برگه های فروش: چگونه می توان یکی را ایجاد کرد که به نتیجه برسد
برگه های فروش: چگونه می توان یکی را ایجاد کرد که به نتیجه برسد
اگر صاحب کسب و کار هستید، قبلاً یک زمین آسانسور عالی. با این حال، همه برای گوش دادن به شعر شما وقت نخواهند داشت. برخی ترجیح می دهند در یک نگاه از پیشنهاد شما یاد بگیرند. اینجاست که برگههای فروش وارد میشوند.
برگه فروش یک صفحه یک صفحه ای است که دقیقاً آنچه محصول شما می تواند ارائه دهد را نشان می دهد. فرض کنید در حال باز کردن سرویسی هستم که الگوریتم های هوش مصنوعی را آموزش می دهد. برگه فروش من شامل نحوه ارائه خدمات تیم من، مزایای برنامه ما و هزینه کار با ما است.
در این راهنما، آنچه را که در برگه فروش قرار میگیرد و چگونه میتوانید سندی ایجاد کنید که قرارداد را مهر و موم میکند، بررسی میکنیم.
فهرست مطالب
برگه فروش چیست؟
برگه فروش یک سند یک صفحه ای است که به طور مختصر توضیح می دهد که چگونه محصول یا خدمات شما یک مشکل خاص را حل می کند. این اساساً یک آگهی یا بروشور تک صفحه ای است که باید از نظر بصری جذاب، قالب بندی شده و متقاعدکننده باشد. همچنین باید یک فراخوان قطعی برای اقدام برای مشتریان بالقوه وجود داشته باشد.
برگه فروش اولین برداشت فیزیکی است. جوهر هویت برند شما و هدف محصول شما را در بر می گیرد. اغلب از طریق پست، از طریق ایمیل یا در جلسات واقعی بین مشتریان بالقوه توزیع می شود.
برگه فروش شما قابلیت ها و حرفه ای بودن محصولات شما را نشان می دهد. توزیع برگه های فروش آموزنده و خوش ساخت نشان می دهد که کسب و کار شما چیزهای زیادی برای ارائه دارد. همچنین میتوانید مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که خرید کنند و کسبوکار خود را سرآمد نگه دارید.
فروش طراحی ورق
- لوگو و نام محصول شما
- تصاویر تمام رنگی
- یک عنوان جذاب
- یک پاراگراف مقدمه
- مشخصات و مزایای محصول
- تجسم داده های جذاب
- یک فراخوان واضح و شفاف
هر برگه فروش خوش ساخت نیاز به عناصر کلیدی طراحی دارد. اینکه چگونه تصمیم میگیرید که خودتان را بسازید، در نهایت به خودتان بستگی دارد. با این حال، به نفع شماست که حداقل برخی از این مؤلفهها را بگنجانید – همه با برند شرکت شما سفارشی شدهاند.
1. لوگو و نام محصول شما
این ممکن است ناگفته نماند، اما مشتریان بالقوه باید بدانند شما چه کسی هستید و چه چیزی میخرند. حتما این عناصر را به صورت برجسته نشان دهید. بقیه سند باید منعکس کننده این مارک تجاری باشد، از جمله رنگ ها و فونت های برند شما.
با این حال، به خاطر داشته باشید که شما فقط یک برگه دارید. حواستان باشد چقدر فضایی را در اینجا اشغال می کنید. نام تجاری شفاف در یک بسته کوچک می تواند راه بسیار طولانی را انجام دهد.
2. تصاویری تمام رنگ
برگه فروش، در اصل، ترفندی برای جلب توجه است. این همه با تصاویری جذاب شروع می شود. اگر چیزی فیزیکی می فروشید، گیرنده باید دقیقاً متوجه شود که محصول چه شکلی است. اگر می توانید تصاویری از خود محصول اضافه کنید — در حالت ایده آل از چندین زاویه.
منبع تصویر
به مشتریان بالقوه یک نگاه اولیه به آنچه ارائه میشود بدهید. اگر برگه فروش شما کاملاً متنی باشد، به این اندازه قانع کننده نخواهد بود. مشتریان بالقوه باید خود را در حال استفاده از محصول تجسم کنند.
منبع تصویر
این برگه فروش از Dole دارای چندین تصویر رنگارنگ و جذاب از محصولی است که تبلیغ می کند. این دارای تصاویر مختلفی از انواع بسته بندی و سایر محصولات مرتبط است که Dole برای هلوهای برش داده شده خود ارائه می دهد.
کلید در اینجا جلب توجه است. تصاویری که این شرکت استفاده میکند، بدون ساییدگی جذاب هستند. همیشه آن را هدف قرار دهید.
ایجاد یک تجربه تعاملی تر، مشتری را به روش های بزرگ تری از صرف بحث کلامی درگیر می کند. اما اگر محصول شما یک کالای فیزیکی نباشد چه؟ برای متقاعد کردن خریدار برای خرید، میتوانید تصاویر یا تصاویری را با دادههای مرتبط انتخاب کنید. اگر یک طلسم مارک دارید، میتوانید آن تصویر را نیز بگنجانید.
3. سرفصلی جلب توجه که می چسبد
این جنبه لحن را برای بقیه کپی تنظیم می کند. مطمئن شوید که مختصر و جذاب باشد.
عنوان شما می تواند به سادگی شعار شرکت شما باشد، اما ممکن است این بهترین اقدام شما نباشد. اگر میتوانید چیزی بیاورید که ماهیت خود محصول را بهتر نشان دهد، آن را دنبال کنید.
Image منبع
در اینجا عنوانی از برگه فروش برش های میوه منجمد آماده آشپز Dole’s آمده است. مستقیم، قانع کننده و برای جلب توجه طراحی شده است. این ماهیت محصول در واقع چیست. اگر کسی فقط تیتر را بخواند، هنوز میفهمد محصول برای چیست.
علاوه بر عنوان، بیایید به طراحی نگاه کنیم. توصیفی ترین کلمات، “ترکیدن کامل” و “طعم میوه”، بزرگترین متن و در روشن ترین رنگ هستند. این امر چشم مخاطب را جلب می کند و بزرگترین مزایای محصول را تقویت می کند.
4. پاراگراف مقدمه
یک پاراگراف مقدماتی می تواند دیدگاهی در مورد هویت، قابلیت اطمینان و شهرت شرکت شما به مشتریان بالقوه ارائه دهد.
اگر مشتری بالقوه هرگز نام شما را نشنیده است، ممکن است تمایلی به خرید از شما نداشته باشد – حتی اگر به محصول علاقه مند باشد. برای آرام کردن اعصاب آنها و تثبیت خود به عنوان یک اقتدار در فضایتان، بد نیست.
5. مشخصات محصول و مزایای پشتیبانی شده توسط هارد دیتا
این جزء گوشت واقعی برگه فروش است. اینجا جایی است که ثابت میکنید محصولتان ارزش زمان و پول مشتریان بالقوهتان را دارد. مزایای واضحی را ایجاد کنید که می توانند انتظار دیدن آنها را داشته باشند، اما در اینجا متوقف نشوید. برای اثبات ادعاهای خود باید آمار سختی داشته باشید.
همچنین، در مورد اینکه محصول چیست و چگونه کار میکند، جزئیات بیشتری ارائه دهید. اینها ضروری هستند، اما نقطه فروش بزرگ شما همچنان مزایای بالقوه خواهد بود.
6. تجسم داده های جذاب
اگر دادههای سختی را برای حمایت از ادعاها و مشخصات محصول خود اضافه میکنید، به نفع شماست که آن را به نحوی جذاب ترتیب دهید. مطمئن شوید که آمار شما به راحتی قابل درک است، و این اغلب به معنای ارائه آنها به صورت گرافیکی است.
برگه فروش شما یک مقاله تحقیقاتی نیست. مشتریان بالقوه علاقه ای به بررسی و درک یک صفحه کامل از داده های خام ندارند. این یک تصویر کوچک از محصول شما است، بنابراین بهتر است داده های خود را به شکلی قابل هضم ارائه دهید.
Image منبع
در اینجا نمونه دیگری از برگه فروش Chef Ready Frozen Fruit Cuts Dole آورده شده است. در اینجا، داده های مربوط به ترجیحات میوه به صورت واضح و مختصر ارائه می شود. پس زمینه های میوه بدون به خطر انداختن ارزش داده هایی که پشتیبانی می کنند، سرگرم کننده و جذاب هستند. این یک نمونه عالی از شرکتی است که دادههای خشک را در برگههای فروش خوشمزه میسازد.
7. Call-to-Action Clear-Cut
این ضروری ترین مؤلفه از همه است. بگویید که یک برگه فروش فوق العاده قانع کننده درست می کنید. مشتری آن را می خواند و کاملاً درگیر است. تصاویر، دادهها، نمودارها، تیتر، کپی و لحن شما همه ذهن آنها را منفجر کرد. آنها کاملاً در هیئت مدیره هستند.
این فوقالعاده خواهد بود، اما اگر فراخوانی برای اقدام در برگه خود نداشتید، ممکن است تمام آن هیجان از بین برود.
همیشه مراحل بعدی را در برگه فروش خود ذکر کنید. مطمئن شوید که مشتریان بالقوه می دانند پس از فروش در زمین عالی شما به کجا بروند. آیا آنها باید از وب سایت شما بازدید کنند؟ آیا باید با شماره ارائه شده با شما تماس بگیرند؟ آیا باید به شما ایمیل بزنند؟ آیا آنها باید به خرده فروشان خاصی مراجعه کنند که محصول شما در آنجا حمل می شود؟
یک برگه فروش همیشه با قصد طراحی میشود — اینجا جایی است که آن قصد بیان میشود.
منبع تصویر< /a>
قالب برگه فروش
هیچ استانداردی برای طراحی برگه فروش وجود ندارد. از بسیاری جهات، این یک فرصت عالی برای شرکت شما برای ابراز خلاقیت است.
با این وجود، داشتن یک نقطه پرش برای ارجاع و ساختار برگه خود می تواند مفید باشد. Visme، یک ابزار گرافیکی آنلاین، قالب های برگه فروش مانند این:
منبع تصویر
در نهایت، برگه فروش شما دقیقاً همین است – برگه فروش شما. هیچ استراتژی یا فرمولی کاملاً مشخصی وجود ندارد که بتوانید از آن پیروی کنید و انتظار نتایج باورنکردنی را داشته باشید. باید تلاش های خود را برای برجسته کردن بهترین بخش های محصول خود انجام دهید.
با این وجود، دستورالعملهایی وجود دارد که میتوانید برای اطمینان از گنجاندن اطلاعات لازم در برگه فروش خود و انتقال قانعکننده آن به آنها رجوع کنید.
ایده های خود را زنده کنید
داشتن برگه فروش برای یک شرکت یک شکست است و باید با احتیاط رفتار شود. ایجاد یک نمایش جذاب، رنگارنگ و مبتکرانه از آنچه شما برای ارائه دارید. این بیانیه و فراخوان آن برای اقدام، برند شما را تبلیغ می کند. بنابراین مطمئن شوید که تک پیجر شما چشم نواز و آموزنده باشد.
منبع:hubspot