درهم برهم

چگونه مشت خود را گره می کنید؟ تست شخصیت

چگونه مشت خود را گره می کنید؟ تست شخصیت

چگونه مشت خود را گره می کنید. می تواند ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کند، درست مانند شکل پا، دهان یا انگشتان. ببینید روشی که مشت هایتان را می سازید در مورد شما چه می گوید…

yumruk kişilik testi

تست شخصیت: چگونه مشت خود را گره می‌کنید؟ تجزیه و تحلیل درست در زیر…

است

  • مشت خلاق
  • مشت قلب
  • مشت جذاب
  • افراد به دلایل مختلفی مشت می زنند، گاهی برای تهدید، گاهی از روی شادی، و گاهی به عنوان بخشی از یک حرکت رقص. اما آیا می‌دانستید که روشی که افراد مشت خود را شکل می‌دهند می‌تواند چیزی در مورد شخصیت آنها به ما بگوید؟ زیرا با وجود اینکه ذهن خود را کنترل می کنیم، گاهی اوقات ناخودآگاه ما را به گونه ای کنترل می کند که احساس نمی کنیم. گاهی اوقات به گونه‌ای عمل می‌کنیم که بدون اینکه متوجه شویم شخصیت ما را آشکار می‌کند.

    چگونه مشت خود را گره می کنید؟

    نفس عمیق بکشید، استراحت کنید و چشمان خود را ببندید، سپس فوراً مشت کنید و با تصاویر زیر مقایسه کنید. معنی هر شکل را توضیح خواهیم داد.

    1- پانچ خلاقانه

    yaratıcı yumruk

    اگر مشت خود را با انگشت شست در داخل تمام انگشتان خود بفشارید، احتمالاً درونگرا هستید. افراد درونگرا از گذراندن وقت به تنهایی لذت می برند و اغلب افکار یا احساسات خود را خصوصی نگه می دارند.

    شما آماده هستید برای شرکتی که به آن اعتقاد دارید پول خرج کنید. شما نوآور هستید و ایده های جدیدی ارائه می کنید که دیگران به آن فکر نکرده اند. احتمالاً با افرادی ارتباط برقرار می کنید که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند. شما ممکن است فردی بسیار همدل باشید.

    2- مشت قلب

    kalp yumruğu

    وقتی انگشت شست شما به صورت مشتی روی انگشت اشاره شما قرار می گیرد، احتمالا روحی مهربان و سخاوتمند خواهید داشت. از سوی دیگر، سخاوت شما شما را در برابر کسانی که می خواهند از شما سوء استفاده کنند آسیب پذیر می کند.

    اگر کسی قصد دارد از شخصیت شما علیه شما استفاده کند، از موقعیت به عنوان فرصتی برای رشد شخصی استفاده کنید. دستیابی به این هدف برای شما آسان خواهد بود. رشد کردن و یادگیری از تجربیات جدید در طبیعت شماست.

    3- مشت جذاب

    büyüleyici

    آیا ترجیح می‌دهید هنگامی که برای محافظت از انگشت شست خود مشت می‌کنید، انگشت شست خود را با انگشتان خود بپوشانید؟ سپس شما یک شخصیت بامزه و سرگرم کننده دارید. شما برای دیگران جذاب هستید و آنها از بودن در کنار شما لذت می برند. شما آنقدر آرام هستید که هیچ چیز شما را نمی ترساند، حتی زمانی که اطرافیانتان ناراحت یا عصبانی می شوند.

    شما فردی بسیار همدل هستید، اما نباید اجازه دهید مشکلات دیگران بر شما غلبه کند. شما توانایی قدردانی از چیزهای ساده و زیبا در زندگی را دارید. شما به سمت آرامش و آرامش روانی کشیده می شوید.

    آنچه در عکس؟ || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

    چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا