ورزش

واکنش نکونام به جذب عزت‌اللهی و مذاکره با مدافع تیم ملی

واکنش نکونام به جذب عزت‌اللهی و مذاکره با مدافع تیم ملی

واکنش نکونام به جذب عزت‌اللهی و مذاکره با مدافع تیم ملی

به گزارش خبرنگار خالق، جواد نکونام در حاشیه نخستین جلسه تمرینی پیش فصل تیم استقلال که امروز پنجشنبه در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سئوالات آنها پاسخ داد.

نکونام در ابتدا گفت: اول از همه دوست دارم از این هواداران تشکر کنم که از روز اول تا امروز حمایت کردند و خدا را شکر می‌کنم چنین هواداران خوبی داریم که امید و گرما را به ما می‌دهند تا در ادامه راه موفق باشیم و بدانیم چه کار سختی داریم.

وی در خصوص اهدافش در استقلال اظهار کرد: هدف همه مشخص است. همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند تا جام به دست بیاورند. ما هم برای موفقیت می‌جنگیم. امروز کارمان شروع شد و تا روز آخر می‌جنگیم.

سرمربی استقلال درباره احتمال جذب سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی تصریح کرد: اسم بازیکن نمی آورم ولی داریم صحبت می‌کنیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

«آیا امیدوار هستید مثل زمان بازی در تیم ملی، برای استقلال هم رکورد بزنید و حالا حالاها در این تیم بمانید؟» نکونام در پاسخ به این سئوال گفت: روزی که فوتبال ملی را شروع کردم، به فکر رکورد زدن نبودم. این رکوردها در ادامه راه بوجود آمد. اینجا هم تلاش می‌کنم در برنامه دو ساله با باشگاه، حداکثر موفقیت را به دست بیاوریم تا این هواداران که مرا شرمنده کردند، خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود از روند نقل و انتقالات تیمش راضی نیست، یادآور شد: این‌طور نیست. راحت و شفاف می گویم؛ باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم. باید بهترین نفرات را بگیریم. این هواداران از من و تیم توقع دارند. باید بهترین نفرات را جذب کنیم تا در طول فصل بهترین نتیجه را بگیریم.

نکونام درباره کمبودهای تیمش برای نقل و انتقالات گفت: کمبود در ادامه راه مشخص می‌شود. ۳۵ روز تا شروع لیگ داریم. این چیزی نیست که امروز یا یک ساعته آن را بگویم. در این چند روز که وقت داریم، باید برنامه‌ها را یکی، یکی جلو ببریم.

وی در خصوص لیست خروجی تیمش و بازیکنان مازاد اظهار کرد: هر بازیکنی که جذب کنیم، نسبت به آن خروجی داریم. امروز همه بازیکنان هستند. باید بازیکنان جدید را بگیریم و سپس تصمیم بگیریم.

سرمربی استقلال در واکنش به وضعیت پست دروازه تیم و همچنین احتمال ادامه کار با سیدحسین حسینی گفت: سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیم و بازیکن بگیرم. در همه پستها برنامه ریزی می‌کنیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم.

نکونام درباره عملکرد نقل و انتقالات تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور و جذب بازیکنان مختلف و تعلل استقلال گفت: خیلی از تیم‌ها از سال گذشته شروع کردند که با بازیکنان تمدید کردند و با نفرات مدنظرشان مذاکره داشتند.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد. نه؛ این برای ضربه زدن به استقلال است. تیم‌هایی که دارند بازیکن می‌گیرند، این اتفاقات رعایت نمی‌شود. اینها برای ضربه زدن به باشگاه و تیم ما است تا نفرات مدنظر را نگیریم. همه حق دارند بهترین نفرات را بگیرند ولی کسی باعث نشود که به تیم ما ضربه بخورد. وظیفه ام است از تیمم دفاع کنم. این حرف‌ها همه برای بیرون است.

سرمربی استقلال درباره پلن های نقل و انتقالاتی و جذب نفراتی مثل سعید عزت اللهی خاطرنشان کرد: با یکسری از بازیکنان صحبت کردم که به ایران نمی آیند بازی کنند. یکسری‌ها را باید جذب کنیم. به باشگاه گفتم و باشگاه هم آمادگی دارد. یکسری صحبت‌ها هست که باعث می‌شود بازیکنان از ما دور شوند. تا با یکی صحبت می‌کنیم، سریع دوستان می آیند و صحبت می‌کنند و بازیکن دور می‌شود. سعی می‌کنیم بهترین نفرات مدنظر را جذب کنیم.

«آیا استقلال برای جذب بازیکن مشکل مالی دارد؟» نکونام در پایان در پاسخ به این سئوال گفت: هنوز کسی را نگرفته‌ایم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا