اخبار روز

مدیریت مأموریت‌های دشوار یگان ویژه با رفتار حرفه‌ای

مدیریت مأموریت‌های دشوار یگان ویژه با رفتار حرفه‌ای

مدیریت مأموریت‌های دشوار یگان ویژه با رفتار حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری خالق، سردار حسن کرمی، در رأس هیئتی در راستای ارزیابی آمادگی‌های سه گانه عملیاتی، آمادگی جسمانی، علمی و بصیرتی در جمع سفیران شهید یگان ویژه استان زنجان گفت: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در افزایش توانمندی و کارایی کارکنان و از اصول تقویت و توسعه سازمانی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و نظارت، نقش مؤثری در ارتقا کیفی مأموریت‌های پلیس دارد، گفت: ارتقا کیفی و کمی آموزش رمز موفقیت و ارتقا توانمندی و کارایی کارکنان است و برای رسیدن به این مقصود توجه به آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی از جایگاه خاصی برخوردار است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه آموزش مستمر مهم‌ترین راه برای توانمند کردن کارکنان یگان ویژه است، افزود: با توجه به حساس بودن مأموریت‌های انتظامی، کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.

سردار کرمی رضایتمندی مردم را در گرو انجام مأموریت به صورت صحیح و به موقع کارکنان دانست و تصریح کرد: تفکر و عمل جهادی، انقلابی ماندن، حرفه‌ای گرایی و اجتماعی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کارکنان یگان ویژه باید داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ارتقا دانش، مهارت و توانمندی کارکنان و ارائه راه حل‌های مناسب در انجام مأموریت‌های فردی و جمعی را در سایه عزم و اراده مضاعف خواند و افزود: حرفه‌ای گرایی و ارتقا دانش روز و پیشتاز بودن در مأموریت‌های فراجا، گامی ارزنده در پیشبرد اهداف آموزشی برای نیل به راهبردهای صیانتی انتظامی به شمار می‌رود.

وی تقویت سازمان، به کارگیری تجهیزات، ارتقای ابعاد اجتماعی و برنامه ریزی برای مقابله با بحران‌ها و افزایش توانایی برای اجرای هرگونه مأموریت در زمینه‌های گوناگون را ضروری دانست و بیان کرد: لازم است که یگان‌های ویژه در ارتقای سطح آموزش‌ها، اهتمام لازم را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر آمادگی و آموزش‌های عملی کارکنان یگان ویژه، خاطرنشان کرد: آمادگی‌های جسمانی، عملیاتی و علمی بصیرتی ۳ نوع آموزش اصولی در یگان‌های ویژه است که با آموزش‌های حرفه‌ای، تمرین‌های میدانی، اجرای رزمایش و بهره برداری مناسب از آنها می‌توانیم به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا