فناوری

هیچ چیز چیز جدیدی را اذیت نمی کند: آیا می تواند تلفن CMF (1) باشد؟

هیچ چیز چیز جدیدی را اذیت نمی کند: آیا می تواند تلفن CMF (1) باشد؟

انتظار می‌رود هیچ چیزی روی تلفن CMF کار نکند (1). ما قبلاً با مشخصات ادعایی آن برخورد کرده ایم. و گمانه زنی های طراحی و اگرچه این شرکت هنوز به صراحت این دستگاه را معرفی نکرده است، اما اکنون چیزی را به اشتراک گذاشته است. نگاهی بیندازید:

آیا این طرح Nothing CMF Phone (1) است؟

دسته X رسمی هیچ چیز پستی < یک href="https://x.com/nothing/status/1797553590418264484/photo/1" target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer" class="external">عکس با عنوان 3، 2،1 انگار شمارش معکوس برای چیزی است. به نظر می رسد تصویر گوشه ای از دستگاهی با رنگ تیره با پیچ را نشان می دهد. دیدن پیچ در یک گوشی هوشمند مدرن عجیب است اما هیچ چیز به دلیل طراحی های عجیب و غریب آن شناخته شده نیست. و ممکن است یک زبان طراحی منحصر به فرد برای خط تلفن CMF باشد.

بر اساس یک کاربر جدید X Gadget_Bits، این ممکن است فقط CMF Phone 1 باشد . کاربر X عکسی از دستگاه به اشتراک گذاشته است که پیچ در گوشه سمت چپ پایین پشت آن نیز وجود دارد. 

Nothing CMF Phone (1)
Phone 1F ادعایی image

به نظر می‌رسد که گوشی با یک قاب پوشانده شده است تا طراحی کامل خود را پنهان کند. افشاکننده ادعا می‌کند که دستگاه رابط Glyph امضای Nothing را حذف می‌کند. از تصویری که Nothing به اشتراک گذاشته است، متوجه می شویم که دستگاه می تواند بافت پشتی داشته باشد. 

استراحت، این تصویر ادعایی تلفن CMF (1) و گزارش‌های گذشته ما به نوعی می‌دانیم چه چیزی باید انتظار داشته باشیم.

مشخصات تلفن CMF (1) (مورد انتظار)

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه تلفن (1) می تواند از جهاتی شبیه Nothing Phone (2a) باشد. 

تلفن CMF (1) می تواند یک نمایشگر OLED 120 هرتزی 6.67 اینچی داشته باشد، در حالی که Nothing Phone (2a) دارای یک پنل AMOLED 6.7 اینچی 120 هرتزی است. 

به نظر می رسد در داخل، تلفن CMF با همان MediaTek Dimensity 7200 SoC و پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 به عنوان تلفن Nothing (2a) عرضه می شود. با این حال، به نظر می‌رسد پیکربندی حافظه همراه فقط حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باشد در حالی که Nothing Phone (2a) دارای حداکثر 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

باتری زیرین. همچنین می تواند 5000 میلی آمپر ساعت مانند تلفن (2a) باشد، اما ظرفیت شارژ می تواند فقط 33 وات باشد. این سرعت کمتر از 45 وات در گوشی Nothing است. 

اولین گوشی هوشمند CMF می‌تواند با سیستم‌عامل Nothing 2.6 مبتنی بر Android 14 راه‌اندازی شود. هیچ چیز، مدیرعامل کارل پی، اخیراً برخی از تغییرات طراحی را آشنا نکرده در جلوی رابط کاربری نیز.

همانطور که تصویر CMF Phone (1) ادعایی نشان می‌دهد، دستگاه می‌تواند دارای 2 دوربین در پشت باشد که توسط یک حسگر 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شوند. قوی>. در همین حال، تلفن (2a) دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی است. همچنین شایعه شده است که تلفن CMF (1) دارای 16 مگاپیکسل عکس سلفی است که کوچکتر از سنسور 32 مگاپیکسلی در دوربین جلوی تلفن (2a) است.

بررسی کنید. بقیه جزئیات اینجا. اینها را با کمی نمک مصرف کنید تا شرکت آنها را تأیید کند.

Nothing Phone 2a Video

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا