اقتصاد

کشیش آنلاین متهم به کلاهبرداری رمزنگاری «بی ارزش» می گوید که خدا او را مجبور به انجام این کار کرده است

کشیش آنلاین متهم به کلاهبرداری رمزنگاری «بی ارزش» می گوید که خدا او را مجبور به انجام این کار کرده است

یک کشیش آنلاین مستقر در کلرادو که به دلیل فروش یک ارز دیجیتال بی ارزش متهم به کلاهبرداری شده است، می گوید او این کار را فقط به این دلیل انجام داد که «خداوند» به او گفت که به دنبال‌کنندگانش ۱۰ برابر بازده بدهد.

در یک ۹ دقیقه عجیب ویدئو — ارسال شده در وب سایت رسمی INDXcoin — بنیانگذار و کشیش INDXcoin الی رگالادو به کاربران انجمن INDXcoin گفت که اتهامات علیه وی و شریک زندگی او درست بود

” اتهامات این است که من و کیتلین 1.3 میلیون دلار به جیب زدیم، و من فقط می خواهم بیرون بیایم و بگویم این اتهامات درست است.”

در 18 ژانویه، ریگالادو و شریکش، کیتلین رگالادو، به دلیل نقشی که در انتشار و بازاریابی یک توکن ساختگی به نام INDXcoin برای دنبال کنندگان خود داشتند، به کلاهبرداری متهم شدند، براساس به بیانیه ای از کمیسیون اوراق بهادار کلرادو.

“ما ادعا می کنیم که آقای رگالادو از اعتماد و ایمان جامعه مسیحی خود سوء استفاده کرده است و زمانی که به آنها ارزهای رمزنگاری شده بی ارزش را می فروخت وعده های عجیب ثروت به آنها داده است. تونگ چان، کمیسر اوراق بهادار کلرادو، اظهار داشت.

«این شکایت ادعا می‌کند که رگالادو جوامع مسیحی در دنور را هدف قرار داده و ادعا می‌کند که خداوند مستقیماً به او گفته است که اگر سرمایه‌گذاران در INDXcoin پول بگذارند، ثروتمند خواهند شد. >

از ژوئن 2022 تا آوریل 2023، تنظیم کننده کلرادو ادعا کرد که INDXcoin نزدیک به 3.2 میلیون دلار از بیش از 300 سرمایه گذار از طریق پلتفرمی به نام Kingdom Wealth Exchange جمع آوری کرده است.

بیشتر پول از کلیسایی که فقط آنلاین است، کلیسای Victorious Grace، جایی که Regalado به عنوان کشیش خدمت می کند، جمع آوری شد.

از بیش از 3 میلیون دلاری که از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری شده است، Regalado گفت که نیمی از آن به خدمات درآمد داخلی بابت مالیات اختصاص یافت، در حالی که مبلغ قابل‌توجهی به بازسازی خانه با حمایت الهی اختصاص یافت.

“چند صد هزار دلار برای بازسازی خانه ای که خداوند به ما گفته است انجام دهیم.”

Regalado پس از ادعا می‌کند “امکان مالی کافی برای فعال نگه داشتن سرورهای داخلی وجود ندارد” و افزود که او و شریک زندگی‌اش در “آستانه فقر” هستند. /p>

Regalado به دنبال کنندگان خود اطلاع می دهد که INDXcoin و Kingdom Wealth Exchange تعطیل شده اند. منبع: INDXcoin

در همان اطلاعیه، Regalado به دارندگان INDXcoin اطلاع داد که خداوند به آنها گفته است که همه سرمایه گذاران باید از فروش آن خودداری کنند. نشانه و اینکه پیروان او باید «از حکومت مامون (تعقیب پول) دست بردارند.»

موارد مرتبط: صرافی Crypto Debiex با اتهامات کلاهبرداری مواجه است، CFTC ادعا می کند 2.3 میلیون دلار ضرر دارد

در حالی که اعتراف کرده‌اند که لحظاتی از فقر دور بوده‌اند، شکایتی که چان علیه آن‌ها ارائه کرده است، ادعا می‌کند که این زوج اکثریت مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف دندان‌پزشکی زیبایی، کیف‌های دستی لوکس، ماشین‌های برفی، بازسازی خانه و تعطیلات لوکس کرده‌اند.

Cointelegraph برای اظهار نظر با Regalado تماس گرفت اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

مجله: راز میلیارد دلاری DeFi: خودی ها مسئول هک ها هستند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا