کسب و کار

چگونه یک کسب و کار ثبت کنیم – همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید

چگونه یک کسب و کار ثبت کنیم – همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید

ثبت نام کردن یا عدم ثبت نام – این سؤال رایجی است که صاحبان مشاغل کوچک دارند، به خصوص اگر تازه کار باشند یا به تنهایی کار کنند. ماهیت شرکت و برنامه‌های آینده شما تعیین می‌کند که آیا و چه زمانی کسب‌وکارتان را با هم ترکیب کنید. 

Register a business

تصمیم گیری برای ثبت کسب و کار تنها اولین قدم است. در مرحله بعد، زمان آن است که نام کسب و کار و ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید. انجام صحیح این کار در اولین بار می تواند سردردهای زیادی را در مسیر کاهش دهد، بنابراین در اینجا یک مرور کلی از مراحل مورد نیاز برای شروع آورده شده است. 

چرا باید کسب و کار خود را ثبت کنم؟

وقتی first=”noopener”>first=”noopener”>فرستید؟ >، اگر به دنبال این نیستید که فوراً > یا مکان های فیزیکی را باز کنید، احتمال اینکه ثبت کسب و کار در ذهن شما نباشد.

به‌علاوه، فریلنسرها، کارگران شرکت‌کننده و پیمانکاران از راه دور به‌طور خودکار به‌عنوان مالک انحصاری در نظر گرفته می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند با استفاده از فرم 1040 مالیات‌ها را تحت شماره تأمین اجتماعی خود ثبت کنند. 

با این حال، وقتی کسب و کار شما رشد می‌کند و کارکنان خود را به کار می‌برند، زمان آن فرا رسیده است که شرکت را در نظر بگیرید. با انجام این کار می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید. 

اعتبار ایجاد کنید و به منابع مالی و منابع دسترسی پیدا کنید

دیدن LLC یا © بعد از نام کسب و کارتان چشمگیر به نظر می رسد. به مشتریان و مشتریان نشان می دهد که شما یک نهاد قانونی هستید، که باعث ایجاد اعتماد می شود. 

به‌علاوه، اکنون می‌توانید برای خطوط اعتباری و وام‌های تجاری برای کمک به رشد خود درخواست دهید – و اینها در زیر اعتبار تجاری قرار می‌گیرند، بنابراین نیازی به داشتن نمره اعتبار شخصی کامل نیست. 

همچنین دسترسی گسترده‌تری به تامین‌کنندگان خواهید داشت – برخی عمده‌فروش‌ها از شما می‌خواهند که یک کسب‌وکار ثبت‌شده برای سفارش‌دهی داشته باشید – تا قفسه‌های خود را با قیمتی مناسب‌تر ذخیره کنید. با یادگیری نحوه راه اندازی یک LLC، شما می تواند از کسب و کار شما بیشتر محافظت کند. 

با مشوق های سهام، بودجه را افزایش دهید

ترکیب کسب‌وکار شما درها را به روی سهام و گزینه‌های سهام باز می‌کند و به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاران خطرپذیر (VC) اجازه می‌دهد سهام شرکت خود را بخرید. پول اضافی به شما این امکان را می دهد که استخدام های جدید، گسترش به مکان های دیگر و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را انجام دهید.

داشتن ساختار سهام به شما امکان می دهد مشوق های سهام را برای مدیران و کارمندان خود صادر کنید، که می تواند به جذب و حفظ استعدادها کمک کند. 

شرکت خود را یک روز بفروشید

به‌عنوان یک کارآفرین انفرادی، تحت نام و برند خود فعالیت می‌کنید. بنابراین فروش کسب و کار شما تقریبا غیرممکن است، زیرا قابل انتقال نیست. فروش کسب‌وکاری که مستقیماً به چهره، نام و شهرت مالک مرتبط نیست، آسان‌تر است. با ادغام، نام شما در مدارک موجود است، اما می توانید شرکت را در هر زمانی به مالک جدید منتقل کنید. 

مسئولیت شخصی خود را محدود کنید

این اتفاق می افتد — مشتریان و مشتریان به دلایل مختلف از مالکان انحصاری شکایت می کنند. و هنگامی که این اتفاق می افتد، شما مسئول هزینه ها هستید – حتی اگر به معنای از دست دادن خانه، ماشین و سایر دارایی های شخصی شما باشد. با ادغام، از دارایی های غیرتجاری در برابر بدهی ناشی از دعاوی تجاری محافظت می کنید. 

و در صورتی که سرمایه‌گذاری شما با شکست مواجه شود، بدهی‌های بدهکار به مالکان، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران به‌عنوان یک فرد بر دوش شما نمی‌افتد، زیرا این کسب‌وکار شماست که مسئول است. 

طبق LegalZoom، می‌توانید برای ورشکستگی فصل 7، که شما را ملزم می کند تمام دارایی های LLC را به طلبکاران بفروشید. پس از آن، هر گونه بدهی باقی مانده ناپدید می شود و تجارت LLC شما دیگر وجود ندارد. با این حال، هیچ یک از دارایی های شخصی شما لمس نخواهد شد. 

اکنون، اگر یک ضمانت نامه شخصی امضا کرده اید (به عنوان مالک LLC)، مسئولیت شخصی در قبال بدهی های تجاری را بر عهده خواهید داشت، بنابراین مراقب باشید. 

مالیاتی را که بدهی دارید کاهش دهید

به‌عنوان یک بنیان‌گذار انفرادی، تا زمانی که به‌عنوان کسب‌وکار ثبت‌نام نکنید، به‌طور خودکار یک مالک انفرادی در نظر گرفته می‌شوید. وقتی مالک انحصاری می‌مانید، مسئول پرداخت هم مالیات بر خوداشتغالی (یک مالیات بر حقوق فدرال) و هم مالیات بر درآمد شخصی بر سود شرکت شما. 

ساختارهای تجاری مانند S corp می تواند بخشی از مالیات مضاعف را برای شما صرفه جویی کند. شما می توانید حقوقی را به خود پرداخت کنید که مشمول مالیات بر حقوق و دستمزد و مالیات بر درآمد است. با این حال، هر سودی که بیش از حقوق خود دریافت می کنید، فقط مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود، نه مالیات بر حقوق. 

اما در حالی که هر کسی می‌تواند سهامدار یک LLC یا C Corp، یک غیر مقیم ایالات متحده نمی تواند سهامی در شرکت S داشته باشد، بنابراین این تنها یک انتخاب ممکن برای شرکت هایی است که سرمایه گذاران داخلی دارند. 

نحوه ثبت کسب و کار

حدود پنج مرحله اصلی و ده‌ها مرحله کوچک برای ثبت کسب‌وکار وجود دارد. بنابراین مطمئن شوید که دقت لازم را انجام داده اید و برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه با یک وکیل همکاری کنید. 

در اینجا اصول اولیه برای شروع آورده شده است. 

1. ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید

شما گزینه های زیادی برای ساختار کسب و کار خود دارید. رایج ترین آنها عبارتند از:

  • مالکیت انفرادی: ساختار پیش‌فرض کسب‌وکار برای صاحبان مشاغل انفرادی (دارایی‌ها و بدهی‌های تجاری و شخصی از هم جدا نیستند)
  • شرکت: هنگامی که دو یا چند مؤسس وجود دارد (انواع مختلفی از مشارکت وجود دارد، مانند مشارکت با مسئولیت محدود و مشارکت محدود)
  • C corporations (C corp): دارایی‌ها و درآمد مالکان و سهامداران را از کسب‌وکار جدا می‌کند و کسب‌وکار را برای مالیات و بدهی به نهاد خود تبدیل می‌کند.
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC): از دارایی های شخصی صاحب کسب و کار در برابر بدهی های تجاری محافظت می کند

عواملی که قبل از تصمیم گیری در مورد ساختار کسب و کار باید در نظر گرفته شوند

انتخاب یک ساختار تجاری می تواند بر آینده بلندمدت شرکت شما تأثیر بگذارد. در اینجا یک target=”w1654781788.1654783041-1824651387.16547rel_noopener”>features به خاطر داشته باشید:

  • مالیات: آیا با پرداخت مالیات بر خوداشتغالی و درآمد به عنوان یک مالک انحصاری موافق هستید یا می خواهید مالیات خوداشتغالی را با یک شرکت S کاهش دهید. انتخابات؟
  • انعطاف پذیری: آیا طرح کسب و کار شما با ساختار کسب و کار مطابقت دارد؟ برای مثال، اگر بخواهید روزی سرمایه‌گذاری خود را بفروشید، یک شرکت انفرادی منطقی نیست.
  • مسئولیت: آیا با دانستن اینکه دارایی‌های شخصی شما در جریان دعاوی در خطر است، می‌خواهید یک مالک انحصاری بمانید؟
  • پیچیدگی: آیا در ترکیب خود راحت هستید یا ترجیح می دهید از کمک حقوقی استفاده کنید؟
  • کنترل: آیا به تقسیم کنترل تجاری بین سهامداران و شرکا اهمیت نمی دهید؟

این فقط نوک کوه یخ است — با یک وکیل بازرگانی مشورت کنید تا مناطقی را که نادیده گرفته‌اید و می‌توانند دوباره شما را گاز بگیرند، مشورت کنید.

ساختار شرکت یکی از بزرگترین اشتباهات صاحبان مشاغل جدید است. به گفته استیون ام. کاتز، Esq. از Katz، Pryor & Dicuccio، LLP، بسیاری از شرکت ها نیز به درستی مالکیت را ثبت نمی کنند. 

«به عنوان مثال، بیشتر استارت آپ های فناوری باید به صورت شرکتی تشکیل شوند. با تمام اطلاعات موجود در اینترنت، من هنوز می بینم که مردم این شرکت ها را به عنوان LLC راه اندازی می کنند. کاتز می گوید، تبدیل یک LLC به یک شرکت می تواند بسیار گران باشد. 

“دومین اشتباه رایج، توقف در نقطه ثبت کسب و کار، و ایجاد نکردن یک قرارداد عملیاتی – برای LLCها – یا تصمیمات هیئت مدیره و قراردادهای خرید سهام – برای شرکتها است. داشتن مالکیت و ساختار مدیریتی که به درستی مستند شده باشد، چیزی است که فرآیند تشکیل شرکت را تکمیل می‌کند، و در حین اجرای کسب‌وکارتان از شما محافظت می‌کند.”

2. محل اقامت خود را انتخاب کنید

این ساده است — مگر اینکه کسب و کاری را در چندین ایالت (مانند رستوران های زنجیره ای، فروشنده خودرو و غیره) اداره کنید. ایالتی که کسب و کار خود را در آن ثبت می‌کنید به «ایالت اصلی» یا محل اقامت تبدیل می‌شود. توجه داشته باشید که لازم نیست آن را در ایالتی که در آن زندگی می کنید بگنجانید. 

بعضی از صاحبان مشاغل دلاور را به عنوان ایالت محل اقامت خود انتخاب می کنند زیرا دارای قوانین و مقررات مناسب برای تجارت است. دیگران نوادا را انتخاب می کنند زیرا مالیات تجاری پایینی دارد. 

همچنین، مالیات‌های دیگری را که هنگام تصمیم‌گیری در مورد وضعیت اقامت خود پرداخت خواهید کرد، در نظر بگیرید، مانند:

  • مالیات فروش و استفاده
  • مالیات بر درآمد ایالتی و حق امتیاز
  • مالیات استخدام
  • مالیات محلی

تعداد کمی از ایالت‌ها مالیات بر فروش ندارند (به عنوان مثال، دلاور، مونتانا و نیوهمپشایر)، اما برخی از ایالت‌ها مانند کالیفرنیا حداقل 800 دلار برای مالیات حق رای سالانه دریافت می‌کنند. 

وقتی می‌دانید کجا می‌خواهید ثبت‌نام کنید، وقت آن است که به وزیر امور خارجه پرونده بدهید. اسناد تشکیل‌دهنده اطلاعاتی مانند اینکه هیئت مدیره شما چه کسی است و آیین‌نامه‌هایی که نحوه اداره کسب‌وکارتان را مشخص می‌کند، می‌خواهد. 

اما لازم نیست همه چیز را خودتان بنویسید. الگوهایی در اکثر وب سایت های وزیر امور خارجه وجود دارد، یا می توانید از یک وکیل استفاده کنید.

3. نام کسب و کار خود را ثبت کنید

قبل از بررسی اینکه آیا نام کسب و کارتان گرفته شده است، آن را ثبت نکنید. 

مارک پیرس، مدیر عامل شرکت Cloud Peak Law Group. “این در مورد مالکان انفرادی که نمی خواهند از نام شخصی خود برای کسب و کار استفاده کنند نیز صدق می کند.”

«هر ایالت یک ابزار آنلاین برای جستجوی نام های کسب و کار برای بررسی در دسترس بودن ارائه می دهد. اگر قبلاً گرفته شده است، باید قبل از ثبت کسب و کار، نام خود را اصلاح کنید.» پیرس اضافه می کند. 

گزینه دیگر استفاده از ابزار آنلاین LegalZoom است بررسی کنید که آیا LLC در حال حاضر با نام تجاری مورد نظر شما وجود دارد یا خیر. 

هنگامی که نام کسب و کار خود را انتخاب کردید، زمان آن است که تصمیم بگیرید چگونه آن را ثبت کنید. شما چهار گزینه دارید:

  • ثبت نام تجاری: از نام کسب و کار، خدمات و کالاهای شما در سطح ملی محافظت می کند
  • ثبت نام به عنوان DBA (انجام تجارت به عنوان): از نام‌های تجاری، نام‌های فرضی و نام‌های ساختگی در وضعیت کسب‌وکار محافظت می‌کند 
  • ثبت نام نهاد: از نام کسب و کار شما در سطح ایالتی محافظت و شناسایی می‌کند (بر اساس قوانین محلی)
  • ثبت نام دامنه: از URL/نام دامنه شما در برابر خرید توسط نهاد یا شخص دیگری محافظت می‌کند

4. ثبت نام برای مالیات در IRS

وقتی کسب و کار شما ثبت شد، باید برای فرم های مالیاتی خود برای EIN (شماره شناسایی کارفرما) درخواست دهید. هنگام ثبت مالیات، از EIN به جای شماره تامین اجتماعی خود استفاده می کنید، زیرا این کسب و کار است که مالیات را پرداخت می کند. 

اما اگر هدف LLC تک عضوی که نمی‌خواهد به‌عنوان شرکت S مشمول مالیات شود، مالیات را با شماره تامین اجتماعی خود ثبت می‌کنید.

5. درخواست مجوزها و مجوزها

مجوزها و مجوزهایی که نیاز دارید به صنعت و عملیات مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، برای یک تجارت CBD، بر اساس نحوه مدیریت محصول، به مجوزهای خاصی نیاز دارید. برای یک شرکت CBD که روغن های وارداتی می فروشد، مجوز متفاوتی نسبت به مجوزی که شاهد رشد و حمل و نقل است، مورد نیاز است. 

بنابراین عملیات کسب و کار خود را روشن کنید تا تمام مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی را دریافت کنید. 

آیا برای ثبت کسب و کار به وکیل نیاز دارید؟

آیا برای ثبت کسب و کار داشتن وکیل الزامی است؟ پاسخ کوتاه منفی است، اگرچه ممکن است بخواهید برای کاهش زمان و اشتباهات احتمالی با یکی مشورت کنید. 

“من معمولا به مردم می گویم که می توانند LLC خود را ثبت کنند کلی جونز از قانون کلی جونز. “پس من همیشه یک وکیل را توصیه می کنم زیرا بسته به اینکه چه نهادی را انتخاب می کنید، به یک توافق نامه عملیاتی یا مشارکتی قوی نیاز دارید. “

کجا کسب و کار را ثبت کنیم؟

سه راه برای ثبت کسب و کار با یک ایالت وجود دارد:

  1. آنلاین: از وب سایت وزیر امور خارجه خود بازدید کنید تا ببینید آیا امکان تکمیل درخواست خود به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر
  2. شخصی در شهرداری: تمام فرم‌های خود را تکمیل کرده و به دفتر وزیر امور خارجه بیاورید 
  3. از طریق پست: فرم‌ها را پرینت و تکمیل کنید، سپس آن‌ها را به دفتر وزیر امور خارجه ارسال کنید 

به هر حال تصمیم به ثبت نام دارید، مطمئن شوید که اسناد را به دفتری در ایالتی که برای ثبت کسب و کار خود انتخاب کرده اید ارسال کنید. 

هزینه ثبت کسب و کار چقدر است؟

به گفته کاتز، هزینه های ثبت کسب و کار متفاوت خواهد بود. 

“هزینه به شرکت (LLC در مقابل شرکت)، تعداد سهامداران و ایالتی که شرکت را تشکیل می دهید بستگی دارد. به عنوان مثال، هزینه بایگانی در اوهایو 99 دلار و هزینه پرونده در تگزاس 300 دلار است. 

در فلوریدا، ثبت اولیه یک LLC 125 دلار و سپس 100 دلار برای تمدید سالانه هزینه دارد. 

روش ثبت نام نیز نقش دارد. برای مثال، هزینه‌های ثبت کسب‌وکار در گرجستان به این شکل است:

  • آنلاین: 100 دلار هزینه بایگانی با استفاده از کارت اعتباری تایید شده
  • شخصی: 110 دلار (10 دلار هزینه بایگانی) 
  • از طریق پست: ۱۱۰ دلار (۱۰ دلار هزینه بایگانی اضافه شده) با چک یا حواله

سپس اگر می‌خواهید ثبت‌نام را تسریع کنید، هزینه می‌کنید:

  • 100 دلار (دو روز کاری)
  • 250 دلار (یک روز کاری)
  • 1000 دلار (یک ساعت)

چه مدت طول می کشد تا یک کسب و کار ثبت شود؟

شما مدارک را تکمیل کردید و هزینه ها را پرداخت کردید – چقدر طول می کشد تا به طور رسمی ثبت شود؟ این به زمان پردازش و پهنای باند ایالت بستگی دارد. به‌عنوان مثال، اگر تعداد ثبت‌نام‌های کسب‌وکار به پایان برسد، انتظار تاخیر داشته باشید. 

در شرایط عادی، نباید بیش از یک یا دو هفته طول بکشد. با استفاده از مثال گرجستان ما، متوجه خواهید شد که زمان های پردازش بر اساس نحوه درخواست شما متفاوت است. طبق وب سایت گرجستان:

  • ثبت نام آنلاین: 7 روز کاری
  • ثبت نام حضوری: متفاوت است
  • ثبت نام پستی: 15 روز کاری

ممکن است سفر به سمت شرکت پیچیده به نظر برسد، بنابراین وقت بگذارید و بهترین گزینه ها را بر اساس اهداف خود بیاموزید. هنگامی که ثبت نام کسب و کار خود را در دست دارید، مطمئن خواهید شد که انتخاب های درستی برای آینده شرکت خود داشته اید. 

Subscribe to The Hustle Newsletter
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا