درهم برهم

مزایا و معایب چمدان پلاستیکی چیست؟

مزایا و معایب چمدان پلاستیکی چیست؟

مزایا و معایب چمدان پلاستیکی چیست؟

خرید یک مجموعه چمدان با کیفیت مهم است، صرف نظر از اینکه چقدر سفر انجام شده است. چمدان پلاستیکی جایگزین کمتری برای چمدان های پارچه ای سنتی است، اما دارای برخی مزایا و معایب< /a> را در نظر بگیرید. اولاً، چمدان های پلاستیکی قالب گیری شده معمولاً کاملاً ناهموار هستند و می توانند در برابر استفاده های سنگین مقاومت کنند. همچنین معمولاً در برابر آب بسیار مقاوم است مگر اینکه کاملاً در آب فرو رفته باشد، که آن را انتخاب خوبی برای چمدان های چک شده می کند. از جنبه منفی، اگر به عنوان وسیله دستی از آن استفاده شود، بسیار سنگین و تا حدودی غیرقابل تحمل است.

چمدان های پلاستیکی سخت مزایای زیادی برای مسافران فراهم می کند. قیمت به طور کلی با انواع دیگر چمدان ها قابل مقایسه است، و اغلب دارای یک گارانتی طولانی نیز می باشد. همچنین می تواند نشان دهد که چمدان از کیفیت بهتری برخوردار است. البته استحکام چمدان های پلاستیکی یکی از مزیت های اصلی استفاده از آن است. می تواند در برابر سقوط و همچنین انباشته شدن اقلام سنگین در بالای آن مقاومت کند، که با پیشروی کیف در فرودگاه ها رایج است. برخی از افراد همچنین اگر مدتی در سفر باشند از ناهمواری آن قدردانی می کنند و می خواهند مطمئن شوند که چفت ها و بسته ها دوام خواهند داشت.

Hard plastic luggage is more durable, but is also heavier, than nylon luggage.

چمدان های پلاستیکی سخت نسبت به چمدان های نایلونی بادوام تر، اما همچنین سنگین تر هستند.

این واقعیت که بسیار محکم است به این معنی است که معمولاً توسط افرادی استفاده می شود که نیاز به بسته بندی اقلام شکننده تری مانند تجهیزات الکترونیکی دارند. برای مثال، عکاسانی که با تجهیزات گران قیمت زیادی سفر می‌کنند، اغلب به چمدان‌های پلاستیکی اعتماد می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که وسایلشان در برابر آسیب محافظت می‌شوند. البته دوام چمدان های پلاستیکی نیز می تواند یکی از معایب آن باشد، زیرا در مواقعی چمدان را کمی ناخوشایند می کند. علاوه بر این، مجموعه ای از این نوع چمدان معمولاً شامل کیف چمدان نخواهد بود، که یک کیف بزرگ است. حذف برای برخی افراد

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

The price of hard plastic luggage is generally comparable to other types of luggage, and often features a long warranty.

قیمت چمدان های پلاستیکی سخت به طور کلی با انواع دیگر چمدان ها قابل مقایسه است و اغلب دارای گارانتی طولانی است.

معمولاً چمدان‌های پلاستیکی بسیار سنگین‌تر از چمدان‌های نایلون هستند، و همچنین می‌تواند دشوارتر باشد. برای ذخیره در سطل های بالای سر در هواپیما. همچنین مهم است که نحوه حمل چمدان را در نظر بگیرید. اگر چمدان پلاستیکی دارای چرخ و دسته قابل افزایش باشد، وزن اضافی ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد. اگر فقط یک کیس اولیه بدون چرخ باشد، ممکن است حمل آن بسیار سنگین و ناخوشایند باشد. البته این موضوع در مورد چمدان های نایلونی نیز صادق است. برخی از افراد می‌دانند که ترکیب گزینه‌های چمدان‌شان، و خرید یک جعبه پلاستیکی بادوام برای همراهی با بقیه مجموعه نایلونی‌شان، بهترین انتخاب است.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا