اخبار روز

هدف دشمن فروپاشی و تنزل نظام خانواده است

هدف دشمن فروپاشی و تنزل نظام خانواده است

هدف دشمن فروپاشی و تنزل نظام خانواده است

به گزارش خبرنگار خالق، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر سه شنبه در مراسم رونمایی از لگوی کنگره شهدای مازندران با بیان اینکه برپایی کنگره شهدا تجلیل از مقام والای شهیدان به شمار می‌رود اثرگذاری این برنامه را در جامعه بسیار مهم توصیف کرد.

وی با بیان این که امروز با شیطنت‌های مختلف دشمن در ابعاد گوناگون مواجه هستیم، گفت: مقابله با خانواده از جمله ترفندهای دشمنان به شمار می‌رود.

آیت الله لائینی با گرامیداشت سالروز ازدواج مقدس حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله افزود: ثمره این ازدواج تشکیل اولین و بزرگترین و گسترده‌ترین خانواده سالم و باصفا بوده است و برکات و خیرات فراوانی نصیب جامعه بشری شده است.

وی با بیان این که دشمنان بر روی مسئله فروپاشی خانواده در حال برنامه ریزی و سرمایه گذاری هستند، گفت: آنان در تلاش هستند تا جایگاه خانواده زن و مادر و خانواده را سبک شمارند و تنزل دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه شهدای ما تربیت یافته خانواده سالم و حلال هستند، گفت: هدف کنگره بزرگ شهدا باید احیای کانون خانواده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به مقوله ایمان و امید تصریح کرد: ایمان و امید دست‌مایه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر شکل گیری محله‌های مسجد محور در جامعه گفت: هدف از برپایی کنگره شهدا باید تقویت زیرساخت‌های باشد که شهدا برای آن تلاش و ایثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و تکمیل یادمان‌های شهدا در استان شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا