کسب و کار

به گفته کارشناسان فروش فناوری، نحوه فروش NFT، املاک واقعیت مجازی، ابزارهای هوش مصنوعی و سایر راه حل های فناوری نوظهور

به گفته کارشناسان فروش فناوری، نحوه فروش NFT، املاک واقعیت مجازی، ابزارهای هوش مصنوعی و سایر راه حل های فناوری نوظهور

بهتر کار کنید. سریعتر. با دقت بیشتر.

Business person selling emerging tech.

این هدفی است که بسیاری از شرکت ها دارند. و فناوری جدید، مانند هوش مصنوعی و VR، دقیقاً این کار را انجام می دهد.

فروش فناوری های نوظهور یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است – اما آسان نیست. در بسیاری از موارد، مردم به طور کامل این ابزارها، قابلیت‌های آن‌ها، یا نحوه عملکردشان را نمی‌دانند.

برای فروش موثر، به ترکیبی از صبر، پشتکار و یک استراتژی قوی نیاز دارید. در اینجا، ما به 11 نکته برای فروش ابزارهای هوش مصنوعی، NFT و املاک واقعیت مجازی می پردازیم.

Unlock tips, systems & recommended resources to stay ahead of the tech curve.

چگونه فناوری نوظهور را بفروشیم

نکاتی برای فروش هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک صنعت نسبتا جدید و هیجان انگیز است. اما «تازه بودن» آن نیز بزرگترین نقطه ضعف آن است. مردم شک دارند. فروشنده متوسط ​​شما به طور کامل هوش مصنوعی یا آنچه را که می تواند برای آنها انجام دهد را نمی داند. شاید آنها فیلم بلید رانر را به دل بگیرند.

در هر صورت، فروش هوش مصنوعی چالش های منحصر به فردی دارد. در اینجا چند نکته برای کاهش عدم اطمینان و متناسب کردن رویکرد شما وجود دارد.

1. روی مشتری تمرکز کنید، نه تکنولوژی.

اغلب، فروشندگان به جای مشکلاتی که می تواند یک محصول را حل کند، روی فروش زنگ ها و سوت های یک محصول تمرکز می کنند. این مانند فروش یک کتاب بر اساس ابعاد آن به جای داستان درون است.

همین امر در مورد هوش مصنوعی نیز صادق است. داشتن تخصص محصول عالی است – اما چقدر مشتریان و نیازهای آنها را می شناسید؟ آیا می توانید ارزشی را که می توانید اضافه کنید بیان کنید؟

اگر نگرانی‌های اصلی آن‌ها را کشف کنید، می‌توانید به اندازه کافی از محصول خود را به آن‌ها نشان دهید تا بدون پرداختن به جزئیات نامربوط، آن مشکلات را حل کند.

2. مدرک ارائه کنید.

به بیان ساده، مردم در مورد هوش مصنوعی مطمئن نیستند – مطمئن نیستند که چیست، چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه کار می کند. مانند هر فناوری در حال ظهور، این نوع واکنش طبیعی است.

برای آسودگی خاطر، باید شواهد واضح و قانع کننده ای در مورد مزایای مثبت آن ارائه دهید. آیا یک مطالعات موردی را به اشتراک بگذارید؟ یا تحقیق قانع کننده؟ حتی اگر مردم نسبت به هوش مصنوعی باز باشند، همچنان به دلایل قانع کننده (و عملی) نیاز دارند تا نقش بیشتری در کسب و کارشان ایفا کند.

3. رویکرد خود را تنظیم کنید.

هیچ رویکرد واحدی برای فروش هوش مصنوعی وجود ندارد. آنچه برای یک شرکت کار می کند ممکن است برای شرکت دیگر کارساز نباشد. به ندرت، اگر هرگز، دو شرکت با اهداف یکسان پیدا کنید، و چالش ها.

اگرچه شما همان محصول را می فروشید، پیام شما باید مختص هر خریدار باشد. فهمیدن اینکه چه کسی شما یک مشتری ایده آل برای شروع است. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما وقتی عمیق‌تر می‌شوید پاسخ دادن به آن می‌تواند دشوار باشد.

به عنوان مثال، شما چیزی خیلی گسترده نمی خواهید، مانند “من بخش مراقبت های بهداشتی را هدف قرار می دهم.” در عوض، می توانید بگویید، “من شرکت های مراقبت های بهداشتی را هدف قرار می دهم که برای شناسایی به فناوری نیاز دارند. تومورها سریعتر از آنچه می توانند هستند.”

4. از اصطلاحات AI اجتناب کنید.

خریداران می‌خواهند با یک انسان تجارت کنند – نه کسی که شبیه یک بروشور سخنگو است. این به معنای حذف اصطلاحات گیج کننده و ملاقات با افراد در سطح دانش آنهاست.

این را قبل از ارسال ایمیل یا پیشنهاد دادن به سرنخ در نظر داشته باشید. در برخی موارد، استفاده از اصطلاحات مخصوص صنعت – مانند پشت انتشار و لایه‌های پنهان – می‌تواند تخصص شما را ثابت کند. اما در مورد دیگران، فنی بودن بیش از حد می تواند آنها را سرگردان کند.

نکاتی برای فروش NFT

فروش NFT از 17 میلیارد دلار در سال 2021. این به یک عجله طلای دیجیتال تبدیل شده است و دلیل خوبی هم دارد. کسب درآمد با NFT ها نسبتا ساده است — اما آسان نیست.

در نهایت، راه های زیادی برای فروش آثار هنری و کلکسیونی شما وجود دارد. با این حال، موفقیت شما بستگی به این دارد که چگونه آنها را بازاریابی کنید. در اینجا چند نکته برای انجام این کار وجود دارد:

1. از ارتقای اجتماعی استفاده کنید.

وقتی نوبت به فروش NFT می‌رسد، Outreach نام بازی است. به عبارت دیگر، برای موفقیت در این جامعه، باید فعالانه با آن درگیر شوید. بسیاری از فروشندگان از Twitter، Reddit و Discord به عنوان وسایل نقلیه برای به اشتراک گذاشتن کار خود، ارائه و دریافت بازخورد و گرفتن توپ استفاده می کنند. در این فرآیند، و open the door to social می‌سازید. ارتباط با افراد مناسب.

2. کاربرد را دست کم نگیرید.

NFTها اساساً یک سرمایه گذاری هستند – و درست مانند هر سرمایه گذاری دیگری، دارندگان مزایا می خواهند. به همین دلیل است که تقریباً تمام مجموعه‌های برتر NFT با امتیازات عضویت همراه هستند. برای مثال، Bored Apes Yacht Club (BAYC)، مجموعه‌ای از NFT، به اعضا امکان دسترسی می‌دهد به “حمام” – یک تابلوی گرافیتی مشترک که در آن خریداران می توانند هر چیزی را نقاشی کنند.

در حالی که ممکن است اثر هنری شما به تنهایی باقی بماند، قدرت سودمندی و توانایی آن برای افزودن ارزش بیشتر را دست کم نگیرید.

3. داستان خود را بگویید.

ایجاد علاقه به هنر شما مهم است — به خصوص در هفته های منتهی به حراج. یکی از راه‌های انجام این کار، ارائه یک داستان پشتیبان است. فرآیند خلاقیت شما چیست؟ چه چیزی شما را الهام می بخشد؟ چگونه کار شما با هم جمع می شود؟

برای ایجاد سر و صدا، به اشتراک گذاری تایم لپس ها، بخش هایی از کار یا محتوای پشت صحنه را در نظر بگیرید. در حالی که ممکن است خود تبلیغی احساس ناراحتی کند، بخش مهمی از بازاریابی خود در این فضا است.

4. از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید.

میلیون‌ها مکالمه هر روز در رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد. برای پیوستن به موارد مناسب، باید از هشتگ ها استفاده کنید. این شانس شما را برای دیده شدن توسط مجموعه داران و دیگر هنرمندان افزایش می دهد.

طبق Domestika، شش هشتگ برتر محبوب #nft، # هستند. nftart، #nftartist، #nfts، #nftcollector و #nftcommunity. افزودن هشتگ به توضیحات نمایه خود – و همچنین محتوایی که در توییتر و اینستاگرام به اشتراک می گذارید، مفید است.

نکاتی برای فروش املاک VR

براساس یک بر اساس مطالعه Goldman-Sachs، تخمین زده می‌شود تا سال 2025، 1.4 میلیون مشاور املاک از فناوری واقعیت مجازی استفاده کنند. و شرکت‌هایی مانند زیلو و قطب نما قبلا این فناوری را اتخاذ کرد — به خریداران اجازه می‌دهد بدون حضور فیزیکی در دارایی‌ها «تور» کنند.

اگر VR را برای املاک و مستغلات در نظر می گیرید، نکات زیر را بررسی کنید:

1. تجهیزات مناسب را دریافت کنید.

دریافت تجهیزات مناسب برای یک تجربه VR مثبت ضروری است. وقتی نوبت به خرید یک نمایشگر VR می رسد، امروزه گزینه های زیادی در بازار دارید که از 20 دلار تا بیش از 1000 دلار متغیر است. اما شاید ارزان‌ترین نمایشگر واقعیت مجازی همانی باشد که از قبل دارید – گوشی هوشمند شما. فقط مطمئن شوید که فضای ذخیره‌سازی کافی برای ویدیوها دارید.

علاوه بر این، به یک پایه دوربین قابل حمل و برنامه مناسب برای آپلود و ویرایش فیلم نیز نیاز دارید. برنامه مناسب باید بتواند محتوای با وضوح بالا و اندازه فایل های رسانه ای بزرگ را مدیریت کند.

2. بهترین نوع پیمایش را انتخاب کنید.

تور VR شما باید بصری باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد. امروزه دو نوع ناوبری محبوب وجود دارد:

  • پیمایش پلان طبقه: بینندگان یک پلان طبقه را می بینند و می توانند روی اتاق های مختلف ملک کلیک کنند. این یک راه عالی برای بینندگان است که نسبت به چیدمان ملک احساس کنند. با این حال، به اندازه گزینه های دیگر غوطه ور نیست.
  • ناوبری بصری: این گزینه به بینندگان اجازه می دهد تا به صورت تدریجی در سراسر خانه کلیک کنند. خیابان گوگل یک نمونه بدنام از این نوع ناوبری است. در حالی که نمای اول شخص غوطه ور است، کاربر باید بیشتر کلیک کند تا از یک اتاق به اتاق دیگر برود.

نوع پیمایشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بر فناوری و نرم‌افزاری که برای خرید نیاز دارید و نحوه فیلم‌برداری از تور تأثیر بگذارد.

3. کیفیت را بر همه چیز اولویت دهید.

هدف این است که خریداران بالقوه خانه احساس کنند که در حال “راه رفتن” در یک ملک هستند بدون اینکه واقعاً آنجا باشند. اما اگر تجربه VR آن‌ها با کیفیت پایین باشد – یا فراموش کرده باشید که از اتاق‌های خاص یا گوشه‌های کوچک فیلم بگیرید – دید کامل یا دقیقی از ملک دریافت نخواهند کرد.

برای استفاده موثر از واقعیت مجازی، باید تجهیزات مناسب را تهیه کنید، تورهای کامل را ضبط کنید (از جمله فضای داخلی و خارجی)، و فیلمی واضح و با وضوح بالا تولید کنید.

اگر همه اینها سخت به نظر می رسد، می توانید یک شرکت شخص ثالث متخصص در تورهای VR را نیز استخدام کنید. حتماً نمونه کارها و منابع آنها را بررسی کنید تا احساسی نسبت به کار آنها پیدا کنید.

بازگشت به شما

هیجان زیادی در مورد فناوری نوظهور وجود دارد – اما این به این معنی نیست که فروش آسانی است. از این نکات برای تیزتر کردن وضعیت خود، ارتباط با افراد مناسب و ارتقای استراتژی فروش خود استفاده کنید.

New call-to-action

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا