اقتصاد

۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر تکمیل می شود

۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن خالق تحت مسئولیت شهرهای جدید را اعلام کرد و گفت: با رویکرد تازه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تحویل تمامی واحدهای مسکونی با تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی، واحدهای باقیمانده مسکن خالق به متقاضیان تحویل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل واحدهای مسکونی خالق را منوط به مشارکت متقاضیان برای تکمیل مشاعات برشمرد و افزود: بخشی از تکمیل مشاعات از جمله نصب پکیج، نصب کابینت و مواردی از این دست برعهده مردم و باقیمانده تکمیل مشاعات بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید است که ضرورت دارد تا همزمان با هم پیش برود و به کار سرعت بدهد.

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن خالق پردیس طی سال جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تا نیمه اول سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن خالق پردیس افتتاح می‌شود. همچنین در کنار افتتاح این واحدها نیز ۲۸۰۰ واحد مسکن خالق در پرند آماده تحویل است که افتتاح آن به زودی اعلام خواهد شد.

تأمین منابع مالی تکمیل مسکن خالق هشتگرد

جعفری در خصوص تکمیل واحدهای مسکن خالق هشتگرد گفت: بخشی از واحدهای مسکونی خالق هشتگرد به دلیل محدودیت در تأمین منابع مالی باقیمانده بود که با درایت وزیر راه و شهرسازی این واحدها نیز تعیین‌تکلیف و منابع مالی آن تأمین شده است که آنها نیز در روند تسریع در تکمیل قرار دارند.

۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن خالق طی دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

وی در توضیح تمامی واحدهای باقیمانده مسکن خالق بیان کرد: در مجموع از ۶۰ هزار واحد باقیمانده مسکن خالق ۳۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شد و ۳۰ هزار واحد دیگر باقیمانده است که ۲۰ هزار واحد آنها در پردیس و ۱۰ هزار واحد دیگر در شهرهای جدید هشتگرد، گلهبار و سایر شهرهای جدید قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا