سریال و انمیشن

فیلم مهمانی خانگی؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم مهمانی خانگی؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم مهمانی خانگی؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم مهمانی خانگی یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم House Party 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم House Party 2023 کمدی است. فیلم مهمانی خانگی بر اساس یک فیلم دیگر با همین عنوان که چند دهه قبل منتشر شده بود تولید شده است. کالماتیک (Calmatic) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. توسین کول (Tosin Cole)، جیکوب لاتیمور (Jacob Latimore) و اندرو سانتینو (Andrew Santino) بعضی از بازیگران این فیلم هستند. همچنین افراد معروف دیگری نیز در این فیلم حضور داشتند که از جمله آن‌ها میتوان لبران جیمز (LeBron James) را نام برد. مدت زمان فیلم مهمانی خانگی 100 دقیقه است. این فیلم در تاریخ 13 ژانویه 2023 در ایالات متحده منتشر شد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم House Party 2023 می‌پردازیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

همچنین بخوانید :

داستان فیلم مهمانی خانگی

فیلم House Party 2023

کوین و دیمون دو دوست صمیمی هستند که به عنوان نظافتچی خانه کار می‌کنند. به آنها اطلاع داده می‌شود که اخراج خواهند شد. دیمون متوجه می‌شود که ساختمانی که آنها در حال تمیز کردن آن هستند متعلق به لبران جیمز است که برای یک استراحت دو هفته‌ای به سفر رفته است. آن دو قصد دارند در آنجا یک مهمانی برگزار کنند. برای ادامه داستان میتوانید فیلم House Party را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم مهمانی خانگی

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم House Party 2023 آشنا خواهیم شد.

جیکوب لاتیمور در نقش کوین

بررسی فیلم مهمانی خانگی

جیکوب لاتیمور یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که در تاریخ 10 آگوست 1996 برابر با 20 مرداد 1375 متولد شد. فیلم The Maze Runner از جمله آثاری است که او در آنها بازی کرده است. جیکوب لاتیمور در فیلم مهمانی خانگی در نقش کاراکتر کوین (Kevin) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

توسین کول در نقش دیمون

معرفی فیلم House Party 2023

توسین کول یک بازیگر است که در تاریخ 23 جولای 1992 برابر با 1 مرداد 1371 در New York City متولد و در لندن بزرگ شد. از جمله سریال‌های معروفی که او در تعدادی از قسمتهای آنها حضور داشته است می‌توان Doctor Who را نام برد. توسین کول در فیلم House Party 2023 در نقش کاراکتر دیمون (Damon) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

اندرو سانتینو در نقش پیتر

داستان فیلم مهمانی خانگی

اندرو سانتینو یک استندآپ کمدین، بازیگر و پادکستر آمریکایی است که در تاریخ 16 اکتبر 1983 برابر با 24 مهر 1362 در شیکاگو (Chicago) متولد شد. او در فیلم House Party به ایفای نقش کاراکتر پیتر (Peter) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم مهمانی خانگی و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم مهمانی خانگی و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 4.4 از 10، 28 از 100 و 41 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد فیلم سینمایی مهمانی خانگی در سایت متاکریتیک قرار گرفته است مطالعه کنید.

RogerEbert.com / مونیکا کاستیو: 63

در حالی که این نسخه بازسازی شده فیلم مهمانی خانگی ممکن است حس خاطره‌انگیزی برای نسخه اصلی آن باقی بگذارد اما به طور هوشمندانه تلاش می‌کند که فیلم اول را کپی نکند. با این وجود این فیلم به گرامی داشتن دوستی که در نسخه اول آن وجود داشت وفادار می‌ماند.

The Film Stage / جان فینک: 58

فیلم House Party 2023 به اندازه کافی سرگرم‌کننده است اما مانند یک فرصت از دست رفته به نظر می‌رسد.

IndieWire / جود درای: 58

با وجود این که لاتیمور و کول جذابیت کافی برای به آسانی بازی کردن در این فیلم را دارند فیلم مهمانی خانگی ویژگی اورجینال و مصمم بودن فیلمی که بر اساس آن تولید شده است ندارد. با تلاش برای سود بردن با استفاده از حضور افتخاری افراد معروف و سبک‌های تاثیرگذار، فیلم House Party مانند ترکیبی ناهموار از بسیاری از کمدی‌های استودیویی است که پیش از آن منتشر شده بودند به نظر می‌رسد.

The Associated Press / لیندزی بر: 38

این مهمانی خیلی دورتر از اتاق پذیرایی ارزش گردش ندارد.

St. Louis Post-Dispatch / کتی والش: 38

این فیلم کمدی نتوانسته است بین دو حالت به شدت احمقانه و واقعا منطقی تصمیم بگیرد و بیشتر وقتها به طور تصادفی بین دو این حالت جابجا می‌شود و هرگز به یک حس و حال یکنواخت نمی‌رسد.

The Hollywood Reporter / فرانک شک: 30

بازیگران اصلی فیلم مهمانی خانگی، کول و لاتیمور به اندازه کافی مهارت و شایستگی دارند اما تا اندازه حدودا نزدیک به جذابیت یا دوست داشتنی بودن ستاره‌های فیلم اصلی نمی‌رسند در نتیجه کارهای ناعاقلانه کاراکترهای آن‌ها تاثیر و حس خوبی در یاد باقی نمی‌گذارد. این یک مهمانی است که منتظر به پایان رسیدن آن خواهید بود.

Collider / نیت ریچارد: 25

طنز این فیلم در نهایت بی حال به نظر می‌رسد و در حالی که فیلم اصلی House Party توانایی ماندگاری و استحکام بالایی داشته است، این قسمت جدید از آغاز آن به نظر می‌رسد فراموش شدنی است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله بررسی فیلم مهمانی خانگی را انجام دادیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه فیلم House Party 2023 درباره دو دوست به نام‌های کوین و دیمون است که به عنوان نظافتچی خانه کار می‌کنند و قصد دارند در آخرین محل کار خود که متعلق به لبران جیمز است جشن سال را برگزار کنند. می‌توانید تریلر فیلم House Party 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های کمدی خوشتان می‌آید و با وجود نمره‌های پایین این فیلم در سایت‌های فیلم و سریال حس می‌کنید می‌توانید از تماشای آن برای گذراندن وقت خود استفاده کنید می‌توانید دانلود فیلم House Party 2023 را شروع کنید.

می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم مهمانی خانگی و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای فیلم مورد علاقه شما در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا