داستان واقعی

کتاب خلاصه The Start-Up of You

کتاب خلاصه The Start-Up of You

5 دقیقه خواندن ⌚ 

کتاب‌های زیادی درباره راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی و کارآفرین شدن وجود دارد.

و اکنون، به لطف رید هافمن و بن کاسنوچا، بالاخره یک کتاب عالی برای کسانی که می‌خواهند در کار باقی بمانند، اما با شرایط خود، وجود دارد.


استارت آپ تو توسط دو فرد بسیار موفق نوشته شده است. رید هافمن یکی از بنیانگذاران لینکدین و معاون سابق پی پال است. بن کاسنوچا یک سخنران عمومی موفق و یکی از هفته کاری است. “بهترین کارآفرینان جوان”.


BOLD / راه اندازی شما

هر فردی یک تجارت کوچک است.


استارت آپ شما برای کسانی که می‌خواهند ذهنیت کارآفرینی داشته باشند، خواندن ضروری است.

این همچنین برای کسانی است که می‌خواهند یک برند شخصی مستقل ایجاد کنند، بنابراین می‌توانند به راحتی با رویدادهای جدید سازگار شوند.

“خلاصه PDF راه اندازی شما”

این کتاب دارای 7 فصل است که شما را به سمت ساختن حرفه رویاهای خود با اقدامات مشخص راهنمایی می کند. چیزی که به ویژه مفید است این است که هر فصل با توصیه هایی در مورد اینکه چگونه می توانید تغییرات قابل توجهی در زندگی حرفه ای خود ایجاد کنید به پایان می رسد.

روش ارتباط ما با مشاغلمان در چند دهه اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

اگر والدین ما احتمالاً در اوایل دهه بیست سالگی خود شغلی راحت پیدا می‌کنند، از نردبان شغلی بالا بروید و پس از 35 سال کار سخت بازنشسته شوید، امروز همه چیز شبیه آن نیست. در اوایل دهه بیست سالگی، افراد مشاغل زیادی را تغییر می دهند.

آنها از رضایت دادن به مشاغل خسته کننده یا معمولی امتناع می ورزند و به جستجو ادامه می دهند تا زمانی که شغل مناسب خود را پیدا کنند. کارفرمایان نیز متفاوت هستند.

از آنجایی که اکنون به طیف وسیعی از افراد از سراسر جهان دسترسی دارند، انتخاب‌کننده‌تر هستند و استعدادهای پیچیده‌تری را جستجو می‌کنند.

همچنین، آن‌ها تمایلی به سرمایه‌گذاری زیاد روی شما ندارند، زیرا مطمئن نیستند که چه مدت در آنجا می‌مانید:

شرکت‌ها نمی‌خواهند روی شما سرمایه‌گذاری کنند، تا حدی به این دلیل که شما احتمالاً سال‌ها و سال‌های عمر خود را به کار در آنجا اختصاص نمی‌دهید—شما در طول زندگی‌تان مشاغل مختلفی خواهید داشت.

یکی دیگر از چیزهایی که تغییر کرده است نحوه درک ما از حرفه خود است. پیش از این، افراد تنها در صورتی به فکر یافتن شغل جدید بودند که اخراج شوند یا واقعاً خواهان تغییر باشند. امروزه جوانان همیشه در ارتباط هستند، همیشه در مورد فرصت های جدید یاد می گیرند، همیشه مراقب چیزهای بهتر هستند.

The Start-Up of You Summary

مدت زمانی که در هر شغلی صرف می کنید در حال کاهش است. به همین دلیل است که همیشه باید از گزینه های دیگر آگاه باشید و گاهی اوقات ریسک کنید، حتی زمانی که به نظر می رسد شغل فعلی شما همه چیز را دارد.

شرکت‌ها مانند گذشته کار نمی‌کنند. آنها خیلی سریعتر از قبل ادغام می شوند، تغییر شکل می دهند و جایگزین می شوند.

و آنها به نیروی کار ارزان از سراسر جهان دسترسی دارند. مهارت های اولیه شما دیگر تضمین نمی کند که تا زمان بازنشستگی در همان شرکت بمانید.

بنابراین برای ایجاد یک شغل قوی در این محیط متحول سریع و بی ثبات، چه کاری باید انجام دهید؟

پاسخ هم ساده و هم پیچیده است: شما باید مانند یک کارآفرین فکر کنید و حرفه خود را به عنوان راه اندازی خود در نظر بگیرید. این به این معنی است که رویکرد متفاوتی نسبت به سایر کاندیداهای شغلی وجود دارد.

ایجاد مهارت‌های خاص، افزودن شور و اشتیاق به هر کاری که انجام می‌دهید، و در ارتباط ماندن تنها چند عنصر در دستور غذا هستند.

اما همه ما باید بدانیم که قوانین بازی تغییر کرده است و برای هر مصاحبه عالی که می‌کنید، 50 نفر دیگر با مهارت‌های شاید بهتر و انتظارات حقوق پایین‌تر ظاهر می‌شوند. روش سنتی ایجاد شغل شما دیگر گزینه ایمن نیست.

در عوض، جوانان، این روزها شبکه می سازند. آنها روابطی را با افرادی پرورش می دهند که از نظر حرفه ای برای آنها ارزشمند است، زیرا می دانند که در مقطعی باید به دنبال فرصت هایی در آن جهت باشند. همچنین، امروزه مردم خود را به یک شغل 9 به 5 محدود نمی کنند.

آنها دوست دارند یک زمینه یا زمینه های مرتبط را پیدا کنند که به آن علاقه دارند و انواع مختلف فعالیت ها را در آن منطقه کشف کنند.

The Start-Up of You PDF

این برای طراحی مسیر فردی شما و ایجاد هویتی متفاوت از شرکتی که در آن کار می کنید بسیار خوب است. اگر در زمینه بازاریابی کار می‌کنید و واقعاً به این حوزه علاقه دارید، می‌توانید یک وبلاگ بنویسید، پادکست خود را ایجاد کنید، سخنرانی‌های عمومی انجام دهید یا یک مربی معتبر در آن موضوع شوید.

به این ترتیب نه تنها همیشه طیف وسیعی از گزینه‌های شغلی در اختیار خواهید داشت، بلکه مردم نیز شما را می‌شناسند به دلیل برندی که برای خود ایجاد کردید. این مانند یک شبکه ایمنی است که می سازید:

«برای انجام کاری عالی ریسک‌های هوشمندانه و جسورانه را انجام دهید. شبکه ای از اتحادها بسازید تا در زمینه اطلاعات، منابع و اقدامات جمعی به شما کمک کند. چرخش به یک فرصت شکست.»

برای اینکه مرتبط بمانید، باید همیشه مهارت‌های خود را ارزیابی و توسعه دهید و آماده سازگاری باشید. داشتن یک برنامه بلندمدت 5 یا 3 ساله دیگر راه حل مناسبی نیست. ممکن است لازم باشد تمرکز خود را تغییر دهید و سریعتر از آنچه فکر می کنید به حرفه خود فکر کنید.

تکنولوژی سریعتر از همیشه دنیای ما را متحول می کند و در چند سال آینده ممکن است برخی مشاغل منسوخ شوند. به همین دلیل است که شما به یک شبکه قوی از افراد در زمینه‌های مختلف نیاز دارید که بتوانند شما را از پیشرفت‌ها به‌روز نگه دارند و به شما نشان دهند که چه فرصت‌هایی وجود دارد.

نکته جالب در مورد فرصت ها این است که آنها هرگز در یک لحظه کاملاً به موقع به دست نمی آیند. زمانی که شدیداً به دنبال آن هستید، به ندرت در مورد یک شغل جدید عالی مطلع می شوید. معمولاً زمانی اتفاق می افتد که در شغل فعلی خود احساس راحتی می کنید.

خب چیکار میکنی؟ آیا ریسک می کنید؟ یا موقعیت فعلی خود را حفظ می کنید، زیرا این گزینه ایمن تر است؟

خطرات در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. برای موفقیت در راه اندازی شما، خطرات زیادی وجود دارد.

عدم اطمینان جزء ریسک است. و هر چه فرصت قانع‌کننده‌تر و پیچیده‌تر باشد، عدم اطمینان بیشتر آن را احاطه می‌کند.»

برای اینکه از بازی جلوتر بمانید، باید از شانس هایی استفاده کنید که دیگران آن را خطر می دانند. چگونه می توانید آنها را متمایز کنید؟

یک پاسخ ساده این است که روی خودتان سرمایه گذاری کنید: در کلاس ها شرکت کنید. رفتن به سمینارها؛ مهارت هایی مانند تفکر انتقادی، تصمیم گیری تحت فشار و مدیریت ریسک را توسعه دهید.

همچنین، اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که دوست دارید شبیه آنها شوید. الهام بخش دیگرانی باشید که شغل مورد نظر شما را دارند، آنها را به ناهار ببرید و فکرشان را در مورد فرصت هایی که در آنجا وجود دارد انتخاب کنید.

ما موجوداتی اجتماعی هستیم و افرادی که می شناسیم و با آنها روابط خوبی داریم می توانند به ما کمک کنند. این یک شرکت نیست که شما را استخدام می کند، بلکه یک شخص است. می توانید خود را واجد شرایط ترین نامزد برای این شغل کنید.

اگر مهارت های مردمی ندارید، شانس شما بسیار کاهش می یابد. این دیگر فقط در مورد دیپلم و مدرک نیست. برای ایجاد یک شغل قوی به مهارت های بین فردی، هوش هیجانی و سایر مهارت های نرم نیاز دارید.

می‌توانید با بکارگیری مهارت‌های کارآفرینی در هر کاری که انجام می‌دهید، راه‌اندازی خود را توسعه دهید. هر تصمیمی را در زندگی بر اساس این مهارت ها بگیرید و یک ذهنیت کارآفرینی ایجاد خواهید کرد که در دراز مدت به شما کمک می کند.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

“نقل قول های راه اندازی شما”

جامعه زمانی شکوفا می شود که مردم کارآفرینانه فکر کنند. C
برای توییت کلیک کنید
دیدن مطالبی که دیگران می‌خوانند، مانند دیدن اولین مشتق از تفکر اوست. برای توییت کلیک کنید
همه انسان ها کارآفرین هستند. برای توییت کلیک کنید
یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید و شروع به توسعه شهرت عمومی کنید. پورتفولیوی عمومی کاری که به کارفرمای شما وابسته نیست. برای توییت کلیک کنید

Screenshot 196

و یکی از مهمترین چیزهایی که باید به خاطر بسپارید این است که همیشه باید متمرکز باشید. از تغییراتی که در اطرافتان اتفاق می‌افتد آگاه باشید و از فرصت‌های بزرگی که برایتان پیش می‌آید استفاده کنید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا