اقتصاد

معامله‌گر Memecoin برای مدت کوتاهی میلیونر می‌شود و از گگ دور ریخته‌شده Elon Musk X تبدیل می‌شود

معامله‌گر Memecoin برای مدت کوتاهی میلیونر می‌شود و از گگ دور ریخته‌شده Elon Musk X تبدیل می‌شود

به نظر می رسد یک معامله گر خوش شانس در کمتر از ده روز پس از خرید یک memecoin “TROLL” 10000 دلار را به کمی بیش از 1 میلیون دلار تبدیل کرده است، درست چند لحظه پس از تغییر ایلان ماسک بیوگرافی او در X به “Chief Troll Officer.”

Etherscan /a> به نقل از ارائه‌دهنده داده بلاک چین، LookOnChain نشان می‌دهد که معامله‌گر در مجموع 4.3 اتر (ETH) – به ارزش تقریبی 10000 دلار در آن زمان تبدیل کرده است. – به 19 تریلیون توکن TROLL.

در همان روز، معامله‌گر 9 تریلیون TROLL فروخت تا بخرد خود را پوشش دهد و 10 تریلیون توکن باقیمانده را در اختیار داشت – که در یک مقطع زمانی 1.34 میلیون دلار ارزش داشت.

قیمت. از آن زمان تاکنون کاهش یافته است، اما پشته TROLL همچنان با قیمت های فعلی 864000 دلار ارزش دارد که معادل 8540 درصد سود از سرمایه اولیه اوست.

تاجر دارایی ها با قیمت های فعلی 864000 دلار ارزش دارند. منبع: DeBank

شایان ذکر است که TROLL ابتدا در آوریل سال گذشته راه‌اندازی شد و – مانند تمام memecoins – قبل از اینکه به قیمت نزدیک به راه‌اندازی خود برسد، یک افزایش قیمت کوتاه را تجربه کرد. همه چیز در 9 ژانویه زمانی که ماسک بیوگرافی X (توئیتر) خود را تغییر داد و توکن را طی سه روز بیش از 150000 درصد افزایش داد، تغییر کرد.

ترول راه اندازی شد در آوریل سال گذشته به هیاهوی کمی پرداخت. منبع: DexScreener

در سال 2021، یک توئیت به موقع ماسک قدرت ارسال میم کوین مورد علاقه خود، Dogecoin را داشت (DOGE ) سر به فلک کشیده.

موارد مرتبط: سرمایه گذاران دوج کوین، ایلان ماسک را متهم به تجارت خودی در دعوی اصلاح شده طبقاتی می کنندبه طور ناگهانی به یکی از بزرگترین میم کوین ها در فضا تبدیل شد.

در اوج قیمت 0.027 دلاری خود در 13 نوامبر، GROK یک بازار را کنترل کرد. سرمایه گذاری نزدیک به 200 میلیون دلار، آن را به یکی از بزرگترین ممکوین های جدید در چرخه کنونی تبدیل می کند.

کسانی که دیر به تبلیغات GROK آمدند، سوزانده شدند، اما پس از یک پست X از کارگزار بلاک چین ZachXBT نشان داد که موارد مختلفی وجود دارد. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مرتبط با Grok از پروژه‌های قدیمی تغییر کاربری دادند.

مجله: دکتر که در Web3 محقق می شود — سفر تونی پیرس در زمان و مکان

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا