کسب و کار

تجزیه و تحلیل فروش چیست؟ باز کردن قدرت بینش های مبتنی بر داده

تجزیه و تحلیل فروش چیست؟ باز کردن قدرت بینش های مبتنی بر داده

ممکن است ایده مدیریت تجزیه و تحلیل فروش برای شما دلهره آور باشد. با این حال، با درک درست و ابزارهای مناسب، می‌توانید قدرت تجزیه و تحلیل فروش را باز کنید تا از تعاملات قبلی با مشتری درس بگیرید و استراتژی فروش آینده خود را تقویت کنید.

team reviews sales analytics on a computerدر این مقاله، نحوه برداشت تجزیه و تحلیل فروش و اینکه کدام نرم افزار تجزیه و تحلیل می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند، خواهید آموخت. به جلو!

Download Now: 2024 Sales Trends Report [New Data]

فهرست محتوا

تجزیه و تحلیل فروش چیست؟

شرکت‌ها از تجزیه و تحلیل فروش پیش‌بینی‌کننده استفاده می‌کنند تا الگوهایی را از رفتار مشتریان قبلی و سرنخ‌ها ترسیم کنند. این به تیم ها اجازه می دهد تا پتانسیل تجاری آینده بالقوه را پیش بینی کنند. تجزیه و تحلیل فروش پیش‌بینی‌کننده به شما امکان می‌دهد موفقیت آینده را بسنجید و مؤثرترین استراتژی‌ها را برای تلاش‌های فروش خود شناسایی کنید.

خودکار کردن فرآیند از داده‌های تاریخی شما و داده‌هایی که به طور مداوم جمع‌آوری می‌کنید استخراج می‌شود. این نرم افزار روندهای رفتاری مشتریان را جمع آوری می کند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تبدیل خودکار داده های خام شما به پیش بینی های عملی. هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید، پیش‌بینی‌ها دقیق‌تر می‌شوند.

این پیش‌بینی‌ها می‌توانند به راهنمایی جنبه‌های مختلف رویکردهای فروش و بازاریابی شما کمک کنند. می‌توانید فرصت‌های فروش را شناسایی کنید، محصولات پرطرفدار را کاهش دهید و پیام‌های بازاریابی خود را بهبود بخشید.

اگرچه برنامه‌های تحلیل فروش پیش‌بینی‌کننده عملی هستند، اما لزوماً تنها ابزار اجرای تجزیه و تحلیل داده‌های فروش نیستند. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در انجام این فرآیند وجود دارد.

چگونه تجزیه و تحلیل داده های فروش را اجرا کنیم

1. انتخاب کنید چه کسی یا چه چیزی را می خواهید تجزیه و تحلیل کنید.

این یکی بسیار ساده است، اما هنوز هم ارزش ذکر کردن دارد. اگر ندانید که به تجزیه و تحلیل چه نوع داده‌های فروش علاقه دارید، نمی‌توانید تجزیه و تحلیل داده‌های فروش را اجرا کنید.

شما می خواهید بازی پایانی خود را از دیدگاه سطح بالا درک کنید. تجزیه و تحلیل داده‌های فروش می‌تواند در مورد عملکرد محصول، بخش، تیم، کمپین یا نماینده صحبت کند. ابتدا بدانید چه کسی یا چه چیزی را می‌خواهید بفهمید، و از آنجا بروید.

به عنوان مثال، اگر مدیر فروش در یک شرکت تجارت الکترونیک هستید، باید عملکرد تیم های فروش خود را در مناطق مختلف تجزیه و تحلیل کنید.

با تمرکز بر تیم‌های فروش، می‌توانید بینش‌هایی در مورد اثربخشی آن‌ها به دست آورید، نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنید، و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها را برای افزایش عملکرد بگیرید.

چیزی که ما دوست داریم: درک بازی آخر و تعیین اینکه چه کسی یا چه چیزی را می‌خواهید در داده‌های فروش خود تجزیه و تحلیل کنید، مهم است. تمرکز واضح می‌تواند تلاش‌های تجزیه و تحلیل شما را ساده‌تر کند و بینش‌های ارزشمندی را که مختص اهداف شما هستند، آشکار کند.

بهترین برای: این مرحله برای کسب‌وکارهایی که هدفشان درک جامع عملکرد فروش است، ایده‌آل است. با تعریف دامنه تحلیل، از جمله اثربخشی محصول، عملکرد تیم، و تأثیر کمپین، می‌توان به بینش‌های هدفمند و معناداری دست یافت.

نکته حرفه‌ای: معیارهای مرتبط مانند نرخ تبدیل، میانگین اندازه معامله یا هزینه‌های جذب مشتری را انتخاب کنید تا بینش‌های فروش عمیق‌تری کسب کنید و موفقیت را به طور مؤثر اندازه‌گیری کنید. این شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تصمیم گیری مبتنی بر داده را هدایت می کند و استراتژی فروش شما را بهبود می بخشد.

2. اهداف مشخص و قابل اندازه گیری را شناسایی کنید.

بعد، به چیزی معین و قابل اندازه گیری توجه کنید. برای مثال، فرض کنید یک کسب‌وکار خرده‌فروشی دارید و اخیراً یک تبلیغ یک ماهه برگزار کرده‌اید که در آن همه محصولات شما 30٪ تخفیف داشتند.

اکنون، می‌خواهید تعیین کنید کدام یک از محصولات فروش شما نسبت به فروش معمولی در یک دوره مشابه بهترین فروش را داشته است. در این مثال، شما علاقه مند به اندازه گیری فروش محصول بر اساس واحد برای مدت زمان کمپین و بازه زمانی مشابه دیگری خواهید بود.

چیزی که ما دوست داریم: تجزیه و تحلیل عملکرد فروش محصولات فروش خاص نسبت به فروش معمولی به شما امکان می‌دهد اقلامی را که بیشترین تقاضا را تجربه کرده‌اند و بیشترین درآمد را در طول دوره تبلیغاتی ایجاد کرده‌اند، شناسایی کنید.

بهترین برای: این مرحله به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که اخیراً کمپین‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند، مانند فروش یک ماهه با قیمت‌های تخفیف‌خورده، ارزشمند است.

نکته حرفه ای: برای اطمینان از اهداف متمرکز و همسو برای تجزیه و تحلیل داده های فروش، معیارها و معیارهای واضحی را تعیین کنید. این امکان ردیابی و ارزیابی مؤثر موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما را فراهم می کند و بینش های ارزشمندی را برای اطلاع از استراتژی های آینده ارائه می دهد.

3. تعیین کنید که چقدر می خواهید داده های فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید.

تکرار بازبینی داده ها بسته به ماهیت تجزیه و تحلیل متفاوت است. ممکن است بخواهید داده‌ها را هفتگی، ماهانه، فصلی یا حتی روزانه اندازه‌گیری کنید.

برخی گزارش‌های تجزیه و تحلیل فروش، نظارت مداوم را برای مراجعات بعدی تضمین می‌کند. در مثال ما، گزارش بر داده‌های ماهانه قبلی تکیه می‌کند تا یک نقطه مرجع برای کمپین سیلو و یک ماهه ارائه کند.

برای یک کسب و کار خرده فروشی که یک کمپین بازاریابی یک ماهه را اجرا می کند، تعیین فراوانی تجزیه و تحلیل داده های فروش بسیار مهم است.

با بررسی هفتگی داده‌ها در طول کمپین و مقایسه آن با داده‌های ماهانه دوره‌های قبلی، می‌توانید پیشرفت آن را پیگیری کنید، روندها را شناسایی کنید و برای به حداکثر رساندن اثربخشی آن تنظیمات به موقع انجام دهید.

چیزی که ما دوست داریم: با ایجاد یک برنامه زمانی ثابت برای تجزیه و تحلیل داده‌های فروش، می‌توانید عملکرد را در طول زمان ردیابی کنید و الگوها یا روندهایی را شناسایی کنید که ممکن است بر استراتژی فروش شما تأثیر بگذارد.

بهترین برای: این مرحله برای مشاغلی که می‌خواهند سرعت منظمی برای بررسی داده‌های فروش ایجاد کنند، ایده‌آل است. چه به صورت هفتگی، ماهانه، سه ماهه یا حتی روزانه داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید، فرکانس باید با نیازها و اهداف گزارش‌دهی سازمان شما مطابقت داشته باشد.

نکته حرفه ای: تعادل بین ثبت اطلاعات بینش معنی دار و مدیریت حجم داده را در نظر بگیرید. بازه زمانی را انتخاب کنید که با نیازهای گزارش شما همسو باشد و به شما امکان می دهد عملکرد را در طول زمان به طور موثر پیگیری کنید.

4. داده های فروش خود را به صورت دستی جمع آوری کنید یا از نرم افزار تجزیه و تحلیل فروش به صورت متوالی استفاده کنید.

کامپایل دستی داده‌های فروش از نظر فنی هنوز امکان‌پذیر است. اگر آن مسیر را ترجیح می دهید، از نرم افزار صفحه گسترده Excel یا Google Sheets استفاده کنید. با این حال، CRM ها و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فروش امروزه گزینه های جذاب تری هستند.

یک CRM می تواند به تسریع روند جمع آوری داده های فروش کمک کند. این به شما امکان می دهد اطلاعات فردی مشتری را به سرعت ردیابی کنید. علاوه بر این، بسیاری منابع برای ثبت عملکرد تیم فروش ارائه می‌دهند.

طیف وسیعی از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فروش می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. بعداً برخی از گزینه‌های محبوب را بررسی می‌کنیم.

چیزی که ما دوست داریم: نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فروش و CRM راه حل های مناسبی برای جمع آوری داده های فروش ارائه می دهند. آنها فرآیند را ساده می کنند و عملکردهای اضافی را برای تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها ارائه می دهند.

بهترین برای: این مرحله برای مشاغلی که به دنبال بهینه سازی فرآیند جمع آوری داده های فروش خود هستند بسیار سودمند است. نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فروش و CRM ها به ویژه برای سازمان هایی که به دنبال خودکارسازی جمع آوری داده ها، بهبود دقت و به دست آوردن بینش عمیق تر در مورد عملکرد فروش هستند، ارزشمند هستند.

نکته حرفه‌ای: برای ساده‌سازی جمع‌آوری داده‌های فروش، از یک CRM استفاده کنید که ویژگی‌های قوی برای ردیابی اطلاعات مشتری و عملکرد تیم فروش ارائه می‌دهد.

5. از ابزارهای تجسم داده ها استفاده کنید.

d8aad8acd8b2db8cd987 d988 d8aad8add984db8cd984 d981d8b1d988d8b4 da86db8cd8b3d8aad89f d8a8d8a7d8b2 daa9d8b1d8afd986 d982d8afd8b1d8aa d8a8 66428417e9859

منبع تصویر /a>

پس از جمع آوری داده های خود، یک گزارش تجزیه و تحلیل فروش ایجاد کنید. مثال بالا یک گزارش را نشان می‌دهد که از نمودارها و نمودارهای قابل فهم استفاده می‌کند.

نرم‌افزار تجزیه و تحلیل فروش معمولاً شامل منابع تجسم داده‌ها می‌شود که به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه اطلاعات فروش را درک کنند. گزارش های مختلف فروش شامل پیش بینی معامله، فعالیت فروش و تجزیه و تحلیل خط لوله معامله است. HubSpot CRM به شما امکان دسترسی به همه این گزارش‌ها، گزارش‌های سفارشی را می‌دهد. و بیشتر با استفاده از داده های جمع آوری شده در CRM شما.

اگر به نرم افزار گزارش تجزیه و تحلیل فروش دسترسی ندارید یا ترجیح می دهید این کار را به روش قدیمی انجام دهید، می توانید با استفاده از جداول محوری Excel یا Google Sheets یک گزارش تجزیه و تحلیل فروش ایجاد کنید.

تجسم داده‌های فروش شما، یک فرآیند پیچیده را به یک عکس فوری قابل هضم از سلامت فروش شما تبدیل می‌کند. ادغام تصاویری که به هر کسی اجازه می‌دهد چیزی را که در غیر این صورت اعداد و ارقام حیرت‌انگیزی بود، درک کند.

چیزی که ما دوست داریم: ابزارهای تجسم داده تفسیر داده‌های فروش را ساده می‌کنند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که بینش‌های ارزشمندی به دست آورند و تصمیمات آگاهانه بگیرند. قالب‌های بصری مانند نمودارها و نمودارها درک را افزایش می‌دهند و ارتباطات سازمانی مؤثر را ارتقا می‌دهند.

بهترین برای: این مرحله برای مشاغلی که به دنبال بهبود تجزیه و تحلیل داده‌های فروش خود از طریق نمایش‌های بصری هستند ایده‌آل است. ابزارهای تجسم داده ها به ویژه برای تیم های فروش و افرادی که رویکرد بصری را برای تجزیه و تحلیل پیش بینی معامله، فعالیت فروش و تجزیه و تحلیل خط لوله معامله ترجیح می دهند، مفید هستند.

نکته حرفه‌ای: نمودارها و نمودارهای جذاب بصری ایجاد کنید تا داده‌های فروش را به طور موثر ارتباط برقرار کنید. تصاویر واضح به شناسایی روندها، الگوها و بینش های کلیدی کمک می کند و درک عملکرد فروش را افزایش می دهد.

6. داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید و به دنبال روندها باشید.

اکنون، زمان آن است که یافته های خود را تجزیه و تحلیل کنید. در این مرحله، به اهداف قابل اندازه‌گیری خود اشاره می‌کنید تا ببینید چگونه در برابر معیارهایی که ردیابی کردید با نرم افزار تجزیه و تحلیل فروش خود.

در مثال ما، شما باید در طول کمپین به دنبال فروش خاص بر اساس واحد برای هر محصول باشید. سپس، می توانید آن ارقام را با همتایان خود در یک چارچوب زمانی مشابه و بدون کمپین مقایسه کنید. پس از این مقایسه، می‌توانید نتیجه‌گیری کنید که کدام محصولات در هنگام فروش برای مشتریانی که از بودجه آگاه هستند جذاب‌تر هستند.

آنچه ما دوست داریم: تجزیه و تحلیل داده های فروش، بینش هایی را در مورد ترجیحات مشتری و عملکرد محصول آشکار می کند. با مقایسه ارقام فروش کمپین و غیر کمپین، کسب و کارها می توانند محصولات مقرون به صرفه را برای قیمت گذاری و تبلیغات بهینه، افزایش فروش و رضایت مشتری شناسایی کنند.

بهترین برای: این مرحله برای کسب‌وکارهایی که به دنبال درک عمیق‌تری از عملکرد فروش خود و شناسایی روندهای کلیدی هستند، بسیار مهم است.

نکته حرفه ای: روی شناسایی روندهایی که با اهداف قابل اندازه گیری شما همسو هستند تمرکز کنید. به دنبال الگوها و بینش هایی باشید که به شما در تصمیم گیری آگاهانه و بهینه سازی استراتژی های فروش کمک می کند.

7. نتایج خود را اعمال کنید.

از داده های تجزیه و تحلیل فروش خود برای شکل دادن به تلاش های فروش آینده خود استفاده کنید. آنچه را که آموخته اید برای پیش بینی بهتر رفتار مشتری و مشتریان احتمالی به کار ببرید.

در مثال خرده فروشی ما، ممکن است از اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد محصولات شما با کاهش قیمت برای تخفیف انتخابی و تبلیغ محصولاتی که بیشتر برای مشتریان مشتاق معامله جذاب هستند.

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما هنوز جای خود را در این لیست تضمین می کند. تجزیه و تحلیل های خود را اعمال کنید و آنها را به طور مداوم اجرا کنید تا تلاش های فروش خود را به طور مستمر بهبود بخشید.

چیزی که ما دوست داریم: استفاده از نتایج تجزیه و تحلیل فروش، به کسب و کارها این امکان را می دهد تا اقدامات پیشگیرانه ای را برای بهبود نتایج فروش انجام دهند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری، به‌طور استراتژیک محصولات را تخفیف داده و تبلیغ کنند، و جذابیت خود را برای مشتریان بالقوه معامله به حداکثر برسانند.

بهترین برای: این مرحله برای کسب و کارهایی ضروری است که به دنبال استفاده از تجزیه و تحلیل فروش برای بهینه سازی تلاش های فروش خود هستند. با استفاده از یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند تصمیمات آگاهانه بگیرند و رویکرد خود را برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات مشتری تنظیم کنند.

نکته حرفه‌ای: داده‌های تجزیه و تحلیل فروش خود را برای افزایش تلاش‌های فروش در آینده به کار ببرید. از بینش‌های به‌دست‌آمده برای پیش‌بینی مؤثرتر رفتار مشتری و مشتریان بالقوه استفاده کنید و استراتژی‌ها و تبلیغات هدفمند را فعال کنید.

8. بر اساس یافته های خود نظارت و تکرار کنید.

بر اساس یافته‌ها و تجزیه و تحلیل‌های خود، تصمیمات آگاهانه و تنظیماتی را برای استراتژی‌های فروش، کمپین‌ها، قیمت‌گذاری، پیشنهادات محصول و موارد دیگر اتخاذ کنید. از بینش های به دست آمده از تحلیل داده های فروش خود برای بهینه سازی خود استفاده کنید تلاش برای فروش و کسب نتایج بهتر.

به طور منظم اهداف و معیارهای خود را مرور کنید و در صورت لزوم آنها را اصلاح کنید. رویکرد تجزیه و تحلیل خود را با پیشرفت کسب و کار و بروز سؤالات یا چالش های جدید تطبیق دهید.

با یادگیری مداوم از داده های فروش خود و به کارگیری آن آموخته ها، می توانید به طور مداوم عملکرد فروش خود را بهبود بخشید و به اهداف خود برسید.

آنچه ما دوست داریم: نظارت و تکرار بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های فروش شما به بهبود مستمر و بهینه‌سازی استراتژی‌های فروش شما امکان می‌دهد. این تضمین می‌کند که با اهداف خود هماهنگ می‌مانید و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها را برای رسیدن به نتایج بهتر اتخاذ می‌کنید.

بهترین برای: این مرحله برای مشاغلی که می خواهند عملکرد فروش خود را بهبود بخشند و رقابتی باقی بمانند ضروری است. این عمدتا به نفع کسانی است که به تصمیم گیری مبتنی بر داده ها اهمیت می دهند و برای رشد مستمر تلاش می کنند.

نکته حرفه ای: یک حلقه بازخورد بین تجزیه و تحلیل فروش و تیم خود ایجاد کنید. بینش های به دست آمده از تجزیه و تحلیل را به طور منظم به تیم فروش خود منتقل کنید و آنها را در فرآیند مشارکت دهید. تجربه و بازخورد خط مقدم آنها می تواند زمینه ارزشمندی را فراهم کند و به اصلاح رویکرد تحلیل شما کمک کند.

نرم افزار تجزیه و تحلیل فروش

اکنون که مراحل تجزیه و تحلیل فروش را پوشش دادیم، اجازه دهید برخی از بهترین نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فروش موجود را برای کمک به تسهیل فرآیند بررسی کنیم.

1. HubSHubS

d8aad8acd8b2db8cd987 d988 d8aad8add984db8cd984 d981d8b1d988d8b4 da86db8cd8b3d8aad89f d8a8d8a7d8b2 daa9d8b1d8afd986 d982d8afd8b1d8aa d8a8 6642841add3ff

با مرکز فروش به صورت رایگان شروع کنید

HubSpot Sales Hub شامل مجموعه ای قوی از منابع تجزیه و تحلیل فروش برای ایجاد و هر نوع گزارش داده را حفظ کنید. این نرم‌افزار ابزارهایی دارد که به شما در ردیابی پیش‌بینی معاملات، گزارش‌های عملکرد فروش، و گزارش‌های بهره‌وری – در میان چندین معیار کلیدی دیگر کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که HubSpot Sales Hub را از سایر پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل فروش متمایز می‌کند، دسترسی آن است. این رابط کاربری ساده دارد که عملکرد قدرتمند و کاربردی را با سهولت استفاده هماهنگ می کند. می‌توانید چندین داشبورد قابل تنظیم داشته باشید که در گزارش‌های تحلیلی فروش شما قابل مشاهده است.

عنصر مشارکتی پلتفرم، آن را برای تیم های بزرگتر مناسب می کند. هر داشبوردی که ایجاد می‌کنید دارای امتیازات دسترسی قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که چه تعداد از اعضای تیم می‌توانند گزارش‌های تجزیه و تحلیل فروش شما را مشاهده یا مرتب کنند.

چیزی که ما دوست داریم: با ساختار قیمت‌گذاری سطحی و انتخاب‌های مناسب برای شرکت‌ها در هر اندازه، HubSpot Sales Hub و ویژگی‌های تجزیه و تحلیل فروش آن، بدون توجه به مقیاس یا ماهیت کسب‌وکار شما، ارزش توجه دارند.

قیمت: HubSpot Sales Hub دارای یک گزینه رایگان و طرح‌های پولی است که از 45 دلار در ماه شروع می‌شوند — با گزینه‌های با قیمت بالاتر که مطابق با نیازهای کسب‌وکار شما در حین تکامل و گسترش هستند. همچنین دارای یک گزینه در سطح سازمانی برای مشاغل بزرگ است.

2. Power BI

d8aad8acd8b2db8cd987 d988 d8aad8add984db8cd984 d981d8b1d988d8b4 da86db8cd8b3d8aad89f d8a8d8a7d8b2 daa9d8b1d8afd986 d982d8afd8b1d8aa d8a8 6642841ce14ed

منبع تصویر

Power BI یک نرم افزار تجزیه و تحلیل فروش و منبع تجسم داده از مایکروسافت است. این راه حل جامع تحلیلی از فروشندگان فردی به شرکت شما مقیاس می شود. با استفاده از این محدوده، می‌توانید از داده‌های تحلیلی برای اطلاع‌رسانی به تلاش‌های فروش هوشمندتر و مؤثرتر از بالا به پایین استفاده کنید.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم حاوی منابع تحلیلی گسترده و قدرتمندی است. Power BI صدها روش تجسم داده ها، قابلیت های هوش مصنوعی داخلی، یکپارچه سازی اکسل با ساختار مناسب، و اتصال دهنده های داده از پیش ساخته شده و سفارشی را ارائه می دهد. همه ویژگی ها توسط یک چارچوب امنیتی پیشرو در صنعت و حفاظت از دست دادن داده ها پشتیبانی و محافظت می شوند.

قیمت: طرح «Power BI Pro» از 9.99 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود، بنابراین می‌تواند با نیازهای کسب‌وکارهای کوچک‌تر در حین گسترش آنها مطابقت داشته باشد. با این حال، این طرح به صراحت برای هوش تجاری سلف سرویس طراحی شده است. ویژگی‌های قوی‌تر با طرح «Power BI Premium» آن ارائه می‌شود – راه‌حلی در سطح سازمانی که از ۴۹۹۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

3. MaxG

d8aad8acd8b2db8cd987 d988 d8aad8add984db8cd984 d981d8b1d988d8b4 da86db8cd8b3d8aad89f d8a8d8a7d8b2 daa9d8b1d8afd986 d982d8afd8b1d8aa d8a8 664284200f943

منبع تصویر

MaxG محصولی در یک کلاس خاص خود است. این موتور فروش و توصیه B2B بینش عملکرد هوشمندانه ای را برای تلاش های بازاریابی شما ارائه می دهد. با MaxG، می توانید کارایی وبلاگ ها و CTA ها را ببینید.

آنچه ما دوست داریم: از طریق قدرت هوش مصنوعی، MaxG می‌تواند بینش‌های کلی را به پیشنهادات عملی برای بهبود تلاش‌های فروش و بازاریابی شما تبدیل کند. MaxG همچنین دارای یک ویژگی معیار صنعت است که به شما امکان می دهد داده های خود را با رقبای خود مقایسه کنید.

قیمت: ابزار سنجش صنعت MaxG رایگان است، اما دسترسی به بقیه ویژگی‌های آن از ۴۹ دلار در ماه شروع می‌شود. همچنین دارای یک طرح در سطح سازمانی با قیمت 499 دلار در ماه است.

4. Zoho Analytics

d8aad8acd8b2db8cd987 d988 d8aad8add984db8cd984 d981d8b1d988d8b4 da86db8cd8b3d8aad89f d8a8d8a7d8b2 daa9d8b1d8afd986 d982d8afd8b1d8aa d8a8 664284224d59f

منبع تصویر

Zoho Analytics یک نرم افزار هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های سلف سرویس با قابلیت های یکپارچه گسترده است. این به طور قابل توجهی همه کاره است و دارای منابع تجسم داده جذاب است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد حجم عظیمی از داده‌های خام را به گزارش‌های کاربردی و ساده در یک رابط سازمان‌یافته و شیک هدایت کنید.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم به دلیل توانایی آن در ترکیب مقادیر زیادی داده از منابع مختلف قابل توجه است. اگر داده‌ها در چندین منبع مانند HubSpot، Excel، و Google Cloud Storage ذخیره شده باشند، Zoho Analytics می‌تواند به راحتی آنها را ترکیب کرده و آن وسعت اطلاعات را به گزارش‌های متقابل ترجمه کند.

قیمت‌گذاری: ساختار قیمت‌گذاری Zoho Analytics دارای طرح‌هایی است که برای مشاغل با هر اندازه مناسب است. ارزان‌ترین گزینه آن 24 دلار در ماه هزینه دارد و دارای طیف گسترده و پویا از ویژگی‌ها برای حداکثر دو کاربر است. سطوح باقیمانده ارزان هستند و متناسب با نیازهای کسب و کار شما مطابق با گسترش آن هستند.

چندین نرم افزار تجزیه و تحلیل فروش دیگر ارزش توجه شما را دارند، از جمله Databox، Grow.com، Plecto، سیج تقاضا، دومینو، لوسی عزیز و سوپرمتریکس. یافتن ابزارهای مناسب برای کسب و کار شما بستگی به منابعی دارد که در حال حاضر از آنها استفاده می کنید، مقیاس تلاش های فروش شما، و معیارها و اهداف خاصی که به دنبال اندازه گیری آن هستید.

شروع به کار

اجرای تجزیه و تحلیل فروش می تواند کاری حیرت انگیز و غیرقابل دسترس به نظر برسد، اما لزومی ندارد. با ابزار مناسب و کمی راهنمایی، این فرآیند می‌تواند ساده، روان و فوق‌العاده مفید در هنگام تلاش برای بهبود تلاش‌های فروش شما باشد.

New call-to-action

منبع:hubspot

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا