سریال و انمیشن

معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال کره ای محرک (Moving 2023) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال کره ای محرک یکی از سریال‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Moving 2023 آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای محرک اکشن و ماورای طبیعی است. پارک این جائه (Park In-jae) کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این سریال ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا تائه هیون و گو یون جونگ را می‌توان نام برد. سریال متحرک کره ای بر اساس یک webtoon با همین عنوان اثر کانگ فول (Kang Full) تولید شده است. زمان پخش سریال کره ای محرک اولین بار در تاریخ 9 آگوست 2023 برابر با 18 مرداد 1402 از Disney+ بود و پخش آن تا 20 سپتامبر یعنی 29 شهریور ادامه دارد. تعداد قسمت های سریال متحرک کره ای 20 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال Moving 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال کره ای محرک

سریال متحرک کره ای

کیم بونگ سوک، جانگ هوی سو و لی گانگ هون سه دانش‌آموز یک دبیرستان هستند. آن‌ها مانند دانش‌آموزان عادی به نظر می‌رسند اما توانایی‌های خاصی از والدینشان به آن‌ها منتقل شده است. توانایی لی گانگ هون سرعت زیاد او است. کیم بونگ سوک می‌تواند پرواز کند و جانگ هوی سو توانایی‌های ورزشی بسیار خوبی دارد که می‌تواند به سرعت از آسیب‌های مختلف بهبود یابد.

این سه دانش‌آموز سعی می‌کنند توانایی‌های خاص خود را از دیگران پنهان کنند در حالی که والدین آن‌ها تلاش می‌کنند تا از آن‌ها در برابر سوء استفاده دیگران محافظت کنند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال کره ای محرک را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای محرک و نقش آن‌ها

در ادامه با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال متحرک کره ای آشنا خواهیم شد و فقط نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال را به همراه نقشی که داشتند بیان خواهیم کرد.

ریو سونگ ریونگ در نقش جانگ جو وان

سریال Moving 2023

ریو سونگ ریونگ (Ryu Seung-ryong) یک بازیگر است که در تاریخ 29 نوامبر 1970 برابر با 8 آذر 1349 در کره جنوبی متولد شد. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و سپس در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور پیدا کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان دو فیلم Perhaps Love محصول سال 2021 و Life Is Beautiful محصول سال 2022 را نام برد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌های پرفروش کره جنوبی از جمله Miracle in Cell No. 7 محصول سال 2013، The Admiral: Roaring Currents محصول سال 2014 و Extreme Job محصول سال 2019 نیز به ایفای نقش پرداخته است. ریو سونگ ریونگ در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر جانگ جو وان (Jang Joo-won) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

هان هیو جو در نقش لی می هیون

بررسی سریال Moving 2023

هان هیو جو (Han Hyo-joo) یک بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 فوریه 1987 برابر با 3 اسفند 1365 متولد شد. از جمله سریال‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Dong Yi محصول سال 2010 را نام برد که برای ایفای نقش در آن برنده جایزه نیز شده بود. علاوه بر این او در فیلم The Beauty Inside محصول سال 2015 و The Pirates: The Last Royal Treasure محصول سال 2022 و فیلم Masquerade محصول سال 2012 که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کره جنوبی است نیز بازی کرده. هان هیو جو در سریال متحرک کره ای ایفای نقش کاراکتر لی می هیون (Lee Mi-yeon) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

زو این سونگ در نقش کیم دو شیک

معرفی سریال متحرک کره ای

زو این سونگ (Zo In-sung) یک بازیگر است که در تاریخ 28 جولای 1981 برابر با 6 مرداد 1360 در شهر سئول (Seoul) کره جنوبی متولد شد. او بیشتر به دلیل نقش‌های اصلی‌اش در درام‌های تلویزیونی کره‌ای از جمله Something Happened in Bali محصول سال 2004 و That Winter, the Wind Blows محصول سال 2013 و It’s Okay, That’s Love محصول سال 2014 شناخته می‌شود. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Great Battle محصول سال 2018 و Escape from Mogadishu محصول سال 2021 را نام برد. زو این سونگ در سریال Moving 2023 در نقش کاراکتر کیم دو شیک (Kim Doo-shik) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

چا تائه هیون در نقش جئون گای دو

بازیگران سریال کره ای محرک

چا تائه هیون (Cha Tae-hyun) یک بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و کارگردان اهل کره جنوبی است که در تاریخ 25 مارس 1976 برابر با 5 فروردین 1355 در سئول متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم  Along with the Gods: The Two Worlds محصول سال 2017 و سریال Team Bulldog: Off-Duty Investigation محصول سال 2020 و سریال Police University محصول سال 2021 را نام برد. او اولین کارگردانی خود را در سریال Hit the Top محصول سال 2017 انجام داد که در آن بازیگر نیز بود. چا تائه هیون در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر جئون گای دو (Jeon Gye-do) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

گو یون جونگ در نقش جانگ هوی سو

داستان سریال کره ای محرک

گو یون جونگ (Go Youn-jung) یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 آوریل 1996 برابر با 3 اردیبهشت 1375 در سئول متولد شد. او اولین بازیگری خود را در سال 2019 در مجموعه تلویزیونی He Is Psychometric انجام داد. علاوه بر این، او در دو سریال  Law School محصول 2021 و Alchemy of Souls محصول سال 2022 حضور داشته است. گو یون جونگ در سریال متحرک کره ای نقش کاراکتر جانگ هوی سو (Jang Hui-soo) را بازی کرده است.

نام‌های بعضی از بازیگران دیگر سریال متحرک کره ای عبارت‌اند از:

  • کیم دو هون (Kim Do-hoon) در نقش لی کانگ هون (Lee Kang-hoon)
  • لی جونگ ها (Lee Jung-ha) در نقش کیم بونگ سوک (Kim Bong-seok)
  • کیم هی وان (Kim Hee-won) در نقش چوی ایل هوان (Choi Il-hwan)

نقد سریال Moving 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال کره ای محرک و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و مای دراما لیست به ترتیب نمره‌های 8.5 از 10 و 8.8 از 10 را دریافت کرده است. البته این نمرات از تعداد کمی از کاربران به دست آمده است. در بعضی از نقدهایی که تا الان در مورد سریال Moving 2023 منتشر شده است، کاربران ایفای نقش گروه بازیگران این سریال را تحسین کرده‌اند و کیفیت تولید آن را مناسب دانسته‌اند. آن‌ها همچنین توسعه کاراکترهای این سریال را از جمله ویژگی‌های مثبت آن بیان کرده‌اند. بعضی از بینندگان دیگر نیز بیان کرده‌اند که این سریال بیشتر ویژگی‌های یک سریال سرگرم کننده را دارد اما داستان اولیه آن را تکراری و غیر اورجینال دانسته‌اند.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال متحرک کره ای پرداختیم و درباره داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه سریال متحرک کره ای داستان سه نوجوان دانش آموز دبیرستانی و والدین آن‌ها است که قدرت‌های ماورای طبیعی خود را کشف می‌کنند. تا الان که مدت زیاد از انتشار این سریال نگذشته است، کاربران در چند سایت معروف نمره‌های بالایی به آن داده‌اند.

اگر از سریال‌‌های فراطبیعی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Moving 2023 را شروع کنید. می‌توانید نظر خود را درباره این سریال و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را بگویید تا مقاله‌اش را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا