کسب و کار

نحوه پذیرش پرداخت با کارت اعتباری به عنوان یک تجارت کوچک

نحوه پذیرش پرداخت با کارت اعتباری به عنوان یک تجارت کوچک

در سال 2020، بر اساس گزارش فدرال رزرو، 55٪ از تمام پرداخت ها با کارت اعتباری یا بدهی انجام شده است. در همان دوره، پرداخت های نقدی از 26 درصد به تنها 19 درصد کاهش یافت. به این معنی که اگر کسب و کار شما پرداخت های کارتی را نمی پذیرد، پول روی میز باقی می گذارید.

Small business owner accepting credit card payment

پس آیا این بدان معناست که باید صدها دلار در یک سیستم پردازش کارت سرمایه گذاری کنید و در مورد هزینه های بی پایان مذاکره کنید؟ نه لزوما.

ما نگاهی به نحوه پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری خواهیم داشت، برخی گزینه های کارت اعتباری مجازی، هزینه آن چقدر است و چه چیزی را باید در نظر گرفت. سپس پنج مورد از بهترین راه‌ها را برای کسب‌وکارهای کوچک برای پذیرش کارت‌ها به شما نشان می‌دهیم.

Learn More About HubSpot's Payments Software

نحوه پذیرش پرداخت با کارت اعتباری

برای شروع پذیرش کارت‌های اعتباری، فقط به دو چیز نیاز دارید: خدمات پردازش کارت اعتباری و راهی برای جمع‌آوری اطلاعات کارت اعتباری مشتری. در هر یک از اینها، شما باید چند انتخاب داشته باشید – که می تواند کمی طاقت فرسا باشد. برای سهولت در انجام این کار، هر کدام را تجزیه می کنیم تا بتوانید بر نحوه انطباق آن با نیازهای کسب و کار کوچک خود تمرکز کنید.

برای یک سرویس پردازش، باید بین یک حساب تجاری یا یک پردازشگر پرداخت شخص ثالث (به PayPal یا Square فکر کنید) یکی را انتخاب کنید.

برای جمع‌آوری داده‌های کارت، باید بررسی کنید که آیا پرداخت‌های آنلاین، حضوری یا تلفنی را می‌پذیرید.

بیایید کمی دقیق‌تر به انتخاب‌های شما نگاهی بیندازیم.

حساب تاجر در مقابل پردازشگر پرداخت

روش سنتی برای پذیرش کارت‌های اعتباری، باز کردن یک حساب تجاری در یک بانک یا مؤسسه مالی دیگر است. حساب تاجر نوع خاصی از حساب بانکی است که به شما امکان می دهد پرداخت ها را بپذیرید.

با یک حساب تجاری، احتمالاً باید سخت افزار خود را بخرید و در مورد هزینه های خود مذاکره کنید. این کارمزدها بر اساس شبکه کارت اعتباری، صادرکننده کارت و حتی روش ورود کارت متفاوت است.

یک راه سریع‌تر و آسان‌تر برای شروع، استفاده از پردازشگر پرداخت شخص ثالث است – مانند PayPal، Stripe، یا Square. همچنین ممکن است آنها را به نام “ارائه دهندگان خدمات پرداخت” یا PSP ببینید. این ارائه دهندگان خدمات حساب تجاری را برای شما مدیریت می کنند و گاهی اوقات یک کارت خوان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. کارمزدهای آنها کمی بیشتر از حساب تجاری است، اما بر اساس شبکه کارت اعتباری یا کارت اعتباری. این امر درک میزان پرداختی هر ماه را کمی آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ اگر حجم بالایی از فروش کارت اعتباری دارید، مذاکره در مورد هزینه های خود با یک حساب تجاری می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. در غیر این صورت، اکثر مشاغل کوچک سادگی و قابل پیش بینی بودن یک PSP را ترجیح می دهند.

نحوه پذیرش آنلاین پرداخت با کارت اعتباری

برای پذیرش آنلاین کارت اعتباری به چیزی به نام درگاه پرداخت نیاز دارید. درگاه پرداخت نرم افزاری است که به مشتریان شما امکان می دهد اطلاعات کارت اعتباری خود را به طور ایمن با پردازشگر پرداخت شما به اشتراک بگذارند.

وقتی دکمه PayPal را در یک وب‌سایت می‌بینید، این یک درگاه پرداخت است. وقتی از یک سبد خرید Shopify تسویه‌حساب می‌کنید، آن نیز یک درگاه پرداخت است.

Payment gateway with checkout buttons< /p>

منبع تصویر

بیشتر ارائه دهندگان خدمات پرداخت نوعی درگاه پرداخت را به عنوان بخشی از خدمات خود در نظر می گیرند. این ممکن است به وب سایت شما متصل شود یا به یک پورتال حساب خارج از سایت پیوند داده شود.

نکته حرفه ای: بسیاری از پردازشگرهای پرداخت با پرداخت های HubSpot یکپارچه می شوند . این به مشتریان شما اجازه می دهد تا مستقیماً از وب سایت شما پرداخت کنند. همچنین می‌توانید پیوندهای پرداخت قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید که می‌توانند از طریق ایمیل یا متن ارسال شوند یا حتی در فاکتور جاسازی شوند.

نحوه پذیرش پرداخت با کارت اعتباری به صورت حضوری

وقتی حساب تاجر یا ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP) خود را دارید، به راهی برای جمع‌آوری فیزیکی اطلاعات کارت مشتریان خود نیاز دارید. این بسته به نوع کسب و کار شما متفاوت به نظر می رسد. در اینجا چند گزینه وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید:

  • سیستم نقطه فروش (POS) – این نرم افزار می تواند محصولات، موجودی و سابقه فروش شما را ردیابی کند. ممکن است شامل یک کارت خوان باشد یا به شما اجازه دهد اطلاعات کارت اعتباری را به صورت دستی وارد کنید. یک سیستم POS انتخاب خوبی برای رستوران‌ها یا خرده‌فروشان با چندین محصول است. .
  • کارت خوان یا پایانه – این به مشتریان شما امکان می دهد کارت خود را بکشند یا وارد کنند. همچنین ممکن است به آنها اجازه دهد پرداخت های بدون تماس را انجام دهند.
  • کارت خوان موبایل – این دستگاه کوچک تلفن هوشمند یا تبلت شما را به پایانه کارت اعتباری تبدیل می کند. اینها یک انتخاب عالی برای کامیون های مواد غذایی، بازارهای کشاورزان و سایر مشاغل مسافرتی هستند.
  • QR Code – شما یک کد QR سفارشی را برای استفاده مشتریان خود نمایش می دهید. اسکن آن، آنها را به یک برنامه پرداخت می‌آورد، بنابراین می‌توانند جزئیات کارت اعتباری خود را در تلفن هوشمند خود وارد کنند.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پرداخت نوعی ورود پرداخت را بدون هزینه اضافی ارائه می دهند.

نکته حرفه ای: بسیاری از PSP ها با مرکز فروش ادغام می شوند. /a>، فوراً سابقه خرید مشتریان خود را به سوابق و گزارش های خود متصل می کند.

نحوه پذیرش پرداخت با کارت اعتباری از طریق تلفن

اگر می‌خواهید کارت‌های اعتباری را از طریق تماس تلفنی بپذیرید، به یک سیستم نقطه فروش نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد جزئیات کارت را به صورت دستی وارد کنید. مشتری شما اطلاعات کارت را هنگام وارد کردن آن می خواند. این تراکنش کارتی نامیده می شود و برای مشاغلی مانند رستوران ها و گل فروشی ها رایج است.

توجه داشته باشید که تراکنش‌های فاقد کارت به دلیل خطر بالای کلاهبرداری، کارمزد بیشتری را متحمل خواهند شد.

هزینه پذیرش پرداخت کارت اعتباری چقدر است؟

معمولاً وقتی در مورد هزینه پذیرش کارت های اعتباری صحبت می شود، منظور مردم کارمزد تراکنش است. اینها درصدی از قیمت فروش است که برای هر معامله پرداخت می کنید. کارمزدهای تراکنش ممکن است گیج کننده باشد زیرا ممکن است بسته به عوامل خاصی تغییر کند.

با یک حساب تجاری سنتی، کارمزد تراکنش‌های شما ممکن است بر اساس موارد زیر تغییر کند:

  • شبکه کارت اعتباری (Visa، Mastercard، و غیره)
  • نوع کارت اعتباری (کسب و کار، جوایز، و غیره)
  • روش پرداخت (آنلاین، حضوری، تلفنی و غیره)

طبق گزارش رویترز، تحلیلگران صنعت میانگین هزینه پردازش بین 1.5 تا 3.5%.

یک مزیت استفاده از PSP نسبت به حساب تجاری این است که آنها معمولاً نرخ ثابتی را دریافت می کنند. برای مثال، با پرداخت‌های HubSpot، صرف نظر از نوع کارت اعتباری که مشتری شما استفاده می‌کند، 2.9٪ پرداخت می‌کنید.

علاوه بر کارمزد تراکنش، ممکن است هزینه های راه اندازی، هزینه های سخت افزاری و اشتراک ماهانه نیز وجود داشته باشد. این هزینه های اضافه شده بیشتر با حساب تجاری سنتی رایج است. اکثر PSP ها این هزینه ها را شامل نمی شوند یا به عنوان بخشی از پیشنهادات تبلیغاتی از آنها چشم پوشی می کنند.

1. پرداخت های HubSpot: به طور کلی بهترین

HubSpot credit card payment gateway

پرداخت های HubSpot یک ابزار پرداخت بدون اصطکاک است که در CRM شما زندگی می کند. این به شما امکان می دهد تمام کارت های نقدی یا اعتباری اصلی را بپذیرید، پرداخت های ACH و حتی پرداخت های مکرر. همچنین به شما امکان می‌دهد پرداخت‌ها را مستقیماً از وب‌سایت خود بپذیرید یا پیوندهای پرداخت قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید که می‌توانید آن‌ها را در ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و حتی فاکتورها جاسازی کنید.

اما بهترین بخش این است که ادغام با Sales Hub به شما امکان می دهد فوراً داده های فروش خود را با سوابق و گزارش های مشتری خود ترکیب کنید.

پرداخت‌های HubSpot برای کاربران مرکز فروش مستقر در ایالات متحده با حساب شروع یا بالاتر در دسترس است. هیچ کارمزد اضافه ای برای راه اندازی یا هزینه ماهانه وجود ندارد و کارمزد تراکنش ها یک نرخ ثابت 2.9٪ است.

کارمزد: معادل 2.9٪ از مبلغ تراکنش

سایر هزینه ها: هیچ

چرا آن را دوست داریم

  • کارت های اعتباری را مستقیماً از وب سایت خود بپذیرید
  • پیوندهای پرداخت ایمن و قابل اشتراک گذاری را از طریق ایمیل یا متن ارسال کنید
  • پیوندهای پرداخت را در مظنه یا فاکتورها جاسازی کنید
  • سابقه خرید مشتریان خود را فوراً با سوابق یا گزارشات خود مرتبط کنید
  • پرداخت‌ها و اشتراک‌های تکراری را فعال کنید

2. Stripe: بهترین برای پرداخت‌های آنلاین

Stripe online and smartphone credit card payment apps

منبع تصویر

Stripe به شما امکان می‌دهد انعطاف‌پذیری را با کارت‌خوان بلوتوثی که با کشیدن انگشت، تراشه EMV و پرداخت کارت بدون تماس کنترل می‌شود، ارائه دهید. حتی با Google Pay و Apple pay نیز کار می‌کند.

اما جایی که Stripe واقعاً برتر است، پرداخت‌های آنلاین است. از یکی از صفحات پرداخت از پیش ساخته شده آن استفاده کنید یا سبد پرداخت آن را مستقیماً در وب سایت موجود خود جاسازی کنید. یا اگر برنامه‌نویسی دارید، می‌توانید یک سبد خرید شخصی را سفارشی کنید.

هزینه ها:

  • آنلاین: 2.9% + 0.30 دلار برای هر تراکنش
  • حضوری: 2.7% + 0.05 دلار در هر تراکنش

سایر هزینه‌ها: کارمزد یکباره 59 دلاری برای کارت‌خوان اصلی

چرا ما آن را دوست داریم

  • پرداخت‌های تند کشیدن، چیپ یا بدون تماس را از همان کارت‌خوان بپذیرید
  • صفحه پرداخت از پیش ساخته شده ای را برای مشاغلی که فقط خواهان تجربه آنلاین سریع و آسان هستند ارائه می دهد
  • تجربه آنلاین شامل پرداخت با یک کلیک، تکمیل خودکار آدرس و استفاده مجدد از روش پرداخت است

3. Square: بهترین برای پرداخت موبایلی

Using mobile card reader to take credit card payment with smartphone

منبع تصویر

Square کارت خوان اصلی تلفن همراه را ارائه می دهد و هنوز هم یکی از محبوب ترین هاست. آن را به تلفن خود وصل کنید، برنامه را دانلود کنید و آماده کار هستید. بعلاوه، اولین کارت خوان Magstripe شما رایگان است. همچنین می‌توانید کارت‌خوان خود را برای پذیرش کارت‌های چیپ، پرداخت بدون تماس، Apple Pay یا Google Pay ارتقا دهید.

اما Square به پرداخت تلفن همراه محدود نمی شود. همچنین نرم افزار POS، ثبت های خرده فروشی و گزینه های ورود دستی را ارائه می دهد. Square حتی نرم افزار صورتحساب و زمان بندی قرار را ارائه می دهد. به یک گزینه آنلاین نیاز دارید؟ Square به شما امکان می دهد یک درگاه پرداخت اضافه کنید، یا یک فروشگاه آنلاین رایگان با سازنده فروشگاه خود بسازید.

هزینه ها:

  • آنلاین: 2.9% + 0.30 دلار برای هر تراکنش
  • حضوری: 2.6% + 0.10 دلار در هر تراکنش
  • کارت بدون ارائه: 3.5% + 0.15 دلار برای هر تراکنش

هزینه‌های دیگر: کارت‌خوان خود را برای یکبار 49 دلار ارتقا دهید

چرا ما آن را دوست داریم

  • کارت خوان رایگان magstripe که به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما متصل می شود
  • وقتی بدون اینترنت هستید، پرداخت‌های آفلاین را بپذیرید
  • POS، کارتخوان، ثبت نام، یا گزینه های آنلاین تقریباً برای هر مدل تجاری
  • فروشگاه ساز آنلاین رایگان

4. PayPal: بهترین All-In-One

PayPal payment gateway, product card, and credit card invoice

منبع تصویر

شما قطعاً نام PayPal را شنیده اید، و همچنین مشتریان شما نیز همینطور. بنابراین، چه در حال افزودن دکمه PayPal به سایت خود باشید یا از کارتخوان آن در فروشگاه خود استفاده کنید، مشتریان شما می دانند که می توانند به آن اعتماد کنند.

اما جدای از تشخیص نام، بزرگترین نقطه قوت PayPal این است که طیف گسترده ای از راه حل های پرداخت را ارائه می دهد. از PayPal در وب سایت خود استفاده کنید و می توانید کارت های اعتباری، پرداخت های همتا به همتا و حتی Venmo را بپذیرید. با کشیدن انگشت، تراشه، بدون تماس یا کد QR، به مشتریان خود حق انتخاب بدهید. سابقه فروش، موجودی و ساعات کار کارکنان خود را در POS دنبال کنید. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، PayPal چیزی برای شما دارد.

هزینه ها:

  • آنلاین: 2.9% + 0.30 دلار برای هر تراکنش
  • حضوری: 2.29٪ + 0.09 دلار در هر تراکنش
  • کارت بدون ارائه: 3.49% + 0.09 دلار در هر تراکنش

سایر هزینه ها: کارمزد یکباره 29 دلاری برای کارتخوان

چرا ما آن را دوست داریم

  • تشخیص نام تجاری اعتماد ایجاد می کند
  • پرداخت های همتا به همتا را از طریق PayPal یا Venmo بپذیرید
  • نرم افزار POS به شما امکان می دهد موجودی، فروش و حتی ساعات کار کارکنان را ردیابی کنید
  • از کدهای QR برای پرداخت های سریع و بدون تماس استفاده کنید

5. Shopify: بهترین برای تجارت الکترونیک

Shopify credit card payment gateway and mobile app

منبع تصویر

در حالی که Shopify راه‌حل‌های پرداخت حضوری و آنلاین را ارائه می‌کند، اما بیشتر به دلیل پلتفرم تجارت الکترونیک خود شناخته شده است. اگر به یک وب سایت نیاز دارید، Shopify یک فروشگاه ساز با کشیدن و رها کردن با سبد پرداخت داخلی خود ارائه می دهد. یا اگر نیاز به کسب درآمد از وب‌سایت فعلی خود دارید، Shopify به شما امکان می‌دهد به راحتی کارت‌های محصول و دکمه خرید را اضافه کنید.

اما اگر یک وب سایت و فروشگاه خرده فروشی داشته باشید چه؟ سیستم POS Shopify به شما امکان می دهد هر دو را متصل کنید. این به شما امکان می دهد فرآیند فروش خود را برای مشتریان و کسب و کار خود ساده کنید. همچنین به شما امکان می دهد گزینه های مفیدی مانند تحویل در فروشگاه از خریدهای آنلاین را ارائه دهید. استفاده از سیستم POS بهترین فهرست به شرکت شما این امکان را می دهد که پرداخت های مشتریان را بپذیرد و فروش را پیگیری کند. بسته به اینکه آنلاین بفروشید، ویترین فیزیکی دارید یا هر دو، تنظیمات ممکن است متفاوت باشد.

هزینه ها:

  • آنلاین: 2.9% + 0.30 دلار برای هر تراکنش
  • حضوری: 2.4٪ از مبلغ تراکنش
  • کارت بدون ارائه: 2.9% + 0.30 دلار برای هر تراکنش

هزینه‌های دیگر: از 29 دلار در ماه شروع می‌شود.

چرا آن را دوست داریم

  • کسب و کار فروشگاهی و آنلاین خود را وصل کنید
  • فروشگاه ساز را بکشید و رها کنید
  • کارمزدهای عدم ارائه کارت مانند کارمزدهای پرداخت آنلاین است

سوالات متداول درباره پرداخت با کارت اعتباری

آیا می توانم پرداخت های کارت اعتباری را به صورت فردی بپذیرم؟

افراد می‌توانند از پردازشگر پرداخت مانند PayPal، Stripe، یا Square برای پذیرش کارت‌های اعتباری استفاده کنند، حتی اگر کسب‌وکار ثبت‌شده‌ای نداشته باشند.

آیا می توانم از PayPal برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری استفاده کنم؟

علاوه بر پرداخت‌های همتا به همتا، PayPal به شما امکان می‌دهد کارت‌های اعتباری را به صورت آنلاین، حضوری یا از طریق برنامه تلفن همراه بپذیرید. PayPal با همه مارک‌های اصلی کارت اعتباری، از جمله Mastercard، Visa، و American Express کار می‌کند.

آیا می توانم کارت اعتباری را از طریق Venmo بپذیرم؟

از Venmo نمی توان برای پذیرش کارت های اعتباری به عنوان پردازشگر پرداخت استفاده کرد. می‌توانید از کارت اعتباری برای پرداخت همتا به همتا در Venmo استفاده کنید، اما هزینه پردازش 3٪ و هزینه‌های پیش پرداخت نقدی اضافی را به همراه خواهد داشت.

ارزان ترین راه برای پرداخت کارت چیست؟

برای اکثر مشاغل کوچک، ارزان‌ترین راه برای پرداخت کارت استفاده از پردازشگر پرداخت شخص ثالث است. اگرچه ممکن است کارمزد تراکنش کمی بیشتر باشد، از هزینه‌های ماهانه، هزینه‌های سخت‌افزار و هزینه‌های راه‌اندازی صرف‌نظر خواهید کرد.

برای کسب و کارهایی که حجم بالایی از فروش کارت اعتباری در هر ماه دارند، ممکن است مذاکره با هزینه تراکنش با یک حساب تاجر ارزان‌تر باشد.

چگونه می توانم پرداخت های کارت اعتباری را به صورت رایگان بپذیرم؟

هیچ راهی برای پذیرش کارت‌های اعتباری بدون کارمزد تراکنش وجود ندارد، اما می‌توانید از هزینه‌های ماهانه و هزینه‌های سخت‌افزاری خودداری کنید. همچنین ممکن است بتوانید از نرم افزاری برای پذیرش پرداخت های آنلاین استفاده کنید. به صورت رایگان.

آیا می توانم پرداخت های کارت اعتباری را بدون حساب تجاری بپذیرم؟

یک پردازشگر پرداخت مانند Square یا PayPal به شما امکان می‌دهد کارت‌های اعتباری را بدون حساب تجاری بپذیرید. این خدمات شخص ثالث حساب تاجر و پردازش را برای شما انجام می دهند.

پرداخت با کارت اعتباری را شروع کنید

مشتریان بیشتر و بیشتر از کارت های اعتباری و نقدی استفاده می کنند. با پذیرش کارت های اعتباری، استفاده از روش پرداختی که ترجیح می دهند را برای آنها آسان تر می کنید. مهم نیست که کدام پردازشگر پرداخت را انتخاب می کنید، دیگر پول روی میز باقی نمی گذارید و شروع به گذاشتن آن در جیب خود می کنید.

payments-software

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا