کسب و کار

یک راهنمای ساده و سرراست برای IDX در املاک و مستغلات

یک راهنمای ساده و سرراست برای IDX در املاک و مستغلات

نمایش لیست املاک شما به صورت آنلاین هرگز مهم نبوده است – IDX (مبادله داده های اینترنتی) را برای هر کسی در صنعت املاک و مستغلات بسیار ارزشمند می کند. مطالعه ای از انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) دریافت که 97٪ از خریداران خانه از اینترنت برای جستجوی خانه استفاده می کنند و جستجوی آنلاین بهترین روشی است که خریداران خانه خانه های خود را پیدا می کنند.

 idx used to shop for homes

در کمال تعجب، تنها 69 درصد از متخصصان املاک و مستغلات وب سایت دارند. بیشتر مشاوران املاک و کارگزاران، لیست های خود را در سرویس چند فهرستی (MLS)، مجموعه ای از پایگاه های داده خصوصی و منطقه ای برای کارگزاران املاک< /a> برای به اشتراک گذاشتن لیست اموال. متخصصان املاک و مستغلات هزینه عضویت و اشتراک گذاری لیست ها را از طرف فروشندگان می پردازند. اما چگونه لیست های MLS را به وب سایت خود اضافه می کنید؟

خیلی خوشحالم که پرسیدی. اینجاست که IDX عکس را وارد می کند.

Free Resource: Real Estate Strategy Template

IDX چیست؟

مبادله داده‌های اینترنتی (IDX) سیستم و قوانینی است که به کارگزاران املاک و مستغلات و نمایندگان اجازه می‌دهد تا لیست‌های یکدیگر را به اشتراک بگذارند. نرم افزار IDX متخصصان املاک را قادر می سازد تا لیست های MLS را به وب سایت های خود اضافه کنند.

چرا IDX مهم است

هدف IDX همسطح کردن زمین بازی است، بنابراین دلالان املاک کوچکتر می توانند با سازمان های بزرگتر رقابت کنند. همچنین فهرست‌های دارایی را در سراسر صفحه استاندارد می‌کند و محیطی از همکاری را با اشتراک‌گذاری کارگزاران فهرست‌هایشان را تقویت می‌کند.

اکنون که اصطلاحات کلیدی را روشن کردیم، بیایید نحوه عملکرد MLS با IDX را بررسی کنیم.

چگونه IDX با MLS کار می کند

از آنجایی که اکثر خریداران خانه جستجوی آنلاین خود را آغاز می کنند، مشاوران املاک و آژانس های املاک و مستغلات می توانند وب‌سایت‌ها ایجاد کنید تا خدمات خود را بازاریابی کنید و با خریداران و فروشندگان بالقوه ارتباط برقرار کنید. از شرکت‌های املاک و مستغلات، 91٪ فهرست‌های دارایی را در وب‌سایت‌های خود با کمک یکپارچه‌سازی IDX نشان می‌دهند. می توانید از افزونه هایی استفاده کنید که مستقیماً با یک سایت موجود ادغام می شوند یا یک سایت جدید با راه حل IDX بسازید.

راه حل IDX شما یک اتصال داده بین وب سایت شما و MLS برقرار می کند، لیست ها را برای نمایش در وب سایت شما وارد می کند و به روز رسانی ها را اجرا می کند. این فرآیند بسته به سرویسی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

هنگامی که یکپارچه سازی IDX خود را راه اندازی می کنید، باید انتخاب کنید که آیا خدمات متقابل کارگزار رایگان را انتخاب کنید یا خیر. فعال کردن کارگزاری متقابل به کارگزاران دیگر اجازه می‌دهد تا لیست‌های شما را در وب‌سایت‌هایشان نمایش دهند و به فهرست‌های شما بالقوه بیشتری در معرض دید قرار بگیرند. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آیا فهرست‌هایی از سایر کارگزاران شرکت‌کننده نمایش داده شود.

مقررات IDX: 5 قانون برای دانستن

انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) استفاده از IDX را تنظیم می کند. در زیر تعدادی از قوانینی که متخصصان املاک و مستغلات باید هنگام استفاده از IDX رعایت کنند آورده شده است:

  • شما باید رضایت فروشنده را برای ارسال فهرست دارایی خود در IDX داشته باشید.
  • فهرست‌ها باید برای نمایش توسط MLS یا کارگزار فهرست‌بندی قبل از اینکه در سایت شما نمایش داده شوند تأیید شوند.
  • اطلاعات موجود در فهرست، مانند ویژگی‌های دارایی، قابل تغییر نیستند، بنابراین برای سایر نمایندگان و خریداران بالقوه جذاب‌تر به نظر می‌رسند.
  • اگر نمایش فهرست‌های خود را در IDX ممنوع کنید، نمی‌توانید فهرست‌های دیگر شرکت‌کنندگان IDX را در سایت خود به اشتراک بگذارید.

برترین نرم افزار IDX برای کارگزاران

از کدام نرم افزار IDX برای وب سایت خود استفاده کنید؟ سیستم IDX مناسب تضمین می‌کند که فهرست‌های آنلاین شما کاربرپسند و تعاملی هستند. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک سیستم IDX در نظر بگیرید.

  1. آیا نرم افزار IDX با وب سایت فعلی شما یکپارچه می شود؟
  2. آیا به یک وب سایت جدید نیاز دارید؟ اگر چنین است، پلتفرمی را در نظر بگیرید که به خوبی با نرم افزار IDX ادغام می شود یا می تواند یک وب سایت املاک و مستغلات را با IDX سفارشی بسازد.
  3. آیا برای موبایل مناسب است؟ 76٪ از خریداران خانه خانه‌ها را با دستگاه تلفن همراه جستجو می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که ابزار شما موبایل پاسخگو.
  4. آیا می‌تواند میزبان عکس‌های با وضوح بالا و چند رسانه‌ای دیگر باشد؟ خریداران خانه عکس‌ها را به‌عنوان با ارزش ترین ویژگی وب سایت (89%)، پس از آن اطلاعات دقیق دارایی (86%) و پلان های طبقه (67%).
  5. به چه ویژگی های بازاریابی یا ارتباط با مشتری نیاز دارید؟ برخی از پلتفرم‌های IDX دارای ویژگی‌های ارتباطی داخلی یا CRM هستند، در حالی که برخی دیگر با ابزارهای خارجی ادغام می‌شوند.

برای کمک به شما در شناسایی بهترین پلتفرم IDX خود، پنج پلتفرم برتر IDX را با قیمت و بهترین ویژگی‌های هر کدام تقسیم کرده‌ایم.

IDX Broker

IDX Broker

منبع تصویر

IDX Broker ابزاری قوی است که جستجوی فهرست IDX را با یک نقشه تعاملی ارائه می‌کند. ابزار جستجو ویژگی Home Atlas به کاربران این امکان را می دهد که روی مناطق خاصی بزرگنمایی کنند، جستجوی سفارشی را ذخیره کنند و خواص را ذخیره کنند. IDX Broker می تواند با سایت موجود شما، با نسخه های ساده و پلاتینیوم موجود، ادغام شود.

هزینه: 55 تا 90 دلار در ماه

بهترین برای: کاربران وردپرس، افزودن IDX به سایت موجود، مقرون به صرفه

آنچه ما دوست داریم: IDX Broker بسیار انعطاف پذیر است و با هر وب سایتی، به ویژه وردپرس، کار می کند. آنها همچنین خدمات افزودنی مانند CRM پایه، مسیریابی سرنخ، و بسته های اداری را با قیمت برای تیم های املاک ارائه می دهند.

Placester

Placesterمنبع تصویر

Placester سایت‌های IDX سازگار با موبایل را برای شما طراحی می‌کند تجارت املاک ویژگی های اصلی عبارتند از جستجوی نقشه پویا، ابزارهای جذب سرنخ و پشتیبانی مشتری. Placester یک گزینه DIY مقرون به صرفه ارائه می دهد که در آن کارگزاران و نمایندگان می توانند وب سایت خود را با سازنده وب سایت و CRM آن بسازند.

با طرح‌های DIFM Website یا Content Pro، متخصصان املاک و مستغلات به یک متخصص وب‌سایت دسترسی پیدا می‌کنند تا سایت خود را طراحی کند و به‌روزرسانی و نگهداری نامحدود را انجام دهد. سایر ویژگی‌های ممتاز شامل ابزارهای رسانه‌های اجتماعی، واردات گواهینامه و نصب ربات چت است.

هزینه: بیش از ۹۹ تا ۳۹۹ دلار در ماه با تخفیف برای پرداخت‌های سالانه و گزینه آزمایشی رایگان

بهترین برای: وب سایت های جدید، ساخت وب سایت های سفارشی، پشتیبانی مداوم وب سایت

چیزی که ما دوست داریم: اگر می‌خواهید با طراحی و پشتیبانی حرفه‌ای، وب‌سایت خود را سریع راه اندازی کنید، Placester را در نظر بگیرید. شما می توانید پیش نمایش وب سایت را در کمتر از 24 ساعت داشته باشید. یک دستیار خلاق، فرآیند ساخت وب‌سایت شما و هرگونه به‌روزرسانی را مدیریت می‌کند.

IDXCentral

IDX Central

منبع تصویر

IDXCentral یک راه حل IDX ارائه می دهد که یکپارچه می شود به طور مستقیم با وب سایت شما یا می توان آن را به صورت سفارشی با یک سایت وردپرس جدید ساخت. ویژگی ها شامل اعلان های لیست جدید، IDX برای فیس بوک و نقشه های تعاملی است. لیست‌های IDX سازگار با سئو و پاسخگوی تلفن همراه هستند، با فرم‌های جذب سرنخ برای ارسال مستقیم سرنخ‌ها به صندوق ورودی شما.

بسته به نیاز خود، می‌توانید CRM عامل، برنامه سرنخ‌ها و گزارش‌های داده‌های بازار را اضافه کنید.

هزینه: بیش از ۴۴٫۹۵ دلار در ماه

بهترین برای: وب سایت های موجود، وب سایت های جدید، مقرون به صرفه

آنچه ما دوست داریم: IDXCentral کمک یکپارچه‌سازی IDX را ارائه می‌کند تا با پشتیبانی راه‌اندازی برای شما یا توسعه‌دهنده وب‌سایتتان، در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کند. از آنجایی که IDXCentral با پلتفرم‌های مختلف وب‌سایت کار می‌کند و برنامه‌های قابل تنظیمی دارد، شما فقط برای آنچه نیاز دارید پرداخت خواهید کرد. آنها همچنین یک وب سایت نسخه محدود با ظاهری سفارشی ارائه می دهند که مقرون به صرفه و منحصر به فرد برای بازار شما است.

راه حل های FBS IDX

FBS IDX Solutions

منبع تصویر

راه‌حل‌های FBS IDX دو گزینه ادغام IDX به‌علاوه یک API ارائه می‌دهد و با WordPress، Wix، ادغام می‌شود، Weebly و Squarespace. اگر با یک برنامه‌نویس کار می‌کنید، آنها می‌توانند از API برای ایجاد یک جستجوی فهرست سفارشی استفاده کنند. ویژگی‌های کلیدی شامل گرفتن سرنخ و پورتال، جستجوی ذخیره‌شده، فهرست‌بندی نقشه طبقه، و ویجت‌های آمار بازار است.

هزینه: 8 دلار در ماه برای بسته‌های کارگزار. 349-499 دلار در سال برای بسته های نماینده و تیم

بهترین برای: وب سایت های موجود، کاربران وردپرس، مقرون به صرفه

آنچه ما دوست داریم: سایت‌های کارگزاری که از پلتفرم Flexmls FBS استفاده می‌کنند، بر خلاف برخی از سیستم‌های IDX، که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد تا همگام‌سازی و به‌روزرسانی شود، از به‌روزرسانی‌های فوری سایت‌های Flexmls دیگر لذت خواهند برد. عکس‌های دارایی با وضوح بالا و ویجت‌های جستجوی قابل تنظیم FBS به شما این امکان را می‌دهد که خریداران خود را با تصاویری از ملک شگفت‌زده کنید.

IDX ویترین

Showcase IDX

منبع تصویر

Showcase IDX مستقیماً با وب‌سایت املاک شما ادغام می‌شود و متناسب با سایت شما قابل تنظیم است. طرح. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از جستجوی چند ضلعی تلفن همراه پاسخگو، مرتب‌سازی پیشرفته، جستجوهای ذخیره‌شده، و فهرست‌های پیشنهادی.

Showcase IDX همچنین از چندین نمایه MLS پشتیبانی می‌کند و یک جامعه املاک و مستغلات را میزبانی می‌کند تا تجارت شما را تقویت کند. ادغام CRM و Zapier آنها به شما امکان می دهد کسب و کار خود را دقیقاً همانطور که می خواهید اداره کنید.

هزینه: 74.95-119.95 دلار در ماه با گزینه آزمایشی رایگان

بهترین برای: وب سایت های موجود

آنچه ما دوست داریم: به‌روزرسانی‌های سریع با واکشی داده‌ها هر 15 دقیقه از MLS. MLS به متخصصان املاک و مستغلات این فرصت را می دهد تا لیست خود را به اشتراک بگذارند و با خریداران بالقوه خانه ارتباط برقرار کنند. هنگامی که لیست‌هایی را با IDX به سایت خود اضافه کردید، خود را آماده کنید تا با خریداران و نمایندگان در حالی که در وب برای خواص جستجو می‌کنند ارتباط برقرار کنید.

فروش خانه های بیشتر با وب سایت املاک و مستغلات با IDX

هر پلتفرمی را برای راه‌اندازی وب‌سایت و فهرست‌های IDX خود انتخاب کنید، بازاریابی کسب و کار املاک و مستغلات شما گام مهمی برای دستیابی به خریداران و فروشندگان و رشد کسب‌وکار شما است. در حالی که ارجاعات همیشه در املاک و مستغلات مهم هستند، اما دیگر کافی نیستند. با یک وب سایت زیبا، لیست اموال کاربرپسند و ابزارهای ارتباطی به روز، خود را بازاریابی کنید.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا