اخبار روز

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس باید پاسخگوی اشتباه در شمارش آرا باشند

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس باید پاسخگوی اشتباه در شمارش آرا باشند

محمدصالح جوکار حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر آرای برخی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس گفت: هیئت‌رئیسه سنی مجلس عهده‌دار برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه بود و متاسفانه در شمارش آرا مشکلاتی ایجاد کردند البته جابه‌جایی آن‌چنانی نداشت و آمار و ارقام در بعضی از موارد متفاوت بود.

وی ادامه داد: الان مجلس در حال بررسی است و باید هیئت‌رئیسه سنی تا آن نمایندگانی که ناظر بر شمارش آرا بودند پاسخ‌گو باشند.

جوکار در خصوص جدل برخی از نمایندگان مجلس در زمان بررسی اعتبارنامه‌ها اظهار کرد: باید فضای مجلس آرام باشد و آنچه حضرت آقا در در پیامشان در جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم سفارش کردند آرام‌بخشی مجلس به جامعه است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم بیان کرد: امیدوارم در سایه آرامش و براساس آیین‌نامه مجلس عمل کنیم چون با بی‌نظمی نمی‌توان کار را جلو برد لذا همه نمایندگان باید از فرمایشات رهبر انقلاب تبعیت کنند و در سایه وحدت یک مجلس قوی و منسجم داشته باشیم تا امور کشور به پیش برود و امیدواریم دولت آینده هم دولتی باشد تا با تعامل و وحدت مسائل مردم را حل کنیم.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا