اخبار روز

حمایت شهید رییسی، بزرگترین پشتوانه در طرحهای تامین آب اصفهان بود

حمایت شهید رییسی، بزرگترین پشتوانه در طرحهای تامین آب اصفهان بود

 استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری استان گفت:شهید رییسی مرد ورود به میدان‌هایی بود که کسی به آنها ورود نمی‌کرد، بعنوان مثال در مورد طرحهای تامین آب استان اصفهان، با حمایت تمام قد وی، طرحی که گفته می‌شد اجرای آن ۱۱ سال به طول می‌انجامد، نیمی از آن در یک سال اخیر اجرایی شد.

 سیدرضا مرتضوی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و منش رییس‌جمهور شهید، گفت: امید است این نسیم خدمت و ارتباط خادم و مخدومی که با تلاش مجاهدانه شهید جمهور آیت‌الله رییسی شکل گرفت، به‌عنوان الگویی شایسته در کشور ادامه یابد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این انتخابات باید مانند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت همگانی برگزار شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، گفت: دشمن برای کمرنگ کردن نقش مردم در انتخابات تلاش می‌کند بنابراین مسئولان باید در این روز‌ها با هوشیاری کامل عمل کنند.

مرتضوی با اشاره به مراسم تشییع باشکوه رییس‌جمهور شهید و شهیدان خدمت، افزود: مشارکت همگانی مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی افزایش دهد.

او تاکید کرد: لازم است مدیران با استفاده از حداکثر ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند در مشارکت همگانی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقش‌آفرینی کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم تبیین خدمات دولت سیزدهم، افزود: طرحهایی که اجرای آنها با درخواست‌های مردم بوده، به مرحله اجرا رسیده و امید را در قلب آنها زنده کرده است باید در اولویت تبیین و معرفی قرار بگیرد.

مرتضوی همچنین با اشاره به آغاز کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هماهنگی و تعامل قابل توجه و خوبی میان نمایندگان استان اصفهان مشهود است که آن را به فال نیک می‌گیریم.

او با بیان اینکه این هماهنگی نشان از تفاوت در خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری امور کشور و استان در سطح ملی دارد، افزود: ما نیز در استان اصفهان تلاش می‌کنیم گزارش‌های خوب و کارشناسی شده‌ای به نمایندگان مجلس ارائه شود تا بتوانند با اتکا به نگاهی عمیق و کارشناسی، امور مردم را پیگیری کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به تفویض برخی اختیارات هیات عالی طرح مولدسازی به استان‌ها، خاطرنشان کرد: برخی از مصوبات سفر رییس‌جمهور شهید در استان‌ها معطوف به تامین اعتبار از طریق طرح مولدسازی بود و با اختیارات اعطا شده می‌توان طرحها و املاکی که برای این طرح در نظر گرفته شد را با جدیت بیشتری پیگیری و برای حمایت از طرح‌های توسعه محور استان، بسیج کرد.

استاندار اصفهان گفت: طرحهایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند باید در سامانه «ایران یار» ثبت شوند تا مطابق برنامه‌ریزی، بهره‌برداری شوند یا به مرحله‌ای برسند که دولت آینده آنها را به مدار خدمت وارد کند.

مرتضوی همچنین تاکید کرد: آب مورد نیاز کشاورزان باید به نحوی توسط آب منطقه‌ای اصفهان توزیع شود که رضایت حداکثری جامعه هدف و کشاورزان را به دنبال داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان نیز در این جلسه گفت:مدیران در دولت سیزدهم خود را خادم مردم می‌دانند و رییس‌جمهوری که خود پایه‌گذار این نگاه بود هیچگاه حاضر نشد از کنار مردم فاصله بگیرد، زیرا فاصله گرفتن از مردم کار انقلابی و اسلامی نیست.

محمدرضا جان‌نثاری با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت انقلابی نزدیک به الگوی جامع را ارائه کرد،  افزود: وظیفه ما بعنوان کارگزاران دولت سیزدهم، معرفی و تبیین این حکمرانی اجرایی انقلابی و خدمات و دستاورد‌های دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: سلوک رییس‌جمهور شهید و دولت سیزدهم تا ابد ماندگار خواهد بود و وظیفه ما مراقبت از این میراث گرانبها و ارزشمند است.

جان نثاری با بیان اینکه همه فرایند‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در زمانبندی کوتاه‌تر انجام خواهد شد، افزود: چینش هیات‌های اجرایی در استان اصفهان انجام و در سامانه ثبت شده است و هماهنگی کامل میان هیات‌های نظارت و اجرایی وجود دارد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا