کسب و کار

12 کمک هزینه برای زنان سیاه پوست در سال 2024

12 کمک هزینه برای زنان سیاه پوست در سال 2024

به شکستن نقشه خوش آمدید — مجموعه وبلاگی که به کسب و کار منحصر به فرد می پردازد چالش‌ها و فرصت‌های صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان کم‌نمایش. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما کمک کند.

business grants for black women

زنان سیاه پوست پویاترین کارآفرینان کشور هستند و مطالعات آن را ثابت می کند. 

علاوه بر اینکه سوادترین هستند، آنها دارای بر اساس مقاله J.P. مورگان.

از زیبایی و مد گرفته تا فناوری و آموزش، شرکت‌های آن‌ها در هر صنعتی اثر گذاشته‌اند. 

به‌رغم موفقیت‌هایشان، زنان سیاه‌پوست به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند و کمبود حمایت مالی در صدر فهرست قرار دارد. یک LinkedIn مقاله گزارش می دهد که 40 درصد از زنان کارآفرین سیاه پوست معتقدند که دسترسی به سرمایه کلید رشد کسب و کار آنهاست. با این حال، تنها 19 درصد بودجه دریافت کرده‌اند، که باعث می‌شود بیشتر افراد برای کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری کنند.

زنان سیاه پوست برای حمایت از آنها در طول سفر کارآفرینی خود به منابع بیشتری نیاز دارند. برای آشنایی با کمک‌های بلاعوض که می‌تواند به شما کمک کند کسب‌وکارتان را به سطح بالاتری ببرید، ادامه دهید.

Learn More About HubSpot's Community to Amplify Black Professionals

12 کمک هزینه تجاری برای زنان سیاه پوست

1. GrantsNet Women

WomensNet حداقل 30,000 دلار در ماه و حدود 435,000 دلار در سال به مشاغل تحت مالکیت زنان در چهار دسته مختلف کمک هزینه می دهد:

  • کمک هزینه ماهانه کهربا – 10000 دلار به یک گیرنده
  • کمک هزینه ماهانه راه اندازی – 10000 دلار به یک گیرنده
  • کمک‌های بلاعوض دسته کسب و کار – 10000 دلار به یک گیرنده (دسته‌های تجاری ماهانه فهرست شده‌اند اینجا)
  • کمک هزینه سالانه کهربا – 25000 دلار به یک گیرنده که یکی از کمک های مالی ماهانه دیگر را برنده شده است.

بهترین بخش این است که شما فقط باید یک برنامه باید برای هر چهار کمک هزینه در نظر گرفته شود.

مهلت: تاریخ مقرر بعدی 31 مارس 2024 است، اما درخواست‌ها در طول سال پذیرفته می‌شوند.

2. Galaxy Grant

Galaxy of Stars، که توسط سازمان غیرانتفاعی Hidden Star اداره می‌شود، به زنان و کارآفرینان اقلیت که کسب‌وکاری را اداره می‌کنند یا قصد راه‌اندازی آن را دارند، 2750 دلار کمک مالی Galaxy ارائه می‌دهد. اگر درخواست کنید و دوستی را که برنده شده است معرفی کنید، هر کدام 2750 دلار کمک مالی دریافت می کنید.

مهلت: مهلت درخواست سال 2024 31 مارس است.

3. گرنت کسب و کار کوچک فدرال اکسپرس

کمک هزینه کسب و کار کوچک فدرال اکسپرس به کسب و کارهای کوچک نوآور سرمایه ای را که برای حمایت از کسب و کارشان نیاز دارند اعطا می کند. ده گیرنده وجود دارد. به یکی 50000 دلار و به 9 نفر باقیمانده 20000 دلار جایزه تعلق می گیرد. دریافت‌کنندگان همچنین واجد شرایط دریافت هدیه‌های حمایت‌کننده رشد هستند، مانند اعتبار چاپی ۵۰۰ دلاری و کوپن ۳۰۰ دلاری.

این صندوق برای هر کسی باز است، و برای زنان سیاه‌پوست در تمام مراحل سفر کارآفرینی‌شان عالی است. برای درخواست، باید قبل از 1 سپتامبر 2023 یک حساب تجاری FedEx داشته باشید.

مهلت: مهلت 2024، 1 آوریل است.

4. HerRise MicroGrant

HerRise MicroGrant برای مشاغل کوچک جوایز ماهانه 1000 دلاری را به زنان کارآفرین رنگین پوست ارائه می دهد. جوایز مالی به کسانی تعلق می گیرد که مشاغلی دارند که مستقیماً بر جامعه آنها تأثیر می گذارد و برای تأمین بودجه خود تلاش می کنند. دریافت‌کنندگان قبلی از این کمک‌ها برای خرید رایانه، مواد بازاریابی، تجهیزات و موارد دیگر استفاده کرده‌اند.

مهلت: مهلت درخواست ساعت 11:59 هر روز آخر ماه است.

5. کمک هزینه مشاور شرکتی زنان رنگارنگ

زنان رنگین‌پوست مشاور شرکتی پنج کمک هزینه ۲۵۰۰ دلاری به زنان کارآفرین با مشاغل قانونی و انتفاعی اعطا می‌کند. برای واجد شرایط بودن، شرکت شما باید از ژانویه 2020 بیش از 25000 دلار درآمد داشته باشد.

آخرین مهلت: ارسال ارسالی به‌صورت متوالی بررسی می‌شوند، امروز درخواست دهید تا برای ژانويه. جایزه 2025.

6. مسابقه اعطای جوایز کوشندگان بی باک

مسابقه اعطای کمک هزینه‌های بی باک صندوق سرمایه‌گذاری بی‌باک با مستر کارت همکاری می‌کند و به زنان کارآفرین سیاه‌پوست بی‌باک که صاحب کسب‌وکارشان هستند، جایزه می‌دهد. چرخه کمک مالی 2023 به چهار کسب و کار کوچک کمک مالی 20000 دلاری و همچنین سایر ابزارهای حمایت از رشد اعطا کرد.

مهلت: برای تاریخ درخواست 2024 دوباره بررسی کنید اینجا.

7. کمک‌های مالی NACP

NAACP با سازمان‌هایی مانند Vistaprint، The Boston Celtics، و BEYGOOD برای تأمین بودجه و پشتیبانی برای کسب‌وکارهای متعلق به سیاه‌پوستان همکاری می‌کند. چندین فرصت کمک مالی ارائه می دهد، از جمله:

  • صندوق کسب و کار محلی Keep It: کمک مالی یکباره به مبلغ 5000 دلار (به اضافه فرصت های پشتیبانی اضافی) به صاحبان مشاغل کوچک رنگین پوست.
  • کمک هزینه تقویت گواهینامه: کمک هزینه یکباره 5000 دلاری برای کمک به کسب و کارهای کوچک و متعلق به اقلیت در آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا و تگزاس برای دریافت گواهینامه های تجاری حیاتی.
  • Grant کارآفرین Powershift< /a>: به کارآفرینان سیاه پوست و مشاغل تحت مالکیت سیاهپوستان با کمک هزینه 25000 دلاری جوایزی اهدا می کند. چندین برنده در سال.

مهلت: برای 2024 تاریخ‌های درخواستبرگردید.

8. انجمن ملی برای خود کمک هزینه های رشد شاغل

از سال 2006، NASE نزدیک به 1,000,000 دلار کمک مالی برای مشاغل کوچک اعطا کرده است.

گیرندگان می توانند تا 4000 دلار برای تبلیغات، استخدام و سایر نیازهای تجاری دریافت کنند. برای درخواست، طرحی را ارسال می کنید که هدف و عملیات کسب و کار خود را با جزئیات شرح می دهد. توجه داشته باشید که برای درخواست باید عضو NASE باشید.

مهلت: برنامه‌ها بررسی می‌شوند فصلی (یعنی برنامه های دریافت شده بین ژانویه و مارس در آوریل بررسی می شوند).

9. یاران آزاد شده

هر ماه، Freed Fellowship 500 دلار کمک مالی خرد و دو ماه مشاوره رایگان در جامعه مجازی صاحبان مشاغل خود اعطا می کند. برندگان ماهانه نیز واجد شرایط دریافت کمک هزینه پایان سال 2500 دلار هستند.

مهلت: برنامه‌ها به صورت ماهانه پذیرفته می‌شوند.< /p>

10. Comcast RISE

Comcast RISE یک برنامه کمک مالی برای پیشبرد ارزش و سرمایه دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک متعلق به کارآفرینان کم نمایندگی است که در جوامع خود تفاوت ایجاد می کنند. دریافت کنندگان 5000 دلار برای سرمایه گذاری در رشد و پایداری و همچنین دسترسی به ابزارهای دیجیتال دریافت می کنند.

مهلت: برای تاریخ های 2024 دوباره بررسی کنید.

11. صندوق کارآفرینی زنان سانفرانسیسکو

صندوق کارآفرینی زنان سانفرانسیسکو (انحصاری مشاغل SF) تا سقف 5000 دلار کمک مالی کوچک به مشاغل کوچک متعلق به زنان ارائه می دهد تا به پروژه ها و به روز رسانی هایی کمک کند که به طور قابل توجهی بر رشد تأثیر می گذارد.

لطفاً توجه داشته باشید که برای درخواست باید توسط ارائه دهنده کمک فنی کسب و کار خود (TA) نامزد شوید.

مهلت: پذیرش بر اساس متوالی.

12. صندوق پشتیبانی کسب و کار سیاه کینتیک

Kinetic Business معتقد است که کسب‌وکارهای کوچک ضربان قلب یک جامعه هستند، و کمک مالی 2500 دلاری به مشاغل تحت مالکیت سیاهان در منطقه خدمات خود ارائه می‌کند (در اینجا یافت شد). متقاضیان می توانند کمک هزینه ۲۵۰۰ دلاری، مشاوره تجاری رایگان و اینترنت رایگان به مدت یک سال دریافت کنند.

مهلت: برای مهلت‌های ۲۰۲۴ دوباره بررسی کنید.

برای شما

کمک‌های بلاعوض بالا، پایه‌ای را برای شکوفایی و رشد بنیان‌گذاران زنان سیاه‌پوست ایجاد می‌کند. 

ما باید به سرمایه گذاری و حمایت از علایق آنها ادامه دهیم زیرا وقتی زنان سیاه پوست برنده می شوند، همه ما برنده می شویم.

Click the link to discover more Breaking the Blueprint Content.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا