig است که متوجه شده‌اند موجودات بیگانه قصد دارند کنترل زمین را به دست آورند و این دو تلاش می‌کنند که آن را از تهاجم موجودات بیگانه نجات دهند. همچنین مدت این انیمیشن حدود 1 ساعت و 31 دقیقه است.

کلام آخر

بهترین انیمیشن های های وارنر

در این مقاله از پلازا بهترین انیمیشن های وارنر معرفی شد و هر کدام از این آثار جزو پرطرفدارترین انیمیشن‌های این کمپانی هستند. اگر به دنیای انیمیشن علاقه‌مند هستید، دیدن هر کدام از این کارتون های وارنر به شما پیشنهاد می‌شود.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا