اقتصاد

مقامات آلمانی ۵۰ هزار بیت کوین متصل به وب سایت های دزدی دریایی را ضبط کردند

مقامات آلمانی 50 هزار بیت کوین متصل به وب سایت های دزدی دریایی را ضبط کردند

مقامات در ایالت زاکسن آلمان گزارش دادند که تقریباً 50000 بیت کوین را مصادره کرده اند ( BTC) به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد نقض حق نسخه برداری.

در اطلاعیه 30 ژانویه، پلیس ساکسونی گفت با مقامات مالیاتی و دادستان ها هماهنگی کرده است تا بیت کوین را که گفته می شود به دو شهروند آلمانی و لهستانی مرتبط است، ایمن کند. به گفته پلیس، این افراد بیت کوین را – به ارزش تقریبی 2.17 میلیارد دلار در زمان انتشار – با درآمد حاصل از آثار غیرقانونی از طریق وب سایت ها در سال 2013 خریداری کردند.

«بیت کوین پس از اینکه متهم به طور داوطلبانه آنها را منتقل کرد، ضبط شد. به کیف پول های رسمی ارائه شده توسط [پلیس]،” مقامات گفتند. “این بدان معناست که هنوز تصمیم نهایی در مورد استفاده از بیت کوین گرفته نشده است.”

مشخص نیست که چه زمانی افرادی که ادعا می شود به جرم مرتبط هستند بیت کوین را خریداری کرده اند، اما مقدار زیادی از توقیف نشان می دهد که ممکن است بیت کوین خریداری شود. زمانی بود که قیمت ارز دیجیتال پایین بود. از 31 اکتبر، داده‌های Glassnode به مقامات در ایالات متحده پیشنهاد کرد در مجموع 210429 بیت کوین مرتبط با جرایم مختلف را کشف و ضبط کرده بود.

موارد مرتبط: تنظیم‌کننده رمزارز آلمان خواستار قوانین جهانی برای کنترل مراکز مالی خاص است

Coinbase در نوامبر 2023 گزارش داد که مقامات آلمانی 1906 درخواست اطلاعات از صرافی ارز دیجیتال بین سه ماهه چهارم سال 2022 تا سه ماهه سوم سال 2023 ثبت کرد. بایننس، قبل از تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری خود با مقامات ایالات متحده، درخواست مجوز نگهداری رمزارز خود را در آلمان پس گرفت و به این موضوع اشاره کرد. تغییرات در “بازار جهانی و مقررات.”

مجله: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای از بین بردن کریپتوها استفاده شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا