سریال و انمیشن

معرفی سریال خانه را بسوزان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال خانه را بسوزان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال خانه را بسوزان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال خانه را بسوزان محصول کشور ژاپن است که در سال 2023 از نتفلیکس منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Burn the House Down 2023 آشنا شویم.

ژانر سریال ژاپنی خانه را بسوزان درام است. آریسا کانکو (Arisa Kaneko) خالق این سریال است و یوئیچیرو هیراکاوا (Yūichirō Hirakawa) کارگردانی آن را بر عهده داشته است. سریال Burn the House Down 2023 بر اساس یک مانگای Josei با همین عنوان اثر مویاشی فوجیساوا (Moyashi Fujisawa) تولید شده است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان می ناگانو (Mei Nagano)، کیوکا سوزوکی (Kyōka Suzuki)، آسوکا کودو (Asuka Kudo)، تایشی ناکاگاوا (Taishi Nakagawa) و میتسوهیرو اویکاوا (Mitsuhiro Oikawa) را نام برد. زمان پخش سریال خانه را بسوزان در تاریخ 13 جولای 2023 برابر با 22 تیر 1402 از نتفلیکس (Netflix) بود. همچنین تعداد قسمت های سریال خانه را بسوزان 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Burn the House Down 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، نقدها و بازیگران این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال خانه را بسوزان

سریال ژاپنی خانه را بسوزان

به طور خلاصه سریال ژاپنی خانه را بسوزان داستان آنزو موراتا را دنبال می‌کند که سیزده سال پس از سوختن خانه خانواده ثروتمند میتارای در آتش سوزی، به عنوان خانه‌دار به خانه میتارای ها وارد می‌شود تا خانه و خانواده‌ای را که از او گرفته شده است پس بگیرد. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال ژاپنی خانه را بسوزان بپردازید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال خانه را بسوزان و نقش آن‌ها در سریال    

در این بخش از مقاله با بیوگرافی مختصر بعضی از هنرپیشه های سریال ژاپنی خانه را بسوزان آشنا خواهیم شد.

می ناگانو در نقش آنزو موراتا

سریال Burn the House Down 2023

می ناگانو یک بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 24 سپتامبر 1999 برابر با 2 مهر 1378 در توکیو (Tokyo) متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان You Shine in the Moonlit Night محصول سال  2019 و Daytime Shooting Star محصول سال 2017 و Jigoku no Hanazono: Office Royale محصول سال 2021 را نام برد. می ناگانو در سریال ژاپنی خانه را بسوزان ایفای نقش کاراکتر آنزو موراتا (Anzu Murata) را بر عهده داشته داشته است.

همچنین بخوانید :

کیوکا سوزوکی در نقش ماکیکو میتارای

بررسی سریال ژاپنی خانه را بسوزان

کیوکا سوزوکی یک بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 31 می 1968 برابر با 10 خرداد 1347 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Mike Yokohama: A Forest with No Name و فیلم The Kiyosu Conference محصول سال 2013 را نام برد. کیوکا سوزوکی در سریال Burn the House Down 2023 ایفای نقش کاراکتر ماکیکو میتارای (Makiko Mitarai) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

 آسوکا کودو در نقش کیچی میتارای

معرفی سریال Burn the House Down 2023

آسوکا کودو یک بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 1 آگوست 1991 برابر با 10 مرداد 1370 متولد شد. سریال Uzukawamura Jiken محصول سال 2022 و سریال‌های Emergency Interrogation Room و The Grand Family در سال 2021 از جمله آثاری هستند که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. آسوکا کودو در سریال ژاپنی خانه را بسوزان در نقش کاراکتر (Kiichi Mitarai) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

تایشی ناکاگاوا در نقش شینجی میتارای

بازیگران سریال خانه را بسوزان

تایشی ناکاگاوا یک بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 14 ژوئن 1998 برابر با 24 خرداد 1377 در توکیو متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌‎توان Rising Wakaoka Genius Awakening محصول سال 2021 و The 13 Lords of the Shogun محصول سال 2022 را نام برد. تایشی ناکاگاوا در سریال Burn the House Down به ایفای نقش کاراکتر (Shinji Mitarai) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

میتسوهیرو اویکاوا در نقش اسامو میتارای

دانلود سریال Burn the House Down 2023

میتسوهیرو اویکاوا یک موزیسین و بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 24 اکتبر 1969 برابر با 2 آبان 1348 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Love Like the Falling Petals محصول سال 2022 را نام برد. میتسوهیرو اویکاوا در سریال ژاپنی خانه را بسوزان ایفای نقش کاراکتر اسامو میتارای (Osamu Mitarai) را بر عهده داشته داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Burn the House Down 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال خانه را بسوزان و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.8 از 10 را به دست آورده است که البته از نمره‌هایی که تعداد کمی از کاربران داده اند به دست آمد. بعضی از بینندگان سریال ژاپنی خانه را بسوزان در نقدهای خود بیان کرده‌اند که داستان و بیشتر کاراکترهای این سریال عجیب و غیر قابل باور هستند و کیفیت کم بازیگری بعضی از آن‌ها نیز سبب شده است که با تماشای هر قسمت این سریال علاقه آن‌ها به تماشای ادامه آن کمتر شود. بعضی از بینندگان دیگر نیز به این موضوع پرداخته‌اند که بعضی از بازیگران به طور بامزه‌ای در ایفای نقش کاراکتر زیاده‌روی کرده‌اند اما در مجموع تماشای سریال Burn the House Down را توصیه کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا بررسی سریال ژاپنی خانه را بسوزان را انجام دادیم و از داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر به تماشای سریال‌های نتفلیکس علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Burn the House Down 2023 را شروع کنید و از تماشای آن برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید و پس از تماشای آن نظر خود را در مورد سریال ژاپنی خانه را بسوزان و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای سریال مورد علاقه شما در این سایت مقاله وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا