اخبار روز

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هزینه کمتری برای جامعه دارد

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هزینه کمتری برای جامعه دارد

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هزینه کمتری برای جامعه دارد

به گزارش خبرنگار خالق، عمار ایزدیار بعد از ظهر پنج‌شنبه در پایان یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: هرچه بتوان از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم، ضمن آنکه هزینه کمتری دارد، نتیجه بهتری نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اذعان کرد: در حوزه‌های مختلف نیاز به هم افزایی بین دستگاهی وجود دارد که این مهم در قالب تفاهم نامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد دنبال می‌شود.

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری در نظر دارد در راستای بهره‌مندی مطلوب از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه معماران و طراحان هنرمندان مرتبط جهت برگزاری مسابقات طراحی المان و فضاهای ورودی تفرجگاه‌ها و موضوعات مرتبط مبحث زیبا سازی اقدام نماید.

وی بیان کرد: در این راستا مریم قهرمانی، علی ذبیحی، ایزدیار، حسین مهاجری و علیرضا رحیمی با رأی اعضای شورای شهر به عنوان شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری انتخاب شدند.

ایزدیار به لایحه شهرداری در خصوص پروژه حفظ و نگهداری فضای سبز لشکر ۱۰ اشاره و افزود: لایحه شهرداری مبنی بر درخواست تخصیص اعتبار لازم جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان بالای سه سال با قید اینکه هر گونه هزینه به حساب فی مابین گذاشته شود با اکثریت آرا حاضرین به تصویب رسید.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا