درهم برهم

ملزومات سفر چیست؟

ملزومات سفر چیست؟

ملزومات سفر چیست؟

تعریف ملزومات سفر در موارد مختلف متفاوت است، بسته به اینکه چه کسی سفر می کند، چه سبک سفری را ترجیح می دهد و به کجا سفر می کند. در تمام موارد، پول و اسناد مهم و همچنین حمایت های مناسب برای آن اقلام باید از ضروریات سفر در نظر گرفته شود. بسیاری از مسافران به دستگاه های الکترونیکی متکی هستند و باید تجهیزات مورد نیاز برای استفاده یا شارژ آن اقلام را به همراه داشته باشند. نظافت شخصی و وسایل راحتی نیز معمولاً باید در اولویت قرار گیرند. داشتن چمدان مناسب نیز برای اکثر انواع سفر ضروری است.

اسناد مسافرتی و پول مهمترین ملزومات سفر هستند. گذرنامه، ویزا، گواهینامه رانندگی، و سایر اشکال شناسایی مورد نیاز بسیار مهم هستند و باید در هنگام سفر در مکانی امن نگهداری شوند. کپی تمام مدارک باید هم در جای دیگری در چمدان مسافر و هم نزد یک دوست یا خویشاوند در خانه نگهداری شود. تقریباً برای هر نوع سفر مقداری پول مورد نیاز است، و بهتر است مطمئن شوید که هم پول نقد و هم اعتبار در دسترس است. راهنمای سفر و نقشه ها نیز بسیار مفید هستند، چه به صورت کتاب یا برنامه در دستگاه های تلفن همراه حمل شوند.

Earplugs.

گوش گیر.

دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی در عصر مدرن از ضروریات سفر هستند. علاوه بر خود دستگاه های الکترونیکی، مسافر باید مطمئن شود که تجهیزات مورد نیاز برای استفاده یا شارژ آن لوازم جانبی سفر را همراه داشته باشد. این اغلب شامل منبع تغذیه و مبدل برق در سفرهای بین المللی می شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

نظافت و راحتی برای بیشتر مسافران نیز مهم است. لوازم بهداشتی و سایر وسایل شخصی کوچک را باید از ضروریات سفر در نظر گرفت. داروها و عینک یا لنزهای تماسی تجهیزات سفر بسیار مهم هستند، همانطور که مستندات نیز مهم هستند. توضیح هر داروی تجویزی وسایل راحتی کوچک، مانند پشت یا گردن بالش، گوش گیر و ماسک صورت، یا حوله های سبک می توانند تا حد زیادی استرس سفر به خصوص سفر هوایی را کاهش می دهد.

Passports are essential travel documents.

گذرنامه اسناد ضروری سفر است.

لباس و کفش مناسب نیز از ملزومات سفر است. هرکسی که قصد پیاده‌روی یا کوله‌پشتی را دارد باید وسایل پایی مناسب برای پیاده‌روی به همراه داشته باشد و باید برای احتمال آب و هوای نامساعد نیز آماده شود. مسافران همچنین باید لباس هایی را که از نظر فرهنگی مناسب هستند بسته بندی کنند. برای مثال، بازدیدکننده‌ای از ایتالیا ممکن است از دسترسی به برخی از کلیساهای تاریخی آن کشور محروم شود، اگر لباس مناسبی نپوشند.

Maps and cash are always important when traveling.

نقشه ها و پول نقد همیشه هنگام سفر مهم هستند.

چمدان همچنین برای موفقیت بیشتر سفرهای سرمایه گذاری بسیار مهم است. چمدان باید دوام داشته باشد و حمل و نقل آن به اندازه کافی آسان باشد. بسته‌ها یا کیف‌های ثانویه کوچک‌تر مفید هستند، زیرا به آنها اجازه می‌دهند بیشتر چمدان‌های مسافر را در اتاق هتل، خوابگاه یا سایر پایگاه‌های خانه بگذارند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا