اخبار روزاقتصاد

چیزی به نام هرزنامه وجود ندارد – OKX exec در بیت کوین Ordinals

چیزی به نام هرزنامه وجود ندارد – OKX exec در بیت کوین Ordinals

در حالی که برخی پروتکل Ordinals را مزاحمت برای بیت کوین، دیگران شرط خود را بر روی جایگاه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در اکوسیستم بیت کوین دو برابر می کنند.

در ۱۸ دسامبر، بازار NFT OKX از رقبای خود پیشی گرفت در حجم معاملات روزانه، زیرا معامله گران بیشتر به NFT های مبتنی بر بیت کوین علاقه مند شدند. این شرکت با افزایش دو برابری حرکت برای حمایت از بیت کوین NFT، در 29 ژانویه اعلام کرد که Atomicals و Runes را به بازار خود اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، Dogecoin’s Doginals را نیز اضافه می‌کند و به پشتیبانی از Ordinals در زنجیره‌های دیگر کمک می‌کند.

علاوه بر بازار، OKX همچنین اعلام کرد که از استانداردهای توکن Atomicals، Stamps، Runes و Doginals در خود پشتیبانی خواهد کرد. کیف پول Web3.

در حالی که OKX آشکارا از Ordinals و سایر پروتکل های بیت کوین پشتیبانی می کند، سایر اعضای اکوسیستم بیت کوین صراحتاً بیزاری خود را از بیت کوین Ordinals ابراز کردند، حتی برخی دوبله کردن Ordinals به عنوان دیجیتال هرزنامه. با این حال، جیسون لاو، مدیر ارشد نوآوری در صرافی ارز دیجیتال OKX، مخالف است.

لاو در بیانیه‌ای به کوین تلگراف گفت که «هیچ چیزی به نام هرزنامه» در شبکه‌های باز و بدون مجوز مانند بیت‌کوین وجود ندارد. مجری بر این باور است که همه معاملات تا زمانی معتبر هستند که کارمزدها پرداخت شود و با قوانین اجماع مطابقت داشته باشد. او افزود:

“از لحاظ تاریخی، OKX حامی قوی اکوسیستم بیت کوین بوده است، و یکی از اولین ها برای پشتیبانی از ارتقاهایی مانند SegWit، Taproot و Lightning بوده است. و Ordinals هیچ تفاوتی با هم ندارند.”

مجری همچنین استدلال کرد که Ordinals و inscriptions می توانند موارد استفاده جدیدی را برای کاربران باز کنند و فضای طراحی جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم کنند. کتیبه‌ها این پتانسیل را دارند که مجموعه‌ای دیجیتالی قدرتمند باشند، زیرا داده‌ها و آثار هنری را در زنجیره ذخیره می‌کنند و امکان ایجاد انواع جدیدی از NFT‌ها را فراهم می‌کنند.»

موارد مرتبط: 90s FPS بازی Doom روی Dogecoin از طریق Ordinals اجرا می شود

در 19 دسامبر، نیم دوجین بلاک چین، از جمله Arbitrum، Avalanche، Cronos، zkSync و The Open Network، قطعات کامل یا جزئی را تجربه کردند. این به دلیل جنون فعالیت تراکنش‌هایی بود که توسط افرادی ایجاد می‌شد که در شبکه‌های دیگر کتیبه‌هایی شبیه به بیت کوین Ordinals ایجاد می‌کردند.

وقتی از لاو در مورد پتانسیل کتیبه‌ها برای مسدود کردن زنجیره‌های بلوکی پرسیده شد، این موارد را به عنوان “دردهای رو به رشد” توصیف کرد. به گفته مجری، این موارد در مراحل اولیه پذیرش اجتناب ناپذیر است. لاو گفت که برخورد با چنین مسائلی “عادی” است اما با گذشت زمان حل خواهد شد.

«در حالی که هنوز مراحل اولیه اکوسیستم کتیبه‌ها است، با گسترش پشتیبانی خود فراتر از BRC-20 و شامل استانداردهای نوظهور مانند Atomicals، Stamps، Runes و Doginals، فرصتی منحصر به فرد برای رشد کتیبه‌ها می‌بینیم. لاو توضیح داد.

مجله: اوردینال ها بیت کوین را به نسخه بدتری از اتریوم تبدیل کردند: آیا می توانیم آن را برطرف کنیم؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا