ورزش

واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور بازیکن مصدوم در جام رمضان!

واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور بازیکن مصدوم در جام رمضان!

واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور بازیکن مصدوم در جام رمضان!

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما که بیش از یک ماه است با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند در شرایطی برای انجام امور اداری و تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشت که باوجود مصدومیت در مسابقات جام رمضان در شهر قم به میدان رفت.

باشگاه پالما همین دو روز پیش اعلام کرده بود اولادقباد هنوز آماده بازی نیست و برای رساندن این بازیکن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا (که دو هفته دیگر برگزار می‌شود) احتیاط می‌کند.

بی خبری پالما از این اتفاق باعث شد تا سرمربی و مدیر این باشگاه تحقیقات و پرس و جو را از بازی کردن بازیکن تیم ملی در جام رمضان آغاز کنند و در نهایت این موضوع برای آنها تایید شد.

«آنتونیو وادیلو» سرمربی پالما جمعه شب و پس از پیروزی تیمش مقابل خائن در لیگ اسپانیا در جمع خبرنگاران به این اتفاقات واکنش نشان داد؛ درست زمانی که قرار بود اولادقباد ایران را به مقصد اسپانیا ترک کند.

وادیلو گفت: بازیکن فعلاً اینجا نیست. صبر کنیم تا او بیاید. بله، ما قبلاً از طرف باشگاه با او صحبت کرده‌ایم. حالا صبر می‌کنیم و حرف‌هایش را می‌شنویم تا ببینیم دقیقاً چه چیزی بوده است.

وی افزود: این طبیعی است که وقتی چنین چیزی اتفاق می‌افتد، اخبار زیادی منتشر می‌شود ولی ما منتظر می‌مانیم تا مسلم بیاید. او فردا یا پس فردا (شنبه یا یکشنبه) می‌رسد. سپس حرف‌هایش را می‌شنویم.

سرمربی پالما تاکید کرد خودش شخصاً با بازیکن ایران بعد از این اتفاق صحبت نکرده است. وادیلو گفت: باشگاه با او صحبت کرده است و من هر موقع که او بیاید صحبت خواهم کرد. اصرار دارم که منتظر بمانیم تا او بیاید و توضیحاتش را به ما بدهد و سپس همه چیز را بررسی کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا