فناوری

کاربران اندروید می‌توانند حالا eSIM خود را به هر گوشی اندرویدی منتقل کنند

کاربران اندروید در نهایت می توانند eSIM خود را به هر تلفن اندرویدی که دارند منتقل کنند

eSIMها کم کم جایگزین سیم کارت های فیزیکی می شوند، و من با آن موافقم. اگرچه در منطقه من، انتقال eSIM چیزی ارزان نیست، نمی توانم منتظر بمانم تا زمانی که استاندارد جهانی شود و همه مناطق در سراسر جهان از یک استاندارد پیروی کنند. با حفظ این روند، گوگل تصمیم گرفته است که تمرکز خود را بر ارائه یک ابزار انتقال eSIM که قرار است در دسترس همه کاربران اندروید باشد، آغاز کند، اما در زمان نگارش این مقاله، عملکرد محدود است.

در نهایت با رایج شدن ابزارهای انتقال در اندروید، سیم‌کارت‌های الکترونیکی رایج شدند

بر اساس یک گزارش جدید، یکی از کاربران Galaxy S24 Ultra در حال راه‌اندازی دستگاه خود بود و گزینه‌ای برای انتقال eSIM خود از دستگاه قدیمی خود با اسکن یک کد QR دریافت کرد. این منبع حتی موفق شد اسکرین شات پاپ آپ را در Pixel 8 Pro از Galaxy S24 Ultra و بالعکس. اگر این ویژگی برای همه منتشر شود، می‌بینید که این به یک استاندارد تبدیل می‌شود و این ویژگی را در تلفن‌های بیشتری که در آینده عرضه می‌شوند، خواهید دید.

همچنین شایان ذکر است که سامسونگ ابزار انتقال سیم کارت خود را با رابط کاربری One UI 5.1 منتشر کرد و فرآیند انتقال eSIM از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه دیگر تنها به دستگاه های گلکسی محدود شد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که با آخرین تغییر، عملکرد در سطح گسترده تری پیش می رود و دستگاه های بیشتری پشتیبانی می شوند.

در زمان نگارش مقاله، شایان ذکر است که انتقال eSIM فقط برای کاربران T-Mobile امکان پذیر است. با این حال، با توجه به اینکه چگونه این ویژگی به آرامی در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است، می‌خواهیم ببینیم که این برای بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیز عادی می‌شود. من به آینده ای امیدوار هستم که در آن انتقال پروفایل های eSIM شما در بین دستگاه ها چیزی باشد که برای همه آسان شده است. ما در آینده همه را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع خبر: Android Police

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

حتما بخوانید : نقد و بررسی Honor Magic V2

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا