اقتصاد

قیمت بیت کوین 42 هزار دلار در سال 2023 هدف گذاری شده است زیرا بیت کوین OG می گوید ETF «قیمت ندارد»

قیمت بیت کوین 42 هزار دلار در سال 2023 هدف گذاری شده است زیرا بیت کوین OG می گوید ETF «قیمت ندارد»

بیت کوین ( BTC) تا پایان سال 2023، 42500 دلار را ردیابی کرد زیرا معامله گران شروع به مشاهده رفتار “جالب” قیمت بیت کوین کردند.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: TradingView

اهداف کاهش قیمت بیت کوین پس از ETF شامل 36000 دلار است

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD نوسانات را در ساعات پایانی شمع سالانه حفظ می‌کند.

بعد از عدم موفقیت از محدوده معاملات دسامبر بیت کوین خود مطمئن شوید برای گاوهای نر پیش از رویداد قانونی کلیدی که در اوایل ماه آینده برگزار می شود – تایید احتمالی اولین صندوق قابل معامله در بورس قیمت نقدی ایالات متحده (ETF) نگران کننده است.

“از نظر فنی، H4 در یک روند نزولی قرار دارد و 40.5K~ IMO می خواهد. اما با توجه به آنچه گفته شد، قرار است تایید ETF ظرف یک یا دو هفته به دست آید. nofollow”>نوشت در بخشی از تحلیل روز در X (توئیتر سابق).

Crypto Chase، که قبلاً خرد بیت کوین با قیمت 43,000 دلار، پیش بینی کرد که در پشت یک تصمیم مثبت ETF حداکثر تا 46,000 دلار افزایش یابد. اگر محصول رد شود، به سرعت 36000 دلار در راه است.

در ادامه این موضوع، مفسر محبوب رسانه های اجتماعی WhalePanda نیز دامنه افزایش محدودی را در اطراف تصویب، با اصلاحی که باید دنبال کرد، دید.

>”تأیید ETF ما را به 50 هزار دلار می رساند، سپس بسته به مدت زمانی که طول می کشد تا ETF ها راه اندازی شوند، فروش آن شروع می شود، شاید به 40 هزار دلار کاهش یابد، اگر یک ماه طول بکشد تا راه اندازی شود. او به به مشترکین X گفت که ما به زیر 38 هزار دلار می‌رویم.

“پس از آن فقط یک رشد ثابت مانند یک بازار صعودی معمولی بیت کوین که از 70 هزار دلار در آوریل تا مه عبور کرد با مقداری توقف در تابستان و سپس سال را با حدود 100 هزار دلار به پایان رساند. -120k.”

انتخاب بیت کوین ETF به اثبات یک موضوع تفرقه انگیز ادامه داد. آدام بک، مدیر عامل استارتاپ بلاک‌چین Blockstream، بارها استدلال می‌کرد که « قیمتی در بازار وجود ندارد.

در سطوح فعلی، BTC/USD همچنان نزدیک به 60 درصد در سه ماهه چهارم و حدود 160 درصد از سال تا به امروز افزایش داشته است، به ازای داده های منابع آماری CoinGlass.

BTC/USD ماهانه برمی گرداند (اسکرین شات). منبع: CoinGlass

تحلیلگر: اتر در سال آینده از بیت کوین بهتر خواهد بود

در همین حال، با نگاهی دقیق تر به روندهای دفتر سفارش کوتاه مدت، معامله گران دلیلی برای هیجان در پایان سالانه دیدند.

موارد مرتبط: ماشین کنندگان بیت کوین دارایی های بیت کوین را با نزدیک شدن به “قیمت ماینر” به 65 هزار دلار کاهش می دهندSkew و CredibleCrypto خاطرنشان کردند

نقدینگی پیشنهادی در صرافی ایالات متحده Coinbase به سمت قیمت لحظه ای حرکت کرده است. هر دو پیشنهاد کردند که این می‌تواند شرایط معاملاتی زنده‌تری را ایجاد کند.

در پایان سال، در همین حال، Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری MN Trading، پیش بینی کرد که سال 2024 زمان درخشش آلت کوین ها خواهد بود.

خلاصه کرد، منطقه ای در حدود 1.85 یا 2.10 تریلیون دلار می تواند منطقه ای برای ادغام باشد. /a> در 31 دسامبر.

“بعدی چیست؟ اتریوم در سال 2024 عملکرد بهتری از بیت کوین دارد. از سواری لذت ببرید!»

نمودار مشروح ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال. منبع: Michaël van de Poppe/X

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا