اقتصاد

معامله گر در راه اندازی توکن SatoshiVM به سود ۷ میلیون دلاری رشوه می دهد

معامله گر در راه اندازی توکن SatoshiVM به سود ۷ میلیون دلاری رشوه می دهد

یک معامله گر رمزنگاری 6.77 میلیون دلار در عرض سه ساعت پس از راه‌اندازی توکن SatoshiVM (SAVM) به سود رسید. معامله‌گر از یک ابزار تک تیرانداز اسلحه موز برای به دست آوردن توکن مورد نظر استفاده کرد و سپس با افزایش قیمت، توکن تازه راه‌اندازی شده را فروخت و نزدیک به 7 میلیون دلار سود کسب کرد.

این معامله‌گر ابتدا 2.61 خرید کرد. میلیون SAVM برای 277.66 اتر (ETH) به ارزش 681000 دلار با استفاده از ربات تجارت تفنگ موز. Banana Gun – که در سپتامبر 2023 راه‌اندازی شد – به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های پیش‌فروش را اسنایپ کرده و ارزهای دیجیتال را به سرعت معامله کنند. یک معامله گر می تواند بین «تجارت دستی» و «تک تیرانداز خودکار» انتخاب کند، که در آن کارمزد معاملات دستی 0.5٪ است، در حالی که ویژگی تک تیرانداز خودکار 0.75٪ کارمزد دریافت می کند.

قیمت توکن در عرض سه ساعت پس از پرتاب 99% مخزن شد. توسعه دهندگان یک باگ را عامل این سقوط دانستند. این ربات تجاری از زمان راه اندازی خود با چندین مورد مرموز کاهش وجوه پس از sniping.

معامله گر مورد نظر از روش sniping استفاده کرد و 141.66 ETH پرداخت کرد تا اولین کسی باشد که SAVM را در افتتاحیه خرید و مدیریت کرد. برای گرفتن بیش از 2.5 میلیون توکن.

هزینه تجارت اسلحه موز. منبع: Etherscan

این کاربر بعداً 2.16 میلیون توکن را به قیمت 4.38 میلیون دلار فروخت و در حال حاضر دارای 450000 توکن SAVM است که تخمین زده می شود ارزش داشته باشد. 3 میلیون دلار، که تقریباً 6.77 میلیون دلار سود دارد.

موارد مرتبط: ربات های معاملاتی تلگرام داغ هستند، اما برای نگهداری به آنها اعتماد نکنید — شرکت های امنیتی

این تاجر توسط بسیاری در X (توئیتر سابق) به خاطر پولی که با استفاده از ابزار تفنگ موز به دست آورده بود مورد تحسین قرار گرفت. چند او را یک افسانه خطاب کردند، در حالی که دیگران او را تحسین کردند تمایل به پرداخت 141 ETH در هزینه تیراندازی

— بدون ستاره (@smurfck01) 19 ژانویه 2024

چند عضو انجمن رمزنگاری بیشتر  حدس زد که معامله‌گر پشت معامله یک خودی است یا یک توسعه‌دهنده.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا