کسب و کار

چرا متن به پرداخت آینده است، طبق سرنخ پرداخت های Podium

چرا متن به پرداخت آینده است، طبق سرنخ پرداخت های Podium

بیشتر ما از پیام های متنی برای برقراری ارتباط روزانه استفاده می کنیم.

da86d8b1d8a7 d985d8aad986 d8a8d987 d9bed8b1d8afd8a7d8aed8aa d8a2db8cd986d8afd987 d8a7d8b3d8aad88c d8b7d8a8d982 d8b3d8b1d986d8ae d9bed8b1 6672424134366

برای تأیید برنامه‌های شام پیامک ارسال می‌کنیم. ما در مورد افکار یا رویدادهایی که در طول روز اتفاق می‌افتند پیامک می‌فرستیم. و برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پیامک می‌دهیم — چه مقاله جالبی باشد که خوانده‌ایم یا یک ویدیوی خنده‌دار YouTube که تماشا کرده‌ایم.

پس منطقی است که به مشتریان خود اجازه دهید پرداخت از طریق متن.

یکی از شرکت‌هایی که قصد دارد به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا تجربه پرداختی کارآمدتر و یکپارچه‌تری ایجاد کنند Podium، یک شرکت فناوری مستقر در یوتا که ابزارهای بررسی، پیام رسانی و پرداخت آسان برای استفاده را فراهم می کند. 

اینجا، با مدیر محصول Podium’s Payments، جیم نشستم مسیحی، برای بحث در مورد مزایای text-to-pay برای کسب‌وکارهای کوچک، به‌علاوه بهترین روش‌های متن به پرداخت اگر کسب‌وکار شما در نظر دارد تغییر کند. بیایید شیرجه بزنیم.

Learn More About HubSpot's Payments Software

چرا متن به پرداخت را در نظر بگیرید؟

برای نشان دادن قدرت واقعی پرداخت متن به پرداخت – همچنین به عنوان پیام کوتاه (سرویس پیام کوتاه) – برای مصرف کنندگان، اجازه دهید یک سوال چند گزینه ای را در نظر بگیریم.

شما اخیراً یک اجاق گاز جدید خریداری کرده اید. شما سه گزینه برای پرداخت دارید. یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. یک صورت‌حساب از طریق پست دریافت می‌کنید که شامل یک وب‌سایت یا شماره تلفن برای تماس برای پرداخت است. شما صورتحساب را روی پیشخوان آشپزخانه خود می گذارید و به مدت دو هفته آن را نادیده می گیرید، قبل از اینکه در نهایت وقت بگذارید و وارد وب سایت شوید و پرداخت را انجام دهید.
  2. یک صورت‌حساب از طریق ایمیل دریافت می‌کنید، جایی که به طور تصادفی در پوشه هرزنامه شما قرار می‌گیرد تا زمانی که تماس‌های مکرری از شرکت اجاق گاز دریافت می‌کنید و از شما می‌خواهند که لطفاً پرداخت را انجام دهید.
  3. وقتی در خواربار فروشی هستید پیامکی دریافت می کنید. با سه کلیک سریع، پرداخت خود را با کیف پول Apple خود انجام داده اید – همه اینها قبل از رسیدن به پایان خط پرداخت.

من حاضرم شرط ببندم، در بیشتر موارد، شما C را انتخاب کنید. سریع، راحت و ایمن است. به گفته جیم کریستین، سه مزیت عمده پیامک به پرداخت. بیایید اکنون هر یک از این سه مزیت را بررسی کنیم.

1. متن به پرداخت راحت است.

همانطور که کریستین می گوید، “همه ما پیامک می نویسیم، و در مقایسه با جایگزین هایی مانند ایمیل یا نامه حلزونی، می دانیم که بیشتر (اگر نه همه) پیام های متنی خود را می خوانیم. با نرخ باز شدن 98٪، متن عالی است. کانالی برای جلب توجه و دریافت پول.”

که منطقی است. ما در حال حاضر بیشتر روز را برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده با تلفن همراه خود داریم. و از سال 2022، تقریباً 50٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با یک نام تجاری از طریق پیام متنی (SMS) ارتباط برقرار کنید، در مقابل سایر اشکال ارتباطی مانند ایمیل، برنامه‌ها یا پست مستقیم.

نوشتن به پرداخت برای کارمندان شما نیز راحت است. زمان ارزشمندی را برای تمرکز روی جنبه‌های دیگر کسب‌وکار آزاد می‌کند، به‌جای صرف ساعت‌ها در تلفن برای ردیابی مشتریان برای دریافت پرداخت.

2. متن به پرداخت سریع است.

کریستین ادامه می دهد، “نفع دوم سرعت است. به آخرین صورتحساب کاغذی که از طریق نامه دریافت کرده اید فکر کنید – چند روز قبل از باز کردن آن باقی مانده است؟ از طرف دیگر، اکثر پیام های متنی در عرض چند دقیقه پس از دریافت باز می شوند. آنها، که کارها را بسیار سریعتر می کند.”

%0A

%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%8C%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A2%D9%86%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%E2%80%94%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%20راه حل های سریع جزء اصلی رضایت بالای مشتری هستند، برای موفقیت بلند مدت شما حیاتی است که سریع ترین وسیله ممکن را برای مصرف کنندگان خود فراهم کنید.< /p>

3. متن به پرداخت امن است.

یک مزیت عمده دیگر برای پیامک به پرداخت؟ امنیت.

کریستین به من گفت، “اگر نوع روش‌های پرداختی را که بسیاری از مشاغل محلی استفاده می‌کنند مقایسه کنید – چه تماس تلفنی با مشتری برای جمع‌آوری اطلاعات کارت اعتباری، ارسال صورت‌حساب کاغذی یا درخواست از آنها برای آمدن به دفتر – پرداخت‌های پیام متنی ما بسیار ایمن هستند و بر روی Stripe، یک پلت فرم پردازش پرداخت قابل اعتماد و امن در سطح جهانی ساخته شده‌اند.”

لازم به ذکر است که پیوندهای متنی به پرداخت Podium مانند یک تسویه حساب امن تجارت الکترونیک عمل می کنند. شما فقط باید اطلاعات کارت اعتباری خود را ارائه دهید. هیچ اطلاعات شناسایی شخصی (PII) یا اطلاعات سلامت شخصی (PHI) به Stripe منتقل نمی شود.

من نمی‌دانستم که وقتی یک پیام متنی، ناگهانی درخواست اطلاعات کارت اعتباری شما را دریافت می‌کنند، یا اینکه ممکن است به‌طور تصادفی به‌عنوان هرزنامه شناخته شود، چقدر برای مصرف‌کنندگان احساس امنیت می‌کند. خوشبختانه کریستین راه حلی برای آن دارد.

“کسب و کارهایی که با متن به پرداخت موفق هستند کسانی هستند که آن را در کل تجربه مشتری خود قرار می دهند.”

مثلاً، کریستین معتقد است، شاید مرکز خدمات خودکار به‌روزرسانی‌های منظم خودرویتان را برای شما ارسال می‌کند. وقتی زمان پرداخت فرا می رسد، ممکن است بگویند: “سلام، ما یک پیوند پرداخت امن برای شما ارسال می کنیم که باز کردن آن امن باشد.” سپس، مرکز خدمات خودکار می تواند به طور طبیعی پیوند متن به پرداخت را مستقیماً در مکالمه جاری شما قرار دهد.

Jim Christian quote on text to pay

اگر متقاعد هستید که متن به پرداخت گزینه خوبی برای کسب و کار شما است، به خواندن ادامه دهید. در ادامه به بهترین شیوه‌ها برای بهینه‌سازی پرداخت‌های متنی می‌پردازیم.

بهترین روش‌ها برای پیامک به پرداخت

1. متن به پرداخت را در کل تجربه مشتری بسازید.

برای برتری واقعی در استفاده از متن به پرداخت، بسیار مهم است که کسب و کار شما بر نحوه پیامک تمرکز کند< /a> می تواند تجربه مشتری شما را از ابتدا تا انتها بهبود بخشد..

به عنوان مثال، چگونه می‌توانید قبل از پرداخت، از طریق پیامک با مشتریان خود در ارتباط باشید؟ و چگونه می‌توانید پس از پرداخت از طریق پیامک با آنها ارتباط برقرار کنید؟

همانطور که کریستین به من گفت، “قرار دادن پرداخت‌های متنی در کل سفر مشتری به کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا کارها را بر اساس تراکنش انجام دهد. Podium به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به‌طور خودکار درخواستی را برای مشتری ارسال کنند تا پس از پرداخت، نظری درباره محصول یا خدمات بنویسند. کامل است.”

درخواست بازبینی بلافاصله پس از انجام تراکنش می‌تواند به شما کمک کند تا نظرات مشتریان بیشتری را جمع‌آوری کنید، زیرا زمانی که سرحال هستید می‌پرسید.

علاوه بر این، ممکن است برای تشویق خریدهای تکراری، کوپن‌های پیامکی ارائه دهید. گزارش وضعیت کسب و کار محلی 2022 دریافتند مصرف کنندگان کوپن های پیامکی را 10 برابر بیشتر از هر کوپن دیگری بازخرید می کنند.

2. انواع گزینه های پرداخت را پیشنهاد و قبول کنید.

امروزه، مشاغلی که پرداخت را آسان می کنند، کسب و کارهایی هستند که برنده می شوند.

به عنوان مثال، زمانی را در نظر بگیرید که من در حال انجام وظایف هستم و متوجه می شوم که کارت نقدی خود را فراموش کرده ام. کافی شاپ اطراف که Apple Pay را می پذیرد، کافی شاپ انتخابی من خواهد شد.

از طرف دیگر، سایت‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون با ذخیره اطلاعات پرداخت من و به من امکان می‌دهند هر چیزی را بخرم – خواه لباس باشد یا مواد غذایی کامل – با یک کلیک تقریباً بدون دردسر پرداخت می‌کنند.

از آنجایی که تجارت الکترونیک در جهت راحتی به تکامل خود ادامه می‌دهد، ارائه گزینه‌های پرداخت برای کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای ضروری خواهد بود. این گزینه‌ها شامل انتقال بانکی، کارت اعتباری یا نقدی، Apple pay، Google pay یا حتی گزینه‌های تامین مالی مصرف‌کننده برای خرید هم‌اکنون، پرداخت بعداً می‌شود.

کریستین می‌گوید، “با محبوب شدن روش‌های پرداخت جدید و استفاده گسترده‌تر از فناوری‌های جدید… ما همیشه می‌پرسیم، “چگونه می‌توانیم دریافت حقوق را برای مشاغل محلی آسان‌تر کنیم؟”

به‌علاوه، کریستین به کسب‌وکارها توصیه می‌کند که فرآیند پرداخت را طبیعی جلوه دهند. به عنوان مثال، اگر در پیام رسان فیس بوک با مشتریان خود در ارتباط هستید، فرم پرداخت را از طریق پیام رسان فیس بوک نیز ارسال کنید.

podium quote on text to pay

3. از یک پلتفرم قابل اعتماد استفاده کنید.

برای شروع کار با متن به پرداخت، باید مطمئن شوید که از ابزارهای مناسب برای کسب و کار خود استفاده می کنید. Podium یکی از گزینه‌های مؤثر است که بیش از 100000 کسب‌وکار محلی در حال حاضر از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

مطمئن نیستید که آیا شرکت شما برای پرداخت‌های متنی مناسب است؟ از کریستین پرسیدم که کدام صنایع یا کسب‌وکارها را برای پرداخت‌های پیامکی مناسب‌تر پیشنهاد می‌کند، و او به من گفت: “این برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد رابطه بهتری با مشتریان خود ایجاد کند مناسب است”

او اضافه می کند، “به عنوان مثال، زن و شوهری که آشپزخانه خود را بازسازی می کنند ممکن است چندین بار به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنند تا همه چیز را در مورد یک بسته لوازم خانگی قبل از خرید بزرگ بفهمند. این یک فرصت عالی برای پرداخت پیامک است.”< /p>

در نهایت، فقط شما می دانید که آیا پیامک به پرداخت راه حل موثری برای کسب و کار شما است یا خیر. اما ارزش به خاطر سپردن را دارد – پیامک به پرداخت فقط برای مصرف کنندگان شما راحت نیست. همچنین می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا راحت‌تر اجرا شود، کارمزد تراکنش‌های کمتری داشته باشد، و شرکت شما را آزاد کند تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کند: خود کار. 

payments-software

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا