اقتصاد

قیمت بیت کوین در باز شدن سالانه در FOMC – 5 چیز که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

قیمت بیت کوین در باز شدن سالانه در FOMC – 5 چیز که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

بیت کوین ( BTC) با یک سفر رفت و برگشت به نقطه شروع سالانه خود به اولین بسته ماهانه سال 2024 می رسد – بعد چه می شود؟

در یک هفته کلیدی برای سیاست های اقتصاد کلان ایالات متحده، قیمت بیت کوین همچنان در نوسان است. حدود 42000 دلار.

این زمینه را برای فصل جدیدی از نوسانات در آینده آماده می‌کند – ماه گذشته شاهد بالاترین قیمت‌های 49000 دلاری بوده است که با زیان ناگهانی 20 درصدی همراه شد.

اکنون، گاوهای بیت کوین در حال آماده شدن برای مقابله با فدرال رزرو و تحرکات سیاسی ایالات متحده هستند که می تواند جرقه آشفتگی بیشتری را برای بازارهای کریپتو ایجاد کند.

این در حالی است که گرد و غبار در راه اندازی اولین بورس بیت کوین در ایالات متحده فرو می نشیند. وجوه (ETF) – موضوعی است که در جای خود بحث برانگیز است.

در همین حال، بنیادهای شبکه بیت کوین در حال آماده شدن برای از بین بردن تأثیر کاهش قیمت از 49000 دلار و بازگشت به حالت صعودی هستند. به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌شود که میزان سختی در روزهای آینده 4 درصد افزایش یابد.

کوین تلگراف به نکات مهمی که بر عملکرد بازار بیت کوین و کریپتو در ماه فوریه و بعد از آن تأثیر می‌گذارند نگاه می‌کند.

بیت‌کوین به پایان ژانویه می‌رسد.

برخلاف سایرین قبل از آن، آخر هفته سیگنال های عملی برای معامله گران تولید کرد، با BTC/USD به 42800 دلار در Bitstamp، داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: TradingView

این بالاترین میزان خود از 18 ژانویه بوده است و تا کنون، بیت کوین بالاتر از هفته اول هفته است. جلسه معاملاتی آسیا.

جدیدترین اقدام قیمت BTC بخشی از یک جهش تسکین دهنده است که هفته گذشته پس از بازگشت به $38,500. این با تردیدهایی در میان معامله گران همراه بود، که برخی از آنها همچنان باقی مانده اند – آنها هشدار می دهند که بیت کوین به راحتی می تواند در آینده به پایین‌ترین سطح می‌رسند.

اما، معامله‌گر محبوب Skew با تحلیل وضعیت موجود، زمینه‌هایی برای خوش‌بینی محتاطانه در بازه‌های زمانی پایین‌تر مشاهده کرد. در یک خلاصه در پلت فرم رسانه اجتماعی X، او منطقه را در 42000 دلار به عنوان فیلمی برای تماشا.

او با اشاره به این نوشت: «از این منظر به نظر می‌رسد چندان بد به نظر نمی‌رسد، با این حال استقرار روند 1H/4H تلاقی مهمی با این سطح متوسط ​​خواهد بود. نمودار روزانه.

Skew اضافه کرد که به دنبال نشانه‌های مثبتی بر روی شاخص قدرت نسبی بیت‌کوین (RSI) در بازه‌های زمانی ساعتی است، به‌ویژه بازیابی و حفظ آن در بالای نقطه میانی 50.

BTC/USD. منبع: Skew/X

در همین حال، بسته شدن هفتگی کمی بیش از 42000 دلار بود و بیت کوین/دلار آمریکا حدود 1.1 درصد افزایش یافت. بسته قبلی.

برای Skew، کل دو ماه گذشته، همراه با نوسان بالا و پایین بعدی، یک محدوده پایدار را تشکیل می‌داد.

«از نظر فنی همچنان همان محدوده هفتگی و دو نوسان ناموفق (بدون گسترش)، که در نهایت به گرفتن نقدینگی ختم شد.

نمودار ۱ هفته ای بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: Skew/X

با این وجود، پس از اینکه BTC/USD در معرض خطر سقوط قرار گرفت، پیشرفت برای معامله‌گر و تحلیلگر Rekt Capital امیدوارکننده بود. این محدوده هفتگی.

تصمیم نرخ‌های فدرال رزرو در صدر هفته کلان سخت قرار گرفت

علی‌رغم آشفتگی مجدد در بازارهای چین و مشکلات برای غول املاک اورگراند، موضوعی که در این هفته مورد توجه همه قرار می گیرد، به شکل تصمیمات ایالات متحده در مورد نرخ بهره و سایر جنبه های سیاست اقتصادی مطرح می شود.

>

اولین وظیفه فدرال رزرو ایالات متحده است و در جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که در 31 ژانویه به پایان می رسد، فاش خواهد شد.

تورم به طور کلی با امیدهای فدرال رزرو مطابقت داشته است. با چاپ داده‌های کلان طی ماه‌های متوالی با مقادیر پرت کم.

بازارها مدت‌ها تصور می‌کردند که جلسه FOMC این ماه شگفت‌انگیزهای کمی را به همراه خواهد داشت، در عوض به نفع شروع کاهش نرخ بهره در جلسه بعدی در ماه مارس است.

براساس طبق داده‌های FedWatch Tool گروه CME، احتمال باقی ماندن نرخ‌ها در سطح فعلی خود پس از 31 ژانویه تقریباً 98٪ است.

احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو. منبع: CME Group

منبع معاملاتی The Kobeissi Letter در هفته نامه خود به طور خلاصه، “برای یک اقدام پربار در هفته آینده دست و پنجه نرم کنید.” خلاصه ای از انتشار داده های کلان کلیدی.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، روزهای آینده مربوط به بیشتر از تورم. نحوه رسیدگی دولت به سایر مسائل – به ویژه ثبات بانک های منطقه ای – نیز در رادار است.

پیش از این، آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی بیت‌MEX، حتی پیش‌بینی کرده بود که در صورت بازگشت تلاطم بانکی به ایالات متحده در ماه‌های آینده، قیمت بیت‌کوین تا 30000 دلار کاهش یابد. او استدلال کرد که جانت یلن، وزیر خزانه داری چه تصمیمی در این هفته می گیرد، کلیدی خواهد بود.

مشکل ماینینگ قرار است از سر گرفته شود. data-ct-non-breakable=”true”>مسیر اصول شبکه بیت کوین بار دیگر روشن شد – و این یک مورد “فقط بالا” است.

آخرین برآوردهای زنده از منبع آمار BTC.com در تنظیم مجدد خودکار بعدی خود، رشد 4 درصدی را با مشکل مواجه می کند – آن را به همه موارد جدید تبدیل می کند. زمان اوج.

نمای کلی اصول شبکه بیت کوین (نمایش). منبع: BTC.com

این تعدیل همچنین کاهش 3.9 درصدی را که دو هفته قبل در اوج عدم قطعیت مشاهده شده بود، از بین خواهد برد. در رابطه با جریان‌های ETF.

در حالی که اندازه تغییر همچنان بسته به اقدام قیمت در دوره‌ی بین‌المللی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، مشکل در حال حاضر به 73.59 تریلیون می‌رسد.

به‌طور مشابه، تجدید حیات مجدد است. نرخ هش، توزیع تخمینی قدرت پردازش به بلاک چین بیت کوین، که تنها در هفته گذشته 10 درصد رشد کرده است.

بحث در مورد ماینینگ به طور طبیعی بر رویداد نصف کردن یارانه بلوکی در آوریل متمرکز است، که باعث کاهش 50 درصدی مبلغ کسب شده به ازای هر بلوک (بدون احتساب کارمزدها) می شود.

هفته گذشته، تحقیقات جدید شرکت خدمات مالی Cantor Fitzgerald هشدار داد که اکثر عملیات های معدنی عمده در نتیجه نصف شدن بر اساس سود فعلی، با مشکلات مالی مواجه خواهد شد.

در همان زمان، داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant قبلاً به لطف ترکیبی از کاهش قیمت لحظه ای و کاهش درآمد کارمزد.

این وضعیت موجود، رئیس تحقیقات CryptoQuant، خولیو مورنو افزوده شده در X، کمترین مطلوبیت از ژوئن 2022 بود.

سود ماینر بیت کوین /از دست دادن پایداری منبع: Julio Moreno/X

ویژگی دلالان در جهش بازار بیت کوین

جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate، با بررسی اهمیت معکوس شدن اخیر بیت کوین، سطوح آشنا را به ارمغان آورد.

او اظهار داشت که 38800 دلار نشان دهنده مجموع تحقق یافته است. قیمت (RP) برای سفته بازان بیت کوین، که به عنوان دارندگان کوتاه مدت (STH) شناخته می شوند.

STH ها نهادهایی هستند که بیت کوین را به مدت 155 روز یا کمتر نگه می دارند و مبنای هزینه آنها در سال گذشته به عنوان پشتیبان عمل کرد.

ون استراتن خاطرنشان کرد که RP به طور کلی به روند بالاتر ادامه می دهد. گروه های سرمایه گذار در مجموع هزینه بیشتری برای به دست آوردن بیت کوین پرداخت می کنند.

او اضافه شد در کنار داده های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode.

“این نشان می‌دهد که این روند صعودی چقدر پایدارتر است.”

قیمت محقق شده گروه سرمایه گذاران بیت کوین. منبع: James Van Straten/X

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، عقب نشینی از 49000 دلار – که خود بالاترین سطح بیت کوین از دسامبر را نشان می دهد. 2021 — جرقه خروج دسته جمعی STH ها را برانگیخت، که بسیاری از آنها سکه های اخیراً خریداری شده را با ضرر تخلیه کرده است.

احساسات بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به پایین ترین سطح سه ماهه

هفته های گذشته شاهد فروش بوده است. -فشار جانبی از سوی برخی نهادهای اصلی، به ویژه صرافی منحل شده FTX.

موارد مرتبط: تجمیع محدوده بیت کوین زمینه را برای SOL، AVAX RNDR و SUI فراهم می کند

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، این به نگرانی های بازار افزود در مورد Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، ابزار سرمایه گذاری نهادی که اکنون خود یک ETF نقطه ای است.

در حالی که جریان خروجی از GBTC در هفته گذشته کاهش یافت، احساسات همچنان به بررسی موانع درک شده برای بهبود قیمت بیت کوین ادامه می دهد.

>

بر اساس داده‌های Crypto شاخص ترس و طمع، احساسات در سراسر کریپتو در 24 ژانویه به کمترین میزان خود در سه ماه گذشته رسید.

ترس و طمع، در حالی که یک شاخص عقب مانده است، با این وجود، تصویری عصبی را در میان سرمایه‌گذاران ترسیم می‌کند، زیرا اوج 76/100 را مشاهده کرده‌اند. – تقریباً نشانه‌ای از “طمع شدید” است – قبل از راه‌اندازی ETF در 11 ژانویه.

شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده (نمایش). منبع: Alternative.me

در همین حال، برای شرکت تحقیقاتی Santiment، این داده‌ها چیزی را که “اوج سرخوشی” در اطراف بیت‌کوین می‌خواند مشخص کرد. .

با توجه به اینکه S&P 500 متعاقباً به بالاترین حد خود رسیده است، Santiment در نظر گرفت که آیا ارزهای دیجیتال ممکن است هنوز یک بازی جبرانی را انجام دهند.

بخش ارزهای دیجیتال واقعاً از بازارهای سهام عقب مانده است، به ویژه پس از اینکه در 17 ژانویه شروع به انحراف در جهت مخالف کرد.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا