اخبار روز

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است

به گزارش خبرنگار خالق، آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب در حسینیه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: امام خمینی (ره) مرجعی بی نظیر بود که مقابل طاغوتیان ایستاد و دنیا را به حرکت درآورد.

آیت الله حسینی مازندرانی با بیان اینکه نام امام راحل با حق و حقیقت عجین شده است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با عشق و علاقه‌ای که به امام راحل داشتند، حقیقت بی‌بدیل و جایگاه واقعی حق برابر باطل را بار دیگر به جهانیان ثابت کردند.

وی با تاکید بر اینکه نام خمینی کبیر با انقلاب اسلامی در همه تاریخ ماندگار شده است، تصریح کرد: به برکت قیام مردمی امام خمینی (ره) و تثبیت جمهوری اسلامی، آزادی خواهان و آزادگان بسیاری در سراسر جهان در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی کرده و به مبارزه برخاستند.

مدیر حوزه علمیه شهرری ادامه داد: امروز ایران اسلامی با رهبری داهیانه و وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب با بیداری، هوشیاری و بصیرت کامل، به پیشرفت‌های قابل توجهی به ویژه در حوزه‌های دفاعی، علمی و پژوهشی دست یافته است.

آیت الله حسینی مازندرانی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، با به تن کردن لباس مقدس سربازی امام عصر (عج)، توفیق بزرگی نصیبشان شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با ایجاد و حفظ اتحاد و انسجام، همچون سال‌های دفاع مقدس، جلوی هیچ قدرت پوشالی سر خم نخواهد کرد و برای همیشه پابرجا و استوار خواهد ماند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا