ورزش

عدالت برای استقلال رعایت نشد/تعویض‌های ساپینتو این بار طلایی نبود

عدالت برای استقلال رعایت نشد/تعویض‌های ساپینتو این بار طلایی نبود

عدالت برای استقلال رعایت نشد/تعویض‌های ساپینتو این بار طلایی نبود

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: استقلال در روزی که می‌توانست به راحتی ۳ امتیاز را از آن خود کند با بدشانسی دو امتیاز را از دست داد. آبی‌ها در یک بازی خوب و هماهنگ کاملاً بر حریف مسلط بودند و اعتقاد دارم نساجی شاید در ۱۵ دقیقه بازی توانست بر استقلال فشار بیاورد اما در سایر دقایق این استقلال بود که کاملاً بر بازی مسلط بود و می‌توانست برنده این دیدار حساس شود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: عدالت در این دیدار رعایت نشد و تیر دروازه مانع از پیروزی استقلال در این بازی بود. دو بار محبی و مطهری به تیر دروازه زدند و نشان داد که استقلال در دیدار برابر نساجی بسیار بدشانس بوده است. اما در مجموع بازی قابل قبولی از خود ارائه داد و با توجه به نتایجی که در روز گذشته بدست آمد حالا جدال در بالای جدول دیدنی تر از گذشته شده است.

اکبری در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال گفت: در تمام خطوط آبی‌ها خوب بودند البته نباید از گل زیبای نساجی بگذریم اما این یک اتفاق بود که از بدشانسی استقلال در این دیدار رخ داد در جایی که توپ‌ها به تیر دروازه می‌خورد یک ضربه ایستگاهی هم می‌تواند به گل تبدیل شده و نتیجه را تغییر دهد.

وی ادامه داد: در روزهایی که به پایان لیگ نزدیک می‌شویم قضاوت‌ها باید بهتر از گذشته باشد. از دست رفتن حتی یک امتیاز می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در رسیدن یک تیم به قهرمانی یا فرار از سقوط داشته باشد.

اکبری در مورد دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان هم گفت: این بازی حکم یک فینال برای هر دو تیم دارد چشم دیگر مدعیان هم به این بازی است. برای استقلال سه امتیاز این دیدار حکم شش امتیاز را دارد. گل گهر هم با پیروزی برابر پیکان حالا خود را به مدعیان نزدیک کرده و می‌خواهد استقلال را شکست داده و در کورس قهرمانی قرار بگیرد. سرمربی سابق آبی پوشان تیم استقلال را به خوبی می‌شناسد. او می‌داند که یک اشتباه باعث خواهد شد تا ۳ امتیاز را در تهران از دست بداهد. بنابراین قلعه نویی تمام توانش را به کار خواهد بست تا برنده این دیدار باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: ساپینتو هم می‌داند که حساسیت این دیدار چقدر برای خودش، هواداران و بازیکنان بالاست. او به دنبال سه امتیاز این دیدار است و می‌داند باید با ترکیبی به میدان برود که هم توانایی مهار خط هافبک و مهاجمان حریف را داشته باشد و هم بتواند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و به گل برسد تا همچنان در صف مدعیان قهرمانی باقی بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در دیدار برابر نساجی و توسط شهباززاده در دقایق پایانی یک موقعیت صد درصد را از دست داد. تعویض‌های طلایی ساپینتو این بار جواب نداد. او حالا باید تمام تمرکزش را بر روی دیدار برابر گل گهر بگذارد تا بتواند موفق شود. ضمن اینکه باید مراقب رفتار و حرکاتش در کنار زمین باشد تا دوباره با محرومیت مواجه نشود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا