اقتصاد

تصمیم گیری SEC درباره تأخیر ETF های Ethereum spot BlackRock و Grayscale: قانون رمزگشایی

SEC تصمیم گیری در مورد ETFs Ethereum spot BlackRock و Grayscale را به تاخیر انداخت: قانون رمزگشایی

در 24 ژانویه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم خود را در مورد برنامه پیشنهادی BlackRock پیشنهادی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) پس گرفت. یک روز قبل از مهلت مقرر، با اشاره به نیاز به زمان بیشتر برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی. در حالی که SEC باید تصمیم نهایی را در مورد اتر (ETH) ETF تا 7 آگوست بگیرد، اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ می گوید پیش‌بینی کرد که تصمیم نهایی در مورد تمام ETF‌های معلق اتر در ماه مه گرفته می‌شود – مشابه روشی که SEC در مورد 10 بیت‌کوین معلق تصمیم گرفت (BTC الف) ETF در ژانویه.

روز بعد، SEC همچنین تصمیم خود را در مورد تأیید یک Ether ETF را از Grayscale Investments مشاهده کنید و برنامه را برای نظرات عمومی باز کنید. کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که اقداماتی را برای تأیید یا رد کردن یک تغییر قانون پیشنهادی که به NYSE Arca اجازه می دهد سهام Grayscale Ethereum Trust را فهرست کرده و معامله کند، آغاز خواهد کرد. باز کردن ابزار سرمایه گذاری پیشنهادی برای اظهار نظر عمومی، مهلت تصمیم گیری را تا 35 روز دیگر پس از انتشار در ثبت فدرال به تعویق می اندازد.

SEC یکی از ثابت ترین نیروهای ضد رمزنگاری در ایالات متحده است. . طبق گزارشی از شرکت مشاوره دعاوی حقوقی Cornerstone Research، تعداد پرونده‌های اجرایی مرتبط با رمزنگاری که توسط SEC در سال 2023 مطرح شد بالاترین رقم از سال 2013 بود، که نشان می دهد دارایی های دیجیتال “اولویت اصلی” کمیسیون است. از 46 اقدام اجرایی در سال 2023، Cornerstone گزارش داد که SEC 281 میلیون دلار جریمه های پولی برای تسویه حساب ها اعمال کرده و تعداد رسیدگی های اداری را از سال 2022 سه برابر کرده است.

FINRA معتقد است. که 70 درصد ارتباطات عمومی دارایی های رمزنگاری شده قانون را نقض می کند

در اخبار دیگر، سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) گزارش داد که تقریباً 70 درصد از ارتباطات مربوط به رمزنگاری ارتباطات حاصل از یک نظرسنجی حاوی ادعاهای «کاذب، اغراق‌آمیز، وعده‌ای، غیرقانونی یا گمراه‌کننده» بود یا دستورالعمل‌های ارتباطات عمومی را نقض می‌کرد. FINRA بیش از 500 ارتباط خرده‌فروشی مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری را از نوامبر 2022 بازبینی کرد. طبق گفته تنظیم‌کننده، بیش از 70 درصد از ارتباطات بررسی‌شده را شناسایی کرد که «نقض اساسی احتمالی» قوانین خود را در ارتباط با مردم داشتند.

طبق گزارش تنظیم‌کننده، ارتباطات مرتبط با رمزنگاری می‌تواند از یک پادکست تا یک مکان تبلیغاتی در Super Bowl باشد. موارد نقض به طور بالقوه شامل ادعاهای گمراه کننده در مورد ارزهای دیجیتال و ارائه نادرست نحوه اعمال حمایت های قوانین اوراق بهادار فدرال برای دارایی های دیجیتال است. FINRA اضافه کرد که آزمون هدفمند سؤالاتی را در اختیار شرکت‌های رمزنگاری قرار داد تا در ارتباطات عمومی خود در نظر بگیرند.

ادامه خواندن

فلوریدا و آلاسکا Binance.US را لغو کردند حق فعالیت در قلمروهای خود

مشکل صرافی ارزهای دیجیتال Binance.US پس از اعتراف گناه مدیر عامل سابق Binance، Changpeng Zhao، همچنان با فشار قانونگذاران در ایالات متحده مواجه است. تنظیم‌کننده‌های فلوریدا و آلاسکا به Binance.US گفته‌اند که صرافی رمزارز دیگر نمی‌تواند به ساکنان آن خدمات ارائه دهد. گزارش شده است که بخش بانکداری و اوراق بهادار آلاسکا تمدید مجوز Binance.US را در ژانویه 2024 رد کرده است. دفتر مقررات مالی فلوریدا نیز حکم تعلیق اضطراری مجوز انتقال پول Binance.US را صادر کرده است. بنا بر گزارش ها، این تعلیق یک هفته پس از ژائو، که با نام CZ نیز شناخته می‌شود، در 21 نوامبر 2023 به دلیل نقض قوانین ضد پولشویی ایالات متحده اعتراف کرد. گزارش شده است که در اواخر دسامبر، تنظیم‌کننده‌های آرکانزاس، ایلینوی و داکوتای جنوبی با Binance.US به توافق رسیدند. که به آن اجازه می دهد به فعالیت در آن ایالت ها ادامه دهد. به عنوان بخشی از آن، Binance.US باید انتقال حق رأی ژائو را غیرقابل برگشت کند.

ادامه خواندن

وام دهنده رمزنگاری Abra با تنظیم کننده های تگزاس تسویه حساب می کند

شرکت وام دهنده رمزنگاری Abra – که گفته می شود از مارس 2023 ورشکسته است – به طور اصولی با هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (TSSB) تسویه حساب کرده است. این شرکت دارایی های سرمایه گذاری شده توسط شهروندان ایالتی را برمی گرداند. بر اساس این سند، آبرا «عملیات خرده‌فروشی ایالات متحده را متوقف کرد» و به مشتریانی که بیش از 10 دلار موجودی دارند، اطلاع می‌دهد تا بتوانند دارایی‌های خود را در مدت هفت روز برداشت کنند. دارایی‌های ادعا نشده به ارز فیات تبدیل شده و به سرمایه‌گذاران باقی‌مانده تگزاس هدایت می‌شوند.

طبق متن تسویه‌حساب، تا زمانی که TSSB اقداماتی را ارائه کرد، آبرا 13.6 میلیون دلار رمزنگاری را به نمایندگی از بیش از 12000 سرمایه‌گذار در اختیار داشت. در ایالات متحده. تنها 1.8 میلیون دلار از آنها متعلق به حدود 1600 ساکن تگزاس بود. حساب X این شرکت از ژوئن 2023 بی‌صدا بوده است. بیل برهیت تأیید شد این توافقنامه، با تاکید بر اینکه آبرا «هرگز (هیچ‌وقت) برداشت‌ها را برای کاربران آمریکایی متوقف نکرده است» و برنامه‌های Earn و Boost را در سال 2023 «به‌طور داوطلبانه خنثی کرده است».

ادامه خواندن

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا