حاشیه

فهرست و زمان پخش سریال‌های محرمی تلویزیون

فهرست و زمان پخش سریال‌های محرمی تلویزیون

فهرست و زمان پخش سریال‌های محرمی تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین، با آغاز ایام سوگواری سالار شهیدان، تلویزیون هر ساله با برنامه‌های مناسبتی حال و هوای آنتن را تغییر می‌دهد. امسال دو سریال مذهبی، یک سریال با مضمون شیوع کرونا و یک مجموعه با محوریت نمایش‌نامه‌خوانی محرم در فهرست مجموعه‌های مناسبتی ماه محرم جای گرفته‌اند. سریال‌ «شب آخر» شهریور ماه سال گذشته نیز از شبکه پنج پخش شد.

فهرست و زمان پخش سریال‌های محرمی تلویزیون
سریال شب آخر

«شب آخر» سریال محرمی شبکه پنج شد

سریال مناسبتی «شب آخر» به کارگردانی مهسا فتحعلی و تهیه‌کنندگی رضا علیپور محصول سال ۱۴۰۱ از چهارشنبه ۲۸ تیر هر شب ساعت ۱۹:۰۰ به علاقمندان فیلم و سریال این شبکه تقدیم می‌شود. «شب آخر» روایتی از زندگی دو خانواده است که یکی از آن ها اخلاق‌مدار و دین‌ محور و دیگری مال اندوز و غرق در ظواهر زندگی است و در نتیجه کشمکش‌های فرزندان این دو خانواده حوادث سریال رقم می‌خورد.

در این سریال ۱۰ قسمتی مجید مشیری، ساناز سماواتی، شیوا خسرو مهر، گیتی معینی، اسداله یکتا، زنده‌یاد شهرام عبدلی، محمود مقامی، مجید شهریاری، اسماعیل خلج، زهره صفوی و… به ایفای نقش می پردازند.

بخشی از عوامل «شب آخر» عبارتند از: نویسنده: پریا رها، جانشین تهیه: فاطیما موسوی، مدیرتولید: سعید علیپور، تصویربردار: هوشنگ غفوری، مشاور کارگردان: عباس رافعی، صدابردار: مسعود شاهوردی، گریم: بابک شعاعی، تدارکات: امیر هوشنگ حسینی، منشی صحنه: پرستو مدانلو و … . ‌بازپخش سریال «شب آخر» ساعت ۲۳ و ۴:۳۰ خواهد بود.

فهرست و زمان پخش سریال‌های محرمی تلویزیون
سریال عشق کوفی

روایت‌گر یک عشق در کوفه

سریال «عشق کوفی»، به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) روی آنتن شبکه سه می‌رود. این مجموعه تنها سریالی است که از مدت‌ها قبل برای تولید و پخش آن در محرم تدارک دیده شده بود.

«عشق کوفی» قرار است روایت‌گر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه پیدا کند.

ناگفته‌های بازیگر سریال بزنگاه درباره رضا عطاران | اندازه استعدادم شکوفا نشدم | تا مرا دید گفت …

منبع:همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا