سریال و انمیشن

معرفی فیلم کره ای رویا ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم کره ای رویا ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم کره ای رویا ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم کره ای رویا یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 از Netflix منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این فیلم آشنا شویم.

ژانر فیلم رویا کره ای ورزشی، درام و کمدی است. لی بیونگ هئون (Lee Byeong-heon) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان پارک سئو جون (Park Seo-joon)، لی جی یون (Lee Ji-eun)، لی جی هیون (Lee Ji-hyun) و لی هیون وو (Lee Hyun-woo) را نام برد. فیلم Dream 2023 در تاریخ 26 آوریل 2023 برابر با 6 اردیبهشت 1402 در سینما و در تاریخ 25 جولای 2023 برابر با 3 مرداد 1402 در نتفلیکس منتشر شد. مدت زمان فیلم کره ای رویا 2 ساعت و 5 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Dream 2023 می‌پردازیم و درباره داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای فیلم کره ای رویا صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم کره ای رویا

فیلم Dream 2023

یک بازیکن فوتبال به اسم یون هونگ دائه محرومیت انضباطی را تجربه می‌کند و به عنوان مربی یک تیم فوتبال خاص منصوب می‌شود. این تیم تشکیل شده از افراد بی‌خانمانی است که تا به حال فوتبال بازی نکرده‌اند و در جام جهانی بی‌خانمان‌ها شرکت خواهند کرد. لی سو مین هم کاراکتر دیگری است که در حال تولید یک مستند در مورد این تیم است. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم کره ای رویا را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم کره ای رویا

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم رویا کره ای آشنا خواهیم شد.

پارک سئو جون در نقش یون هونگ دائه

معرفی فیلم Dream 2023

پارک سئو جون یک بازیگر است که در تاریخ 16 دسامبر 1988 برابر با 25 آذر 1367 در کره جنوبی متولد شد. فیلم برنده جایزه اسکار Parasite محصول سال 2019 به کارگردانی Bong Joon-ho از جمله فیلم‌های معروف چند سال اخیر است که او به عنوان بازیگر مهمان در آن حضور داشت. او همچنین در سریال What’s Wrong with Secretary Kim محصول سال 2018 نیز بازی کرده بود. پارک سئو جون در فیلم سینمایی رویا کره ای در نقش یون هونگ دائه (Yoon Hong-dae) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

لی جی یون در نقش لی سو مین

بازیگران فیلم کره ای رویا

لی جی یون معروف به IU یک خواننده، ترانه سرا و بازیگر است که در تاریخ 16 می 1993 برابر با 26 اردیبهشت 1372 در کره جنوبی متولد شد. پس از موفقیت در خوانندگی او به بازیگری نیز پرداخت و همچنین مجری بعضی از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز شد. لی جی یون در فیلم Dream 2023 ایفای نقش لی سو مین (Lee So-min) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

لی هیون وو در نقش کیم این سان

داستان فیلم کره ای رویا

لی هیون وو یک بازیگر و خواننده است که در تاریخ 23 مارس 1993 برابر با 3 فروردین 1372 در کره جنوبی متولد شد. او در آثاری مانند Hero محصول سال 2022 و سریال Moorim School: Saga of the Brave حضور داشته است. لی هیون وو در فیلم رویا در نقش کیم این سان (Kim In-sun) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی جی هیون در نقش جین جو

دانلود فیلم کره ای رویا

لی جی هیون یک بازیگر است که در تاریخ 20 اکتبر 1972 برابر با 28 مهر 1351 در کره جنوبی متولد شد. دو سریال Miraculous Brothers و My Perfect Stranger از جمله آثاری هستند که او در آن‌ها بازی کرده است. لی جی هیون در فیلم Dream به ایفای نقش جین جو (Jin-ju) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم رویا کره ای و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم کره ای رویا و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 6.5 از 10 و 43 از 100 را به دست آورده است. بعضی از بینندگان در نقدهای خود بیان کرده‌اند که فیلم کره ای رویا یک فیلم ورزشی خوب است اما چیز زیادی برای متمایز کردن آن از سایر فیلم‌های این ژانر وجود ندارد و بیشتر داستان‌های تکراری بسیاری از فیلم‌های ورزشی را در خود جای داده است برای مثال تیم خوب بازی نمی‌کند، چند بازیکن استعدادی دارند که هنوز استفاده نشده است، مربی نمی‌خواهد آن‌جا باشد و تسلیم می‌شود و سپس با یک سخنرانی الهام‌بخش برمی‌گردد.

بعضی از افراد نیز در نقد فیلم سینمایی کره ای رویا آن را یک کمدی ساده و دارای شخصیت‌های خنده‌دار دانسته‌اند که لازم نبود مدت آن دو ساعت باشد و می‌توانست در مدت کمتری به پایان برسد اما بازی بازیگران در آن تا اندازه‌ای مناسب است که برای جلب توجه مخاطبان کافی باشد. برخی از افراد نیز گفته‌اند که فیلم Dream 2023 یک فیلم متوسط ​​است و آن را فقط به دلیل این که از دو بازیگر نقش اصلی خوششان می‌آمد تماشا کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله بررسی فیلم کره ای رویا را انجام دادیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه فیلم رویا کره ای در مورد یک فوتبالیست به اسم یون هونگ دائه که مربی تیمی از افراد است که تا به حال فوتبال بازی نکرده‌اند و باید با آن‌ها در مسابقات سالانه Homeless World Cup شرکت کند و علاوه بر او لی سو مین که قصد تولید یک مستند ورزشی را دارد کاراکتر اصلی دیگر این فیلم است. می‌توانید تریلر فیلم Dream 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های ورزشی خوشتان می‌آید و حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این فیلم برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید، دانلود فیلم Dream 2023 را شروع کنید. می‌توانید نظر خود را در مورد این فیلم سینمایی در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدیدی تماشا کرده‌اید که مقاله آن در سایت وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا