کسب و کار

هزینه های راه اندازی برای کارآفرینان

هزینه های راه اندازی برای کارآفرینان

به صفحه‌گسترده خیره می‌شوید، چشم‌ها از علامت دلار به علامت دلار می‌چرخند.

Startup Costs: A woman stands firm surrounded by flying money, calculators, and other financial symbols.

از زمان ایجاد شرکت خود در چند ماه پیش، هزینه های راه اندازی شما به شدت افزایش یافته است. شما هیچ سرنخی در مورد بیمه یا مجوز نداشتید. یک صفحه گسترده اکسل که زمانی خلاصه ای قابل اعتماد از امور مالی شما بود، در محاسبات به هم ریخته شده است.

بیشتر کارآفرینان کسب‌وکارهایی را با درک کلی از هزینه‌هایشان ایجاد می‌کنند. شما پول (درآمد) می کنید. شما متحمل هزینه (هزینه) می شوید. اما پیچیدگی تامین مالی، سر زشت آن را می چرخاند، زیرا کارآفرینان همچنان به رشد کسب و کار خود ادامه می دهند. مالیات، استهلاک، بیمه… از کجا شروع می کنید تا با همه اینها مقابله کنید؟

هزینه های راه اندازی چیست؟

هزینه های راه اندازی مبلغی است که برای شروع، رشد و حفظ یک کسب و کار می پردازید و سرمایه گذاری می کنید. آنها همچنین شامل هزینه های مربوط به خرید یک شرکت دیگر می شوند.

کومار آرورا، مدیر عامل Arora Ventures، می‌گوید: «هزینه‌های راه‌اندازی بر چیزی متمرکز می‌شود که شما را به حداقل محصول قابل دوام (MVP) می‌رساند – به نقطه عملیاتی‌تان. «این شامل [تنظیم] ، وب‌سایت شما، LLCurtyour_blank”>

تحقیق و توسعه

برای کارآفرینان مشتاق، در طول سفر راه اندازی خود در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری خواهید کرد. ممکن است برای ساختن یک محصول، تعریف اولین مجموعه از مشتریان خود یا ایجاد تحقیقات بازار، پول زیادی خرج کنید.

استارت‌آپ‌های نوآور همچنان به گنجاندن تحقیق و توسعه در فعالیت‌های روزمره خود ادامه می‌دهند. تحقیق و توسعه به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا ویژگی‌های اضافی را توسعه دهند، خطوط محصول جدید ایجاد کنند و در صورت لزوم محور خود را تغییر دهند. حتی شرکت‌های با سابقه، مانند آمازون و آلفابت، بیش از 10% از درآمد خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می دهند.

برای شروع کار با تحقیق و توسعه، اهداف، بودجه و مجموعه مهارت خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، استخدام یک مهندس نرم افزار در داخل می تواند توسعه یک برنامه یا وب سایت را آسان تر و سریع تر کند. همچنین دانش اختصاصی را در نظر بگیرید – به عنوان مثال، استخدام یک فرد خارجی برای توسعه یک محصول می‌تواند نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی داده‌ها را افزایش دهد.

وام و قرض

استارت‌آپ‌ها اغلب از target=”_blankener”>i استفاده می‌کنند. نیروی کار خود را افزایش دهند، تجهیزات بخرند و گسترش دهند. اگر پس‌اندازی ندارید، وام‌ها می‌توانند در کوتاه‌مدت درها را برای شرکت شما باز کنند. اکثر بانک ها، اتحادیه های اعتباری و موسسات مالی مانند پی پال وام های تجاری ارائه می دهند.

قبل از گرفتن وام، به یاد داشته باشید که اهداف بلندمدت تجاری خود را در نظر بگیرید. وام‌های بزرگ‌تر می‌توانند به شما کمک کنند تا سریع‌تر به نقاط عطف برسید، اما پرداخت آن‌ها بعداً می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. آیا قصد دارید دیر یا زود به سود برسید؟ چگونه علاقه را پوشش خواهید داد؟ قبل از گرفتن وام، یک برنامه بازی برای بازپرداخت وام ایجاد کنید.

بیمه

راه اندازی زودهنگام بیمه از شما و سازمانتان در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. به عنوان مثال، بیمه مسئولیت عمومی ادعاهایی را که علیه کسب و کار شما ایجاد می شود، مانند آسیب های بدنی یا آسیب های شخصی را پوشش می دهد. انواع دیگر بیمه عبارتند از:

بیمه اموال تجاری: از تجهیزات راه اندازی شما مانند رایانه یا فناوری محافظت می کند.

بیمه غرامت کارگران: این بیمه اغلب توسط ایالت های خاص مورد نیاز است، این بیمه به پرداخت دستمزد در صورت آسیب یا حادثه ناشی از کار کمک می کند.

بیمه خودروهای تجاری: از کسب و کار شما در برابر مسئولیت در صورت تصادف خودروی تجاری محافظت می کند.

بسته به راه اندازی خود، ممکن است انواع دیگری از بیمه را بخواهید. برای مثال، اگر فروشگاهی را در نزدیکی رودخانه باز کنید، بیمه تجاری سیل می‌تواند از شما در برابر آسیب‌های مالی محافظت کند.

برای شروع، خطرات کلی خود را ارزیابی کنید. مشکلات از کجا ممکن است ایجاد شود؟ برای کشف بهترین بسته ها با یک نماینده بیمه مجاز صحبت کنید.

مجوز

بسیاری از کسب‌وکارها – از جمله شرکت‌هایی که فقط آنلاین هستند – برای فعالیت به نوعی مجوز نیاز دارند. رایج ترین انواع عبارتند از:

مجوز فعالیت تجاری: برای فعالیت کسب‌وکارها در شهر، شهرستان یا ایالت خود لازم است.

مجوز فروشنده: به مشاغل اجازه می‌دهد محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشند.

مجوز منطقه‌بندی: شهر شما باید مکان پیشنهادی کسب‌وکار شما را تأیید کند و مطمئن شود که شرایط خاصی را برآورده می‌کند. برای مثال، برخی از مناطق در شهر دارای محدودیت‌های منطقه‌بندی هستند که ساختمان‌های تجاری را از فعالیت منع می‌کند.

مجوز بهداشتی: بیشتر رستوران‌ها، کافه‌ها و غذاخوری‌ها به مجوز یا مجوز بهداشتی نیاز دارند.

صحبت کردن با یک متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید کدام مجوزها برای کار کردن نیاز دارید. بیشتر مجوزها نیاز به پرداخت دارند، برخی از آنها صدها دلار هزینه دارند، بنابراین بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. توجه داشته باشید که کوتاه کردن مجوزها، کسب و کار شما را در معرض خطرات قانونی و خرابی احتمالی قرار می دهد.

فناوری و تجهیزات

رایانه‌ها، تبلت‌ها، نرم‌افزارها و سایر محصولات فناوری ممکن است گران قیمت باشند. کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند بسته‌ای را برای برنامه‌های مبتنی بر اشتراک هزینه کنند. برای استارت‌آپ‌های دارای دفاتر، به هزینه زیرساخت‌ها مانند طرح‌های اینترنتی تجاری اضافه کنید.

مدل اصلی کسب و کار خود را بنویسید، سپس ارزیابی کنید که کجا به فناوری نیاز دارید و چه گزینه هایی را می توانید دنبال کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک آژانس بازاریابی محتوا راه اندازی کنید، احتمالاً ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مانند Ahrefs ضروری است.

تکنولوژی مورد نظر خود را به دو دسته تقسیم کنید: موارد ضروری و چیزهای خوب. هنگام راه اندازی سرمایه گذاری خود، به یاد داشته باشید که لاغر بمانید. حتی اگر یک ابزار طراحی گرافیکی گران قیمت (مثلاً فتوشاپ) می‌تواند برند شما را متمایز کند، گزینه‌های ارزان‌تر (مانند Canva) را در نظر بگیرید که در حال حاضر کار می‌کنند.

Startup costs comparison: on the left side, must-haves include a laptop and a printer. On the right side, nice-to-haves include Adobe Photoshop, an iPad, and a car.بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات در مورد سازمان شما صحبت می کند. اکثر استارتاپ‌ها 1% درآمدشان از بازاریابی است.

برای یافتن آنچه نیاز دارید، در نظر بگیرید که چگونه برند شما در دسته‌های بازاریابی زیر قرار می‌گیرد:

بازاریابی دیجیتال: آیا قصد دارید حضور آنلاین قوی داشته باشید، از جمله رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی؟ شما می توانید توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین استارت آپ خود را به تنهایی اجرا کنید. اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بنابراین استخدام یک بازاریاب دیجیتال ممکن است منطقی باشد.

بازاریابی محتوا: آیا می خواهید استارتاپ شما محتوایی با کیفیت بالا و قابل جستجو تولید کند؟ پس از آن هزینه های شما باید شامل تحقیقات سئو، طراحی گرافیک و نویسندگان شود. اگرچه بازاریابی محتوا برای دیدن نتایج زمان می برد، اما می تواند ترافیک ارگانیک شما را در دراز مدت افزایش دهد.

روابط با مشتری: آیا کسب و کار شما برای مدیریت روابط با مشتری به پورتال نیاز دارد؟ اگر پیش‌بینی می‌کنید که خریداران سؤالات زیادی دارند، سرمایه‌گذاری در تیم کمک به مشتری می‌تواند ضروری باشد. از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای کمک به مدیریت پایگاه مشتری رو به رشد استفاده کنید.

مشابه نیازهای تکنولوژیکی شما، یادداشت اولویت‌هایتان می‌تواند به شما در مقابله با دسته‌های گسترده کمک کند. برای مثال، هر استارت‌آپی برای موفقیت به TikTok یا Twitter نیاز ندارد، بنابراین می‌توانید با اجتناب از آن پلتفرم‌ها در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

هزینه های کارکنان

بیش از 8 نفر از هر 10 کارآفرین شناسایی می کنند الف> به عنوان صاحبان مشاغل انفرادی یا صاحبان مشاغلی که سازمان خود را بدون کارمند اداره می کنند. بسیاری به عنوان مشاور، بازاریاب و فریلنسر کار می کنند. وقتی استارت‌آپ خود را راه‌اندازی می‌کنید، کارمند rel=”noopener” ممکن است کار نکند با بودجه شما اما در نهایت ممکن است به یک جفت دست دیگر نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال، ممکن است ایده ای برای یک نرم افزار قاتل داشته باشید، اما فاقد ابزار فنی برای اجرای آن باشید. سلامت روان نیز می تواند بر تصمیم شما برای استخدام کارمند تأثیر بگذارد. اگر می‌خواهید از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید — در نظرسنجی Hustle ، بیش از 60% کارآفرینان از آن رنج می برد — یک کارگر اضافی می تواند به تقسیم بار کمک کند.

این ملاحظات استخدامی چگونه بر هزینه های راه اندازی تأثیر می گذارد؟ شما باید به هر کارمند حقوقی بپردازید – این می تواند بر اساس صنایع و نقش ها بسیار متفاوت باشد – در کنار برخی مزایا، مانند بیمه درمانی. علاوه بر این، هزینه به طور متوسط ​​4000 دلار برای استخدام و نصب یک کارمند جدید.

مثال هزینه راه اندازی

با کنار هم قرار دادن همه چیز، هزینه های راه اندازی در زندگی واقعی چگونه است؟

برایان “واکو” واکس

Mark Convery و Av Grewal open. یک شرکت نوشیدنی الکلی در سال 2019 به نام CoCo Vodka & CoCo Rum. سازنده کنسرو آب نارگیل سخت 26% از بودجه خود را به تبلیغات و تبلیغات اختصاص می دهد. با توجه به سطح رقابت در این فضا، بازاریابی موثر به CoCo Vodka این امکان را می دهد که متمایز شود و به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کند.

اندرو کرتین Chronicmedia”>ajansa reklame “_blankener”>targetow که در برندسازی به کارفرمایان کمک می کند. کرتین برای گسترش نمایندگی خود، بیشتر درآمد خود را صرف هزینه های پیمانکاری می کند. از آنجایی که آژانس ها به تخصص کارمندان خود متکی هستند، منطقی است که این شرکت به بودجه زیادی برای فریلنسر نیاز داشته باشد.

از هر یک از این مثال ها چه چیزی می توانید بگیرید؟ بسته به صنعت، موقعیت مکانی و حتی ترجیحات سبک زندگی شما، هزینه های راه اندازی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به عنوان مثال، Convery 90 هزار دلار درآمد را به حقوق خود اختصاص می دهد در حالی که واکس 50 هزار دلار دریافت می کند. این انتخاب به چیزی بستگی دارد که شما می خواهید از راه اندازی خود دریافت کنید.

استهلاک هزینه های راه اندازی

کارآفرینان معمولاً قبل از راه‌اندازی سرمایه‌گذاری خود متحمل هزینه‌هایی می‌شوند. به عنوان مثال، ممکن است برای راه اندازی یک کافی شاپ، پولی را برای املاک یا فناوری خرج کنید. خوشبختانه، صاحبان مشاغل می توانند در سالی که شرکت را راه اندازی می کنند، هزینه های خود را حذف کنند. به نوبه خود، این امر درآمد مشمول مالیات شما را کاهش می دهد و میزان مالیاتی را که بدهی دارید کاهش می دهد.

به عنوان مثال، هزینه های مربوط به آموزش کارکنان تحت هزینه های راه اندازی قرار می گیرند. با فرض اینکه استارت‌آپ خود را می‌کنید (اگر ایده کسب‌وکارتان را دنبال نکنید، هیچ کسری وجود ندارد)، اگر هزینه‌هایتان کمتر از 50 هزار دلار باشد، می‌توانید در سال اول تا 5 هزار دلار از آن کسر کنید.< /p>

و مطمئن شوید که جدول زمانی خود را به درستی دریافت کرده‌اید: «دلا کرکمن» مشاور کسب‌وکار و CPA می‌گوید: «درخواست مشتری تاریخ راه‌اندازی را بیشتر از تولید درآمد تعیین می‌کند».

سه کسر احتمالی سال اول وجود دارد:

اگر هزینه‌های شما کمتر یا ۵ هزار دلار است، همه آن را از مالیات‌هایتان در سالی که کسب‌وکار را راه‌اندازی کردید کسر کنید.

اگر هزینه‌های شما کمتر از ۵۰ هزار دلار است، ۵ هزار دلار کسر کنید و باقیمانده را مستهلک کنید.

اگر هزینه‌های شما بیش از ۵۰ هزار دلار باشد اما کمتر از ۵۵ هزار دلار باشد، می‌توانید ۵ هزار دلار منهای هر مقدار بیش از ۵۰ هزار دلار را کسر کنید. بنابراین، اگر 50500 دلار برای ایجاد استارت آپ خود خرج کنید، 4500 دلار از آن کم می کنید.

بعد از این کسر سال اول، بقیه هزینه های شما را می توان به صورت اقساطی در یک دوره استهلاک 15 ساله کسر کرد. با استفاده از مثال بالا، اگر در سال اول 50 هزار دلار خرج کردید و 5 هزار دلار از آن کسر کردید، 45 هزار دلار باقیمانده را در مقادیر زوج در 180 ماه حذف می کنید.

مثل همیشه، قبل از اینکه فرض کنید همه مخارج شما زیر چتر هزینه های اولیه قرار می گیرند، با یک متخصص مالیات مشورت کنید. سرویس درآمد داخلی هزینه‌های راه‌اندازی را «معمولی و ضروری» توصیف می‌کند. برای مثال، هزینه‌های تحقیقاتی و آزمایشی هزینه‌های قابل کسر راه‌اندازی در نظر گرفته نمی‌شوند.

متوسط ​​هزینه های راه اندازی برای یک کسب و کار کوچک

مشاوره

اگر خود را در زمینه امور مالی، تحقیقات بازار و راه اندازی کسب و کار متخصص می دانید، می توانید یک خدمات مشاوره راه اندازی کنید. در ابتدایی ترین سطح، شما نمایش را به عنوان یک فرد انفرادی اجرا می کنید. هزینه های معمولی شامل لوازم خانگی، هزینه مجوز، توسعه وب سایت، هزینه های نرم افزار و بازاریابی است. به طور متوسط، مشاوران برای دریافت 12 هزار دلار خرج می کنند شروع شد.

بازاریابی و طراحی گرافیک

مشابه مشاوران، بازاریابان و طراحان گرافیک می‌توانند کار آژانس یا شغل آزاد خود را شروع کنند. برای به حداکثر رساندن درآمد خود، انتخاب یک تخصص را در نظر بگیرید. برای مثال، می‌توانید به شرکت‌های آرایشی توصیه‌هایی در رسانه‌های اجتماعی ارائه دهید. پایین کشیدن به شما امکان می دهد مشتریان بهتر و پردرآمدتری پیدا کنید.

به طور متوسط، آژانس های بازاریابی هزینه ~ 22 هزار دلار برای شروع در کنار هزینه‌های معمول، بازاریابان باید برای نرم‌افزارهایی مانند ابزارهای طراحی گرافیکی، ابزارهای SEO مانند Ahrefs، سیستم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی و غیره بپردازند.

اما ممکن است هزینه های خود را کاهش دهید. در واقع، شما می توانید یک حرفه طراحی گرافیک را فقط با یک وب سایت، نرم افزار طراحی و شبکه حرفه ای خود شروع کنید.

تدریس خصوصی و دوره های آنلاین

هزاران متخصص دوره‌های پولی را در پلتفرم‌های یادگیری مانند Udemy یا LinkedIn Learning اجرا می‌کنند.

اکثر دوره های آنلاین هزینه بین 200 دلار تا 10 هزار دلار برای ایجاد. اگر ویدیوهای باکیفیت می‌خواهید، ممکن است کمی بیشتر برای تولید ویدیو هزینه کنید. از سوی دیگر، اگر احساس می‌کنید تجربه‌تان حرف می‌زند، فقط از دوربین گوشی خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بدون استفاده از پلتفرم خارجی، یک کسب‌وکار آموزشی راه‌اندازی کنید، می‌توانید سود بیشتری ببرید. با این حال، این استراتژی همچنین با هزینه های اضافی همراه است. میزبانی وب‌سایت و پرداخت هزینه تبلیغات افزایش می‌یابد — می‌تواند هزینه< /a> شما 5 تا 25 هزار دلار برای شروع کار دارید.

مربیگری مجازی

از حمایت عاطفی گرفته تا مشاوره شغلی، مربیگری آنلاین به یک صنعت پر رونق تبدیل شده است. مربیان به افراد از هر طبقه کمک می کنند تا با موانع مختلفی از جمله پذیرش دانشگاه، مصاحبه، سخنرانی عمومی، توسعه شغلی و حتی ایجاد استارتاپ مقابله کنند.

بیشتر مربیان برای شروع به یک وب سایت و مقداری حضور در رسانه های اجتماعی نیاز دارند. اگر شبکه ای از مشتریان بالقوه دارید، آنها را از خدمات خود آگاه کنید تا هزینه های تبلیغات را کاهش دهند. اما نرم افزارهایی مانند رزرو نوبت و بازاریابی ایمیلی همچنان برای شما هزینه خواهند داشت. طبق یک منبع، می‌توانید برای شروع تا 2.4 هزار دلار خرج کنید.

حسابداری

اگر تجربه و گواهینامه لازم برای نگهداری کتاب ها را دارید، می توانید به سرعت فروشگاه خود را راه اندازی کنید. برخی از اصول اولیه شامل ایجاد یک وب سایت و پرداخت هزینه برای بازاریابی است. بسته به مقیاس شما، ممکن است هزینه داشته باشد 10 هزار دلار برای راه اندازی یک تجارت حسابداری.

این هزینه‌های متوسط ​​راه‌اندازی، اگرچه مفید است، اما احتمالاً با هزینه‌هایی که در نهایت خرج می‌کنید همخوانی ندارد. به یاد داشته باشید که قبل از ورود به یک صنعت، تحقیقات بازار را انجام دهید، یک جایگاه را مشخص کنید و بودجه متناسب با آن را تعیین کنید.

Arora می گوید: «هر استارتاپی متفاوت است. «هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای برای استارت‌آپ وجود دارد که هر کارآفرینی تجربه خواهد کرد. ممکن است لازم باشد کمی بیشتر در بازاریابی سرمایه گذاری کنید، یا فراموش کرده اید که به این موضوع خاص فکر کنید. هزینه های راه اندازی شما تغییر خواهد کرد.”

HubSpot for Startups

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

بازخورد بدهید

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا