ورزش

قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد/ چهار تیم مدعی قهرمانی هستند

قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد/ چهار تیم مدعی قهرمانی هستند

قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد/ چهار تیم مدعی قهرمانی هستند

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برای دو تیم خواهد بود. گل گهر در هفته قبل پیکان را شکست داد اما استقلال برابر نساجی به تساوی دست پیدا کرد. از دست دادن دو امتیاز باعث شد تا فاصله دو امتیازی بین استقلال و پرسپولیس به وجود بیاید. البته تساوی سپاهان برابر آلومینیوم، جدال بالای جدول را حساس‌تر کرد و حالا هر تیمی که امتیاز از دست بدهد، شرایطش برای هفته‌های بعد سخت‌تر خواهد شد.

وی افزود: گل گهر به دنبال این است که با شکست استقلال خود را با این تیم هم امتیاز کند. امیر قلعه نویی شناخت کاملی از استقلال دارد و سال‌ها در این تیم حضور داشته است. سرمربی گل گهر سیرجان به دنبال یک بازی هجومی است که بتواند این دیدار با پیروزی به پایان برساند و دست پر به سیرجان بازگردد. اگرچه قلعه نویی می‌داند کار سختی برابر استقلالی خواهد داشت که در هفته‌های اخیر و با توجه به داشتن یک ترکیب ثابت، کاملاً شرایطش با گذشته فرق کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم هم تصریح کرد: خط هافبک و حمله استقلال این روزها به یک هماهنگی کامل دست پیدا کرده‌اند. رضاوند و مهری فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و حالا به بازیکنانی تبدیل شدند که بهترین پاس‌های خوب را به مهاجمان استقلال می‌دهند.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که چه تیمی می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی دست یابد؟ گفت: با توجه به شرایط جدول فکر می‌کنم چهار تیم شانس موفقیت و رسیدن به جام را داشته باشند. سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی گل گهر چهار تیمی هستند که اگر بدون اشتباه کار کنند و بازی‌هایشان با پیروزی به پایان برسد، مطمئناً به قهرمانی می رسند. در این هفته‌های حساس پایانی لیگ هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهترین استفاده کند، جایگاه بهتری را در جدول پیدا خواهد کرد و امیدوارم تیمی که به قهرمانی می‌رسد، استقلال تهران باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا