اقتصاد

ماینر کانادایی بیت کوین Hive Digital قرارداد مالی 22 میلیون دلاری را تکمیل کرد

ماینر کانادایی بیت کوین Hive Digital قرارداد مالی 22 میلیون دلاری را تکمیل کرد

Hive Digital، یک ماینر بیت کوین مستقر در ونکوور، بریتیش کلمبیا، دور تامین مالی خصوصی 22 میلیون دلاری را بسته است.

بر اساس 28 دسامبر اعلام ، تامین مالی از طریق فروش 5.75 میلیون ضمانت نامه ویژه به مبلغ 5.00 دلار کانادا (3.87 دلار) برای هر کدام، برای کل درآمد 28.75 میلیون دلار کانادا (22 میلیون دلار) به پایان رسید. هر واحد وارانت ویژه شامل یک سهام عادی شرکت و نیمی از ضمانت نامه خرید سهام عادی است. دارندگان می توانند از حقوق گارانتی خود استفاده کنند و یک سهم Hive را به قیمت 6.0 دلار کانادا (4.54 دلار) به ازای هر دو وارانتی که دارند قبل از 28 دسامبر 2026 خریداری کنند. سهام Hive Digital در حال حاضر با قیمت 7.15 دلار کانادا (5.41 دلار) معامله می شود.

این شرکت نوشت: «شرکت پیش‌بینی می‌کند که درآمد خالص این پیشنهاد برای حمایت از رشد ردپای استخراج بیت‌کوین و همچنین برای سرمایه در گردش و اهداف کلی شرکت استفاده شود.» HIVE همچنین پیش بینی می کند که بتواند تمام بیت کوین خود را تا هاوینگ آینده HODL [Hold On for Dear Life] کند.

در ماه نوامبر، شرکت ماشین به طور متوسط ​​9.2 بیت کوین (BTC) در روز با 4.18 اگزاهش در ثانیه (EH/s) ظرفیت استخراج. در مقایسه، ظرفیت استخراج کل شبکه بیت کوین 474.812 EH/s است.

در 8 دسامبر، Hive فاش کرد که ناوگان 3750 ماینر بیت کوین ASIC سال گذشته به لطف رونق قیمت بیت کوین قبلا جواب داده است. ماه گذشته، این شرکت عملیات استخراج بیت کوین خود را در سوئد گسترش داد. در اوایل سال جاری، Hive Digital “blockchain” را از نام شرکت خود حذف کرد. برای انعکاس “تمرکز در حال تکامل” خود بر فرصت های مالی در هوش مصنوعی (AI)، محاسبات ابری و واحدهای پردازش گرافیکی (GPU).

مرتبط: Marathon Digital با حجم 327 میلیون دلار پرمعامله ترین سهام روز شد

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا