ورزش

مورینیو: به بازیکنانم گفتم باید کریسمس را برای هواداران شاد کنیم/ می‌توانیم برای کسب رتبه چهارم رقابت کنیم

مورینیو: به بازیکنانم گفتم باید کریسمس را برای هواداران شاد کنیم/ می‌توانیم برای کسب رتبه چهارم رقابت کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) موفق شد در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر ناپولی را شکست دهد و به رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: متأسفانه آخرین بازی قبل از کریسمس روحیه بازیکنان و مربیان را تغییر می‌دهد. من با بازیکنانم در این مورد صحبت کردم و به آنها گفتم که باید کریسمس را برای هواداران شاد کنیم.

وی افزود: ما توانستیم نزدیک به جایی که می‌خواستیم باشیم که البته خیلی سخت بود. شاید موافق نباشید اما احساس من بعد از گذشت 5 دقیقه از زمان بازی این بود که برنده می‌شویم. ما زمانی که هر دو تیم 11 نفره بودند، بسیار خوب بازی کردیم و در اوایل بازی دو موقعیت فوق‌العاده داشتیم و همواره کنترل بازی را مقابل تیمی که کیفیت بسیار بیشتری از ما دارد، در اختیار داشتیم. در ادامه وقتی ناپولی 10 نفره شد، از این موقعیت بهترین استفاده را بردیم و به گل اول رسیدیم. فکر می‌کنم ما کاملاً مستحق این برد بودیم.

 سرمربی پرتغالی رُم که در غیاب پائولو دیبالا به دلیل مصدومیت، زوج لوکاکو و بلوتی را راهی میدان کرد، در این خصوص اظهار داشت: ما تصمیم گرفتیم از بلوتی و لوکاکو در خط حمله استفاده کنیم تا قدرت فیزیکی بیشتری در مصاف با دو مدافع میانی ناپولی داشته باشیم. وقتی هم ناپولی 10 نفره بود، پلگرینی و الشعراوی خلاق‌تر عمل کردند، چون می‌دانستند که ما نیاز به مهارت فردی آنها در این وضعیت داریم.

آقای خاص که تیم تحت‌هدایتش با قرار گرفتن در رده ششم جدول سری A و با سه امتیاز اختلاف نسبت به بولونیای چهارم جدولی راهی تعطیلات کریسمس شدند، در مواجهه با این پرسش که «آیا مدیران باشگاه رُم پیش از آغاز فصل جاری هدف خاصی را برای شما تعیین کرده بودند»، گفت: من ترجیح می‌دهم اهداف خودم را تعیین کنم و آن تنها توجه به بازی بعدی تیم است. نمی‌خواهم انتقاد کنم و این هم تقصیر کسی نیست اما ما گروهی از بازیکنان با سابقه مصدومیت داریم. اگر همه بازیکنان را آماده در اختیار داشته باشیم، مشکلی ندارم که بگویم می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم، البته نه برای کسب اسکودتو، بلکه برای کسب عنوان چهارمی.

مورینیو تصریح کرد: متأسفانه ما این مشکلات را داریم. همچنین وضعیت بازی جوانمردانه مالی وجود دارد که مقابله با آن دشوار است. بنابراین من دوست ندارم در مورد اهداف باشگاه صحبت کنم. ما متحد هستیم، این یک گروه فوق‌العاده از بازیکنان هستند که همیشه سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند. ما نمی‌توانیم کار مدنظرمان را در بازار نقل‌وانتقالات ژانویه انجام دهیم اما رو به جلو حرکت می‌کنیم و خواهیم دید که چه می‌شود. ما مقابل ناپولی پیروز شدیم و حالا باید به بازی بعدی با یوونتوس فکر کنیم. اینتر و یووه به دو دلیل در اوج هستند چون آنها مربیانی خوب (سیمونه اینزاگی و مکس آلگری) و همچنین ترکیب قابل توجهی با دو بازیکن برای هر پست دارند. اگر ما همه بازیکنان‌مان را در دسترس داشته باشیم، تیم قدرتمندی داریم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا