سریال و انمیشن

معرفی سریال مقدر شده با تو 2023 ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

معرفی سریال مقدر شده با تو 2023 ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

معرفی سریال مقدر شده با تو 2023 ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

سریال مقدر شده با تو اثری کره‌ای است که در آگوست 2023 از شبکه JTBC پخش خواهد شد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره سریال Destined With You 2023 کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

در دنیای تلویزیون، آثاری وجود دارد که جذابیت و گیرایی ژانر فانتزی را با احساسات و عواطف دلگرم کننده ژانر عاشقانه ترکیب می‌کنند. این آثار به موجی نو از داستانگویی جان می‌بخشند که بینندگان را به سرزمین‌های دوری که در آن‌ها جادو، سرنوشت و عشق حرف اول را می‌زنند، منتقل می‌کنند. سریال کره ای مقدر شده با تو نیز در همین دسته‌بندی جای می‌گیرد. این اثر از جدیدترین عناوین عاشقانه و فانتزی با بازی رو وون (Rowoon)، جو بو-آه (Jo Bo-ah)، ها جون (Ha Jun) و یورا (Yura) و به کارگردانی نام کی-هون (Nam Ki-hoon) ساخته شده است. در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی سریال Destined With You 2023 بپردازیم و جزئياتی نظیر زمان پخش، بازیگران و داستان آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال کره ای مقدر شده با تو

سریال کره ای مقدر شده با تو

ژانر سریال مقدر شده با تو کره ای فانتزی و عاشقانه است. این سریال قرار است از 23 آگوست 2023 (1 شهریور 1402) هر چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 22:30 به وقت کره و 17:00 به وقت ایران از شبکه کره‌ای JTBC منتشر شود. تعداد قسمت های سریال مقدر شده با تو کره ای 16 قسمت و مدت زمان هر قسمت نیز 70 دقیقه خواهد بود.

همچنین بخوانید :

داستان سریال کره ای مقدر شده با تو

سریال Destined With You 2023

خلاصه سریال کره ای مقدر شده با تو درباره عشق بین زن و مردی است که یک کتاب ممنوعه باستانی نقطه اشتراکشان است. این کتاب ممنوعه که 300 سال پیش مهر و موم شده بود، به دست هونگ-جو می‌افتد. اما در این میان، جانگ شین-یو توسط کتاب طلسم می‌شود و…

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای مقدر شده با تو

سریال Destined With You 2023 از حضور بازیگران بااستعدادی بهره می‌برد و تنها نگاهی به لیست هنرپیشه‌های این سریال باعث می‌شود برای تماشای آن لحظه‌شماری کنیم. با ما همراه باشید تا نگاهی به بیوگرافی بازیگران این اثر داشته باشیم.

رو وون در نقش جانگ شین-یو

معرفی سریال Destined With You 2023

کیم سوک-وو (Kim Seok-woo) که با نام هنری رو وون شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و مدل کره‌ای متولد 7 آگوست 1996 برابر با 17 مرداد 1375 است. او عضو گروه کی‌پاپ پسرانه SF9 و خواننده اصلی آن است. رو وون در دنیای بازیگری نیز تجربه‌های درخشانی داشته و به خاطر ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی Extraordinary You محصول 2019، She Would Never Know و The King’s Affection هر دو محصول 2021 و همچنین Tomorrow محصول 2022 شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

جو بو-آه در نقش لی هونگ-جو

بازیگران سریال کره ای مقدر شده با تو

جو بو آه یکی دیگر از هنرپیشه های سریال مقدر شده با تو است. این بازیگر کره‌ای متولد 22 آگوست 1991 برابر با 31 مرداد 1370 است و در سریال‌هایی چون Goodbye to Goodbye و My Strange Hero هر دو محصول 2018، سریال Forest و درام Tale of the Nine Tailed هر دو محصول 2020 و همچنین Military Prosecutor Doberman محصول 2022 به ایفای نقش پرداخته است.

ها جون در نقش کوان جی-کیونگ

هنرپیشه های سریال مقدر شده با تو

ها جون بازیگر کره‌ای متولد 3 آوریل 1987 برابر با 14 فروردین 1366 است. او تا کنون در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرده و یک مرتبه موفق به دریافت جایزه Buil به عنوان بهترین بازیگر جدید شده. برخی از آثاری که در کارنامه هنری ها جون به چشم می‌خورند عبارتند از فیلم جنایی اکشن The Outlaws محصول 2017، سریال Radio Romance محصول 2018، سریال Missing: The Other Side در سال‌های 2020 الی 2023 و همچنین سریال‌های Crazy Love و Bad Prosecutor هر دو محصول 2022. ها جون در سال 2023 علاوه بر سریال مقدر شده با تو، در سریال مورد انتظار Hyo Shim’s Independent Life نیز حضور خواهد داشت.

همچنین بخوانید :

یورا در نقش یون نا-یئون

داستان سریال کره ای مقدر شده با تو

کیم آه-یونگ (Kim Ah-young) که با نام هنری یورا شناخته می‌شود، بازیگر و خواننده کره‌ای متولد 6 نوامبر 1992 برابر با 15 آبان 1371 است. عمده شهرت او حاصل حضور در گروه دخترانه Girl’s Day است. او بعد از ورود به دنیای شهرت تصمیم گرفت سراغ دنیای بازیگری نیز برود. او تا کنون در آثاری چون سریال Radio Romance محصول 2018، سریال درام عاشقانه Now, We Are Breaking Up محصول 2021-2022 و همچنین سریال Forecasting Love and Weather محصول 2022 به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران سریال Destined With You 2023 عبارتند از:

  • سونگ یونگ-کیو (Song Young-kyu) در نقش یون هاک-یونگ
  • جونگ های-یونگ (Jung Hye-young) در نقش چا یون-جو
  • لی پیل-مو (Lee Pil-mo) در نقش جانگ سه-هون
  • لی بونگ-ریون (Lee Bong-ryun) در نقش ما ایون-یئونگ
  • هیون بونگ-شیک (Hyeon Bong-sik) در نقش گونگ سئو-گو
  • میرام (Miram) در نقش یو سو-جئونگ
  • پارک کیونگ-هه (Park Kyung-hye) در نقش سون سه-بیول
  • لی ته-ری (Lee Tae-ri) در نقش کیم ووک
  • و با حضور افتخاری یون که-سانگ (Yoon Kye-sang)

کلام آخر

ممنون از اینکه با بررسی سریال مقدر شده با تو کره ای همراه ما بودید. این سریال عاشقانه فانتزی به زودی منتشر می‌شود و اگر از داستان و گروه بازیگران آن خوشتان آمده، می‌توانید به دانلود سریال Destined With You 2023 بپردازید. پس از انتشار این سریال نیز در همین صفحه به نقد سریال Destined With You 2023 خواهیم پرداخت. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا برای تماشای آن هیجان‌زده هستید؟ فکر می‌کنید نمرات سریال مقدر شده با تو بالا باشند‌؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا