اقتصاد

تجزیه و تحلیل قیمت 10/11: BTC، ETH، BNB، XRP، SOL، ADA، DOGE، TON، DOT، MATIC

تجزیه و تحلیل قیمت 10/11: BTC، ETH، BNB، XRP، SOL، ADA، DOGE، TON، DOT، MATIC

خریداران نگهداری بیت کوین را با مشکل مواجه می کنند (BTC) قیمت بالای 27000 دلار. پس از

محیط نامطمئن کوتاه مدت تمرکز تحلیلگران را به نوامبر و رویداد نصف شدن آینده که در آوریل 2024 پیش بینی می شود تغییر داده است. Crypto مایلز دویچر، تحلیلگر، به نموداری از CryptoCon استناد کرد و گفت که اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین ممکن است افزایش یابد تا 21 نوامبر و سفر خود را بالاتر به سمت هاوینگ بعدی آغاز کند.

عملکرد روزانه در بازار ارزهای دیجیتال. منبع: Coin360

از سال 2026، بنیانگذار BitMEX، آرتور هیز حتی صعودی تر است. هیز در حین صحبت کردن به عنوان مهمان در نظریه تاثیر با تام بیلیو گفت که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا سال 2026 به 750000 دلار تا 1 میلیون دلار برسد. هیز استدلال می‌کند که چاپ بی‌وقفه پول توسط دولت برای جلوگیری از بحران مالی باعث ایجاد یک بازار صعودی عظیم در چندین طبقه دارایی می‌شود.

تعدادی از تحلیلگران درباره بلندمدت خوش‌بین هستند، اما کوتاه‌مدت به دلیل بادهای مخالف مختلف نامشخص است. آیا بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها می‌توانند بهبودی را رقم بزنند یا به حرکت پایین‌تر خود ادامه خواهند داد؟ بیایید نمودار 10 ارز دیجیتال برتر را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه شویم.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

پس از یافتن پشتیبانی در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (27227 دلار) در دو روز گذشته، بیت کوین در 11 اکتبر به زیر سطح رسید. این نشان می دهد که خرس ها در حال تلاش برای به دست گرفتن کنترل هستند.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

پشتیبانی بعدی که می‌توان در جهت نزولی مشاهده کرد، میانگین متحرک ساده 50 روزه (26615 دلار) است. اگر این سطح شکسته شود، نشان می دهد که معامله گران برای خروج عجله دارند. جفت BTC/USDT می‌تواند به 26000 دلار کاهش یابد و در نهایت پشتیبانی را در 24800 دلار دوباره آزمایش کند.

اگر قیمت از SMA 50 روزه بازگردد، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالاتر از متحرک نمایی 20 روزه برسانند. . این می‌تواند درها را برای افزایش بالقوه تا 28143 دلار باز کند.

متنوع متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) درست زیر نقطه میانی، احتمال یک اقدام محدود به محدوده را در کوتاه‌مدت نشان می‌دهد.< /p>

تحلیل قیمت اتر

اتر (ETH) خریدارانی را در نزدیکی پشتیبانی 1531 دلاری پیدا کرده است. در دو روز گذشته که نشانه مثبتی است. این نشان می دهد که قیمت برای مدتی دیگر بین 1531 دلار و 1746 دلار به نوسان ادامه خواهد داد.

ETH/USDT. منبع: TradingView

واگرایی مثبت در جفت ETH/USDT نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است نزدیک به 1531 دلار کاهش یابد. این ممکن است یک راهپیمایی امدادی را آغاز کند که می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1619 دلار) برسد. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، خرس‌ها تلاش دیگری برای کاهش جفت به زیر 1531 دلار و حرکت نزولی به 1368 دلار انجام خواهند داد.

برعکس، افزایش بالاتر از میانگین‌های متحرک نشان دهنده انباشت قوی در پایین‌تر خواهد بود. سطوح ممکن است این جفت ارز تا 1746 دلار صعود کند. ممکن است برای گاوهای نر شکستن بالاتر از این سطح دشوار باشد، اما اگر این کار را انجام دهند، جفت به 1961 دلار می رسد.

تحلیل قیمت BNB

BNB ( BNB) در 9 اکتبر به زیر خط روند صعودی سقوط کرد اما از حمایت قوی در 203 دلار برگشت. این نشان می دهد که قیمت بین 203 تا 220 دلار محدود است.

BNB/USDT. منبع: TradingView

فتیله بلند در کندل 10 اکتبر نشان می دهد که خرس ها رالی ها را به میانگین متحرک می فروشند. خرس‌ها دوباره تلاش خود را برای تقویت موقعیت خود با کشیدن قیمت به زیر 203 دلار مضاعف کردند.

احتمالاً حرکت روند بعدی با شکست به زیر 203 دلار یا در صعود بالای 220 دلار آغاز خواهد شد. اگر پشتیبانی 203 دلاری از بین برود، جفت BNB/USDT ممکن است به 183 دلار سقوط کند. برعکس، افزایش بیش از 220 دلار می‌تواند درها را برای افزایش بالقوه به 235 دلار و پس از آن به 250 دلار باز کند.

تحلیل قیمت XRP

خریداران نمی‌توانند بر اساس شکست بالاتر از متقارن ایجاد کنند. مثلث کنید و با 0.56 دلار بر سد غلبه کنید. این نشان می دهد که XRP (XRP) تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می یابد.

نمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

قیمت کاهش یافت و به زیر میانگین متحرک در 9 اکتبر رسید. این اولین نشانه ای بود که گاوها تسلیم شده اند. فروش در 11 اکتبر بیشتر شد و خرس ها جفت XRP/USDT را به زیر خط روند صعودی کشاندند. این نشان می دهد که این جفت ممکن است مدت زمان بیشتری اقامت خود را بین 0.41 دلار و 0.56 دلار افزایش دهد.

از جنبه نزولی، اولین حمایت 0.46 دلار و پس از آن در 0.41 دلار است. برعکس، تلاش‌ها برای شروع بهبود احتمالاً با میانگین متحرک و سپس 0.56 دلار مواجه خواهند شد.

تحلیل قیمت سولانا

Solana (SOL) یکی از قوی‌ترین ارزهای رمزنگاری‌شده اصلی است زیرا بالاتر از پشتیبانی فوری در متحرک نمایی 20 روزه (21.79 دلار) معامله می‌شود.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، جفت SOL/USDT سعی می‌کند یک الگوی سر و شانه معکوس صعودی ایجاد کند. این تنظیم معکوس در یک شکست کامل می شود و بالای خط گردن بسته می شود. هدف این راه‌اندازی 32.81 دلار است، اما با شکل‌گیری در یک ادغام، کارایی آن اندکی کاهش می‌یابد.

اگر گاوها نتوانند به‌زودی یک بازگشت قوی از متحرک نمایی 20 روزه شروع کنند، خرس‌ها تقویت خواهند شد. آنها سپس سعی می کنند قیمت را به SMA 50 روزه (20.44 دلار) برسانند. اگر این سطح کاهش یابد، توقف بعدی ممکن است 18.50 دلار و بعداً 17.33 دلار باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو

خرس‌ها کاردانو را کشیدند (ADA) پایین تر از میانگین متحرک در 9 اکتبر است که نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

جفت ADA/USDT می‌تواند 0.24 دلار را مجدداً آزمایش کند، که پشتیبانی مهمی است که باید مراقب آن بود. واگرایی مثبت در RSI نشان می دهد که گاوها احتمالاً با قدرت از سطح 0.24 دلار محافظت می کنند. سپس باید قیمت را بالاتر از میانگین‌های متحرک برانند تا نشانه‌ای از قدرت بیشتر باشد.

برعکس، شکست و بسته شدن به زیر 0.24 دلار نشان‌دهنده شروع مرحله بعدی روند نزولی است. این جفت ممکن است ابتدا به 0.22 دلار و در نهایت به 0.20 دلار برسد.

تحلیل قیمت Dogecoin

Dogecoin (DOGE) در 9 اکتبر به زیر سطح پشتیبانی 0.06 دلاری بسته شد، که نشان می دهد خرس ها مسئول هستند.

نمودار روزانه DOGE/USDT. منبع: TradingView

دم بلند در کندل 9 اکتبر نشان می دهد که گاوها به شدت از حمایت 0.055 دلار دفاع می کنند. اگر خریداران بخواهند بازگردند، باید به سرعت قیمت را به بالای سطح شکست 0.06 دلار برگردانند و سپس بازیابی را در میانگین متحرک تمدید کنند.

اگر موفق به انجام این کار نشدند، خرس‌ها این کار را انجام خواهند داد. به فشار بر حمایت 0.055 دلار ادامه دهید. اگر این سطح شکسته شود، جفت DOGE/USDT می‌تواند پشتیبانی محوری نزدیک به 0.05 دلار را دوباره آزمایش کند. انتظار می‌رود که این سطح مجدداً باعث جذب خرید قوی توسط گاوها شود.

موارد مرتبط: JPMorgan اولین پلت فرم توکن سازی، BlackRock در میان مشتریان کلیدی: گزارش

تجزیه و تحلیل قیمت Toncoin

گاوها نتوانستند Toncoin (TON) را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.06 دلار) در 7 اکتبر نگه دارند، که نشان می دهد خرس ها در حال فروش راحت هستند. تجمعات.

نمودار روزانه TON/USDT. منبع: TradingView

یک نکته مثبت جزئی به نفع گاوها این است که آنها توانسته اند جفت TON/USDT را بالاتر از SMA 50 روزه (1.96 دلار) نگه دارند. خریداران در مرحله بعدی سعی خواهند کرد مانع سربار را در EMA 20 روزه برطرف کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت TON/USDT می‌تواند به 2.18 دلار و متعاقباً به 2.32 دلار افزایش یابد.

در همین حال، خرس‌ها احتمالاً برنامه‌های دیگری خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را زیر SMA 50 روزه پایین بیاورند و حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، جفت می تواند حرکت نزولی را به سمت 1.60 دلار آغاز کند.

تجزیه و تحلیل قیمت پولکادوت

خرس‌ها حرکت خود را در 9 اکتبر انجام دادند و پولکادوت را شکست دادند ( DOT) زیر حمایت حیاتی در 3.91 دلار است. گاوها سعی کردند قیمت را به بالاتر از سطح شکست در 10 اکتبر برگردانند، اما خرس‌ها موضع خود را حفظ کردند.

نمودار روزانه DOT/USDT. منبع: TradingView

فروش در 11 اکتبر از سر گرفته شد و خرس‌ها در تلاشند تا قیمت را به سمت هدف بعدی در 3.50 دلار کاهش دهند. اگرچه میانگین‌های متحرک نزولی نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان در فرمان هستند، واگرایی مثبت در RSI یک پرتو کوچک از امید را برای گاوها به وجود می‌آورد که امکان برگشت وجود دارد.

اولین نشانه قدرت شکست و شکست خواهد بود. بالای 3.91 دلار بسته شود. این ممکن است خرس های مهاجم را به دام بیاندازد و در نتیجه فشار کوتاهی ایجاد کند. سپس جفت DOT/USDT به SMA 50 روزه (4.16 دلار) صعود خواهد کرد.

تحلیل قیمت چند ضلعی

Polygon (MATIC) را رد کرد و به زیر میانگین متحرک در 9 اکتبر رسید، که نشان می دهد محدوده $0.49 تا $0.60 دست نخورده باقی مانده است.

نمودار روزانه MATIC/USDT. منبع: TradingView

از دست دادن حمایت متحرک نمایی 20 روزه (0.53 دلار) یک علامت منفی است و مسئولیت دفاع از حمایت حیاتی 0.49 دلار را بر دوش گاوها می گذارد. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می‌دهد که گاوها همچنان خریداران در نزول باقی می‌مانند. این می‌تواند جفت MATIC/USDT را برای مدتی طولانی‌تر در محدوده ثابت نگه دارد.

اگر قیمت پایین‌تر ادامه یابد و به زیر 0.49 دلار سقوط کند، این نمای خنثی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود. سپس این جفت شروع مرحله بعدی روند نزولی به سمت 0.45 دلار را نشان خواهد داد.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا