فال

فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۳ آذر:

فال روز تولد:امسال از آن سالهایی است که باید خوب به خاطر بسپارید. از این جهت که موفقیت های زیادی در راه است به شرط آن که با برنامه ریزی ای دقیق پیش بروید. شاید کمی کم صبر باشید اما کلید موفقیت شما در چنین سالی حرکت آهسته است. اصرار بیش از حد نه تنها شما را به جلو سوق نمی دهد بلکه انرژی تان را نیز می گیرد. پس بگذارید که همه چیز روند طبیعی خود را سیر کند. از این که در چنین روزی همه توجهات به سمت شماست، نهایت لذت را ببرید. حتی زمان خوبی است که احساسات خود را نسبت به افرادی که به آنها علاقه دارید با صدای بلند بیان کنید. رابطه های عاطفی شما مطمئنا مستحکم تر از قبل خواهد شد. ماه بهمن ماه جشن های بزرگ است. خودتان را برای اتفاقات خوب آماده کنید.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

روز بسیار حساسی به لحاظ مالی در پیش‌روی شما است و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، این سرمایه‌گذاری را با دقت تمام و مشورت با دیگران انجام دهید تا ضرری به شما وارد نشود. به رغم اینکه از جانب عشق‌زندگی‌تان ضرری به شما وارد شده، به او سخت نگیرید و فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است. شما معمولا خودتان را با جریان امور هماهنگ می کنید و این روش تاکنون برایتان خیلی مناسب بوده اما در حال حاضر در وضعیتی کاملا متفاوت قرار گرفته اید و روش های قدیمیتان دیگر کمک چندانی به شما نخواهند کرد. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا