کسب و کار

اعتبار ACH چیست [+ آیا استفاده از آن بی خطر است؟]

اعتبار ACH چیست [+ آیا استفاده از آن بی خطر است؟]

برنامه بانکی خود را باز می‌کنید و سپرده‌ای عجیب با علامت «ACH اعتبار» می‌بینید. آیا از شما کلاهبرداری می شود؟ آیا می توانید پول را نگه دارید؟ و آیا برای دریافت آن نیاز به انجام کار خاصی دارید؟

Woman checking bank statement for an ACH credit

نفس عمیق بکشید. اگرچه ممکن است نام آن را تشخیص ندهید، اعتبار ACH در واقع یکی از رایج ترین اشکال انتقال الکترونیکی وجوه در آمریکا است. در واقع، مال شما یکی از 29.1 میلیارد پرداخت در سال در شبکه ACH انجام می شود.

Learn More About HubSpot's Payments Software

امروز، نگاهی به اعتبارات ACH خواهیم داشت و چگونه می‌توانید از آنها برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید. همچنین نحوه صرفه جویی در کسب و کار شما با استفاده از ACH و نحوه شروع امروز را پوشش خواهیم داد.

پرداخت‌های ACH به بانک‌ها (یا ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت) امکان می‌دهد بدون استفاده از چک، کارت اعتباری یا پول نقد، پول را از یک حساب به حساب دیگر منتقل کنند. این باعث می‌شود آنها برای تراکنش‌های مکرر، مانند حقوق و دستمزد یا پرداخت‌های ماهانه مکرر.

اعتبار ACH در مقابل بدهی ACH

پرداخت‌های ACH در دو نوع ارائه می‌شوند. اعتباری یا بدهی تفاوت بین این دو در این است که چه کسی تراکنش را آغاز می کند، و اینکه آیا آنها در حال “فشار دادن” یا “کشیدن” پول در حساب شما هستند.

  • یک اعتبار ACHتوسط فرستنده شروع می‌شود و پول را به حساب دریافت‌کننده «هل» می‌کند. نمونه ای از اعتبار ACH چک پرداخت مستقیم سپرده است.
  • یک بدهی ACH توسط گیرنده آغاز می شود و پول را از حساب ارسال کننده “کشش” می کند. نمونه ای از بدهی ACH، قبض پرداخت خودکار یا اشتراک ماهانه است.

ACH credit vs ACH debit

به خاطر داشته باشید که همه پرداخت های آنلاین صورتحساب یا اشتراک ها از طریق شبکه ACH انجام نمی شود. آنها همچنین ممکن است از کارت اعتباری، کارت نقدی یا انتقال سیمی استفاده کنند. چرا این مهم است؟ پرداخت‌های ACH عموماً ایمن‌تر، ارزان‌تر و راحت‌تر قابل برگشت هستند.

اگر تراکنش به جای کارت اعتباری یا نقدی، از حساب بانکی شما یا اطلاعات چک درخواست می‌کند، احتمالاً از شبکه ACH استفاده می‌کند.

آیا اعتبارات ACH ایمن هستند؟

ممکن است زمانی که یک کسب‌وکار جزئیات بانکی شما را می‌پرسد غیرعادی به نظر برسد، اما پرداخت‌های ACH در واقع یکی از امن‌ترین اشکال پرداخت آنلاین است. در واقع، فدرال رزرو دریافت که اعتبارهای ACH کمترین میزان تقلب را دارند بر اساس ارزش. این بدان معناست که حتی از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری شما ایمن تر است.

البته، هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین همیشه باید احتیاط کنید. به وب‌سایت‌های قابل اعتمادی که از روش‌های امنیتی به‌روز استفاده می‌کنند، پایبند باشید.

به‌عنوان مالک کسب‌وکار، مطمئن شوید که پردازشگر پرداختی را انتخاب کنید که ورود امن پرداخت را فراهم می‌کند و داده‌های مشتریان شما را رمزگذاری می‌کند.

هزینه اعتبارات ACH چقدر است؟

معمولاً هیچ هزینه ای برای دریافت یک اعتبار ACH وجود ندارد، اما اگر شما کسی باشید که آن را ارسال می‌کنید، ممکن است هزینه‌هایی وجود داشته باشد.

هزینه ارسال اعتبار ACH به پردازشگر پرداختی که کسب و کار شما استفاده می کند بستگی دارد. این هزینه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کارمزد ثابت برای هر تراکنش. اینها اغلب بین 0.20 تا 1.50 دلار هستند.
  • درصدی از تراکنش. معمولاً 0.5 – 1.5%
  • ترکیبی از موارد بالا.

برای مثال، هزینه‌های PayPal 3.49٪ به اضافه 0.49 دلار در هر تراکنش برای صورتحساب ACH. از طرف دیگر، با پرداخت هاب اسپات 0.5٪ از مبلغ تراکنش را پرداخت می کنید. ، حداکثر 10 دلار محدود شده است.

توجه داشته باشید که برخی از پردازشگرهای پرداخت ممکن است هزینه خدمات ماهانه یا هزینه های راه اندازی اولیه را نیز دریافت کنند. هنگام بررسی ارائه‌دهنده پرداخت، مطمئن شوید که کل هزینه‌ها را مقایسه می‌کنید.

اعتبارات ACH چقدر طول می کشد تا پردازش شوند؟

اگر در حال دریافت اعتبار ACH هستید، احتمالاً تا زمانی که در مورد آن شنیده اید، از قبل در حساب بانکی شما موجود است.

اگر شما هستید که اعتبار ACH را شروع می‌کنید، اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند که برای یک تراکنش استاندارد ACH، ۳ تا ۵ روز کاری بودجه اختصاص دهید. قوانین ACH نیاز دارند که اعتبارات ظرف 1-2 روز کاری پردازش شوند، اما این بستگی به زمان دریافت درخواست دارد. همچنین شامل تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات نمی شود.

برخی اعتبارات ACH ممکن است برای پردازش در همان روز یا روز بعد واجد شرایط باشند، بنابراین باید از ارائه‌دهنده پرداخت خود در مورد آن خدمات بپرسید.

نحوه استفاده از اعتبارات ACH (به عنوان یک فرد)

افراد معمولاً قادر به ارسال اعتبار ACH نیستند. معمولاً فردی که پرداختی را از طریق ACH انجام می‌دهد، در واقع اجازه بدهی ACH را می‌دهد.

برای دریافت اعتبار ACH، باید همان اطلاعاتی را که در چک کاغذی پیدا می‌کنید به فرستنده ارائه دهید. این شامل شما می شود:

  • نام
  • شماره مسیریابی
  • شماره حساب بانکی

اگر به جای آن پرداختی انجام می‌دهید (بدهی ACH)، همچنین مجوزی برای مبلغ مشخصی به دلار ارائه می‌دهید.

در هر صورت، کسب و کار باید روشی امن برای وارد کردن این جزئیات در اختیار شما قرار دهد.

نحوه استفاده از اعتبارات ACH (به عنوان یک تجارت)

برای شروع ارسال اعتبارات ACH، به یک حساب تجاری یا پردازشگر پرداخت شخص ثالث نیاز دارید. اغلب اوقات این کار قبلاً توسط کارت اعتباری شما انجام می شود. پردازنده، ارائه دهنده خدمات حقوق و دستمزد، یا حتی نرم افزار صورتحساب< /a>.

اگر برای اولین بار است که پردازش پرداخت را شروع کرده اید، روند درخواست کوتاهی وجود خواهد داشت. برای مثال، با پرداخت هاب اسپات، اکثر حساب ها آماده شروع پرداخت هستند. ظرف 1-2 روز کاری.

هنگامی که حساب شما تأیید شد، به راهی برای جمع آوری ایمن جزئیات بانکی گیرندگان نیاز دارید. این معمولاً از طریق درگاه پرداخت که توسط پردازنده شما ارائه شده است، انجام می شود. درگاه پرداخت یک نرم افزار است که معمولاً به شکل درگاه پرداخت یا سبد پرداخت است.

بعد از اینکه پردازشگر پرداخت و درگاه پرداخت خود را دریافت کردید، همه آماده هستید که اعتبارات ACH را شروع کنید.

اعتبار در جایی که اعتبار سررسید است

به‌عنوان یک گیرنده، می‌توانید خیالتان راحت باشد که اعتبار ACH در حساب شما یک روش پرداخت قابل اعتماد است.

به‌عنوان یک کسب‌وکار، می‌توانید با ارائه ACH به عنوان یک گزینه، همان اعتماد را به مشتریان خود گسترش دهید. پرداخت های ACH ایمن، ساده هستند و می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند.

payments-software

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا