اقتصاد

فرماندار فلوریدا، که متعهد به ممنوعیت CBDC شد، در جایگاه دوم در اتحادیه آیووا قرار گرفت

فرماندار فلوریدا، که متعهد به ممنوعیت CBDC شد، در جایگاه دوم در اتحادیه آیووا قرار گرفت

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آمده است. دومین ایالت میدان نبرد کلیدی برای نامزدی حزب جمهوری خواه است.

طبق گزارش رسانه های متعددی که در 15 ژانویه در مورد کنگره جمهوری خواهان آیووا گزارش دادند، DeSantis از دست داده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، با تقریباً 21 درصد از رای. نتایج آیووا در زمان انتشار نشان داد که 23420 نفر به DeSantis در مقایسه با 56260 نفر به ترامپ رای دادند و 8 نماینده فرماندار فلوریدا را در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان که برای ژوئیه برنامه ریزی شده بود به دست آورد.

نتایج مجمع جمهوریخواهان آیووا در 15 ژانویه. منبع: نیویورک تایمز

DeSantis، که رسما خود را راه اندازی کرد مناقصه ریاست جمهوری در ژوئیه 2023، قول داد که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را ممنوع کند.  در ایالات متحده در صورت انتخاب شدن. قبل از شروع کمپین، او لایحه ای را در فلوریدا امضا کرد که استفاده از CBDCهای صادر شده توسط فدرال را در این ایالت محدود می کند، با این ادعا که آنها آزادی مالی مصرف کنندگان را تهدید می کنند.

فرماندار فلوریدا تا حد زیادی پشت سر ترامپ نظرسنجی های بیشتری انجام داده است. بیش از 10 امتیاز از زمان راه اندازی کمپین انتخاباتی خود و بر اساس برخی نظرسنجی ها از نیکی هیلی، نامزد ریاست جمهوری عقب تر است. ویوک راماسوامی، یکی از مدعیان نامزدی حزب جمهوری خواه که چارچوب سیاست متمرکز بر رمزنگاری را پیشنهاد کرد، در 15 ژانویه پس از نتایج انتخابات آیووا از رقابت خارج شد، جایی که تقریباً با 8 درصد آرا به پایان رسید.

موارد مرتبط: تلاش OpenAI برای رفع ترس از دخالت هوش مصنوعی در انتخابات سیاسی

نامزدهای احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات تا ماه جولای و آگوست رسمی نمی‌شوند. ، به ترتیب. نظرسنجی‌ها در زمان انتشار نشان می‌داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و ترامپ، بدون شرایط پیش‌بینی نشده، نامزدهای انتخاباتی خواهند بود. این دو نامزد در روز انتخابات سال 2024 به ترتیب 81 و 78 ساله خواهند بود. ترامپ همچنین با اتهامات متعدد جنایت در سطوح ایالتی و فدرال و چالش های قانونی برای حذف او از صندوق رای مواجه است.

این مشخص نیست، در صورت وجود، کریپتو و بلاک چین چه نقشی در میان رأی دهندگان ایالات متحده در ماه نوامبر خواهند داشت. یک نظرسنجی که در تاریخ 2 ژانویه توسط شورای نوآوری کریپتو کاربران رمزنگاری پیشنهادی منتشر شد، می‌تواند ” بلوک رای نوسان کلیدی» در انتخابات 2024.

مجله: نظر: رمزارزهای GOP تقریباً به بدی “ارتش ضد کریپتو” دم ها

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا